![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Honderd procent overtuigd zijn dat je altijd gelijk hebt maakt het leven natuurlijk een heel stuk eenvoudiger. |
Citaat:
Deze leeuw van de Brigade Piron stelt al heel wat anders voor. ![]() En meer valt er eigenlijk niet over te zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik er zin in krijg om een Vlaamse leeuwenvlag buiten te hangen dan doe ik dat. Of het nu een tweekleurig of een driekleurig exemplaar is kan mij geen moer schelen. Maar áls het tweekleurig is zal niets mij tegenhouden om er gebruik van te maken. Ik dacht nog een beetje boosaardig te zijn en hier nog aan toe te voegen "en van jou verwacht ik hetzelfde". Maar dat is natuurlijk teveel gevraagd van iemand die lyrisch wordt en tranen in de ogen krijgt bij het aanschouwen van "le drapeau tricolore belge". 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat men vooral moet doen is aan jongeren van de pukkelpop leeftijd een symbool als een Vlaamse vlag verbieden, en erger nog, ze stigmatiseren als collaborateurs van 70 jaar geleden, als ze dat symbool zouden durven tonen of bezitten. "How to make friends and gain influence" in de 21ste eeuw. Ze zullen het nooit leren die linkse lofters. In eigen voeten schieten daarentegen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Belgische vlag is al evenzeer bezoedeld. Om van de Franse maar te zwijgen. Als mensen opteren voor de geelzwarte leeuwenvlag zullen belgicistische smurfjes dat niet kuinnen beletten. En maar goed ook. Jullie hebben ons niet te dicteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: Helemaal niets ga je doen. |
Citaat:
Iets zegt me dat ze heel vlug zullen "begrijpen" dat er niets verkeerd is met Belgische vlaggen te zwaaien.8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wikipedia heeft er een artikel uit De Standaard aan gelinkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
3 Bijlage(n)
Citaat:
hebben als de vlag van Biafra of Katanga.:-) Bijlage 111193 Bijlage 111195 Bijlage 111194 |
Citaat:
Ik herhaal het: het gros van de collaboratie was geinspireerd door het idee dat het Derde Rijk Vlaanderen zou verlossen van het Belgische juk, en het zou laten toetreden tot een Germaans imperium. Wat is daar zo "bezoedeld" aan ? Dat is toch even begrijpelijk als, zeg maar, het streven van Wallonie om ooit bij een Frans imperium aangesloten te zijn ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be