Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   hard migratiebeleid + sociaal contract = recept voor paars-geel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250097)

Eyjafjallajökull 27 september 2019 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9124982)
Enne, nogmaals, voor alle duidelijkheid, ik zie die vreemdelingen ook liever niet komen.
Mijn mening blijft hier trouwens ook nog altijd dezelfde. Zorg dat ze niet hoeven te komen, en we zijn van een pak miserie van af.

Zorg dat ze niet hoeven te komen ??

Pleit je nu voor herkolonisatie ? :?

Tavek 27 september 2019 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9125000)
Zorg dat ze niet hoeven te komen ??

Pleit je nu voor herkolonisatie ? :?

Het zou veel oplossen & het leven van de afrikaan significant verbeteren.

kojak 27 september 2019 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9125005)

tja, in bepaalde gevallen zou het mss een verbetering zijn maar een oplossing is het zeker niet. Dat heeft het verleden ons ook al geleerd dacht ik.

Tavek 27 september 2019 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9125008)
tja, in bepaalde gevallen zou het mss een verbetering zijn maar een oplossing is het zeker niet. Dat heeft het verleden ons ook al geleerd dacht ik.

Men verwacht dat de afrikaan de transitie van tribal naar democratie in 1 eeuw maakt, wij westerse democratien hebben daar 200-2500 jaar over gedaan...

Skobelev 27 september 2019 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9125010)
Men verwacht dat de afrikaan de transitie van tribal naar democratie in 1 eeuw maakt, wij westerse democratien hebben daar 200-2500 jaar over gedaan...

Met dat verschil dat wij er al zijn en dat zij er nog moeten aan beginnen.:roll: De vorige 2000 jaar zijn ze daar gewoon blijven hangen.

kojak 27 september 2019 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9125012)
Met dat verschil dat wij er al zijn en dat zij er nog moeten aan beginnen.:roll: De vorige 2000 jaar zijn ze daar gewoon blijven hangen.

Wie heeft hen zaken opgelegd die ze eigenlijk, in de grond dan toch, niet wensten ?

Skobelev 27 september 2019 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9125013)
Wie heeft hen zaken opgelegd die ze eigenlijk, in de grond dan toch, niet wensten ?

Waarom komen ze naar hier als ze in de brousse willen leven van jagen en verzamelen?

werkman 27 september 2019 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9125025)
Waarom komen ze naar hier als ze in de brousse willen leven van jagen en verzamelen?

Het zijn toch jagers! Voor verzamelen moeten ze eerst met MO kunnen spreken. :lol:

kojak 27 september 2019 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9125025)

Dat was na dat wij er ons mee gaan moeien zijn hé.
Wij hebben ze eerst de kneepjes van het vak geleerd.
Dom, 'k weet het. Maar dat moet je om te beginnen aan pater Isodoor zeggen.

kojak 27 september 2019 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkman (Bericht 9125035)
Het zijn toch jagers! Voor verzamelen moeten ze eerst met MO kunnen spreken. :lol:

MO leefde niet in de broesse zenne, daar zitten immers te veel moskito's en daar is hem niet zo zot van.

XenApp 27 september 2019 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9125005)

Deze uitspraak zou je een HR dossier en/of ontslag opleveren bij menig multinationals waar ik voor gewerkt heb.

Tavek 27 september 2019 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XenApp (Bericht 9125049)
Deze uitspraak zou je een HR dossier en/of ontslag opleveren bij menig multinationals waar ik voor gewerkt heb.

Allez dan.

Zijn dat ook van die bedrijven die niet begrijpen wat zwarte piet is zeker ?

XenApp 27 september 2019 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9125050)
Allez dan.

Zijn dat ook van die bedrijven die niet begrijpen wat zwarte piet is zeker ?

Jij hebt nog niet voor veel grote bedriven gewerkt hé :-):-)

Tavek 27 september 2019 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XenApp (Bericht 9125053)
Jij hebt nog niet voor veel grote bedriven gewerkt hé :-):-)

Ik heb het er een paar maand uitgehouden (GE) en toen heb ik betere oorden opgezocht. Die plek was een oord van verdriet & anonimiteit. En inderdaad, de tot in het extreme doorgedreven regelneverij was mij er ook te veel aan.

Diego Raga 27 september 2019 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9123863)
Waarom gebruik je nu weer het woordje Moslim ?
Je blijft die fout maken die ik net kom te vermelden.

Vervang dat woordje door xxxx en je hebt net hetzelfde.
Maw, met religie heeft het niets of weinig te maken, wel met 'de levensstandaard'.
Als je in een land een groot verschil krijgt tussen arm & rijk, ga je dat trouwens ook zien, maar dat is dan nog een bijkomend fenomeen.
Toch voor 95% van de gevallen.

Een mooi voorbeeldje is India.
Daar zaten amper Moslims in de gevangenissen, maar dat is nu wel aan het stijgen.
En wat gebeurde er juist daar voor ?
Moslims zijn tot een nieuwe onderklasse gedegradeerd in India.
Met alle gevolgen vandien.

Ja, arme moslims toch, nergens ter wereld welkom - zelfs hun rijke moslimbroeders in SA en de VAE zijn ze liever kwijt dan rijk - en overal waar ze komen ontstaat er ambras, schieten de misdaadstatistieken de lucht in en zijn ze oververtegenwoordigd in ’t kot.
Allemaal onze schuld, vuile racisten dat we zijn.
Citaat:

Duidelijk nu ? ;)
Heel duidelijk, ’t ligt allemaal aan ons, wij domme racisten, en we moeten alle arme moslims en al degenen die van ver of dichtbij in een oorlogsgebied wonen naar hier halen en levenslang azieligheid geven, want zo te zien staat er geen quota-limiet op het SJW-uitnodigingslijstje, quoi.

Social Justice Warriors die het hele islamprobleem en de daarmee samenhangende moslimproblemen vergoelijken ‘omdat wij ze discrimineren’ of financieel arme dutsen zijn ‘en daarom vaker in ’t gevang belanden’, zouden hun eigenwijze neus eens wat verder moeten buitensteken, kwestie van eens andere opinies - over de islam als ideologie an sich en de mentale gevolgen daarvan voor volgelingen - op te snuiven van mensen met boots on the ground:

De prijs van politieke correctheid
De Social Justice Warrior en zijn taalcodes vormen een groter probleem voor de Marokkaanse gemeenschap dan Geert Wilders

“…………………….”

"Opvallend is ook dat de politieke correctheid die bij witte mannen van middelbare leeftijd vigerend vaak niet meer wordt gekopieerd door succesvolle mensen uit de groep die hier in het geding is, namelijk de Marokkaanse gemeenschap. Khadija Arib, geboren in Marokko in 1960, benoemt in haar Abel Herzberglezing (We zijn te lang onverschillig geweest, 2017) een aantal problemen waar Social Justice Warriors grote bezwaren tegen zouden hebben wanneer ze uit een andere hoek zouden komen. Ahmed Marcouch, in 1969 geboren in Marokko, heeft teveel op straat gelopen in probleemwijken om de culturele achtergrond van hedendaagse jeugdcriminaliteit over het hoofd te zien. Ook de taalvirtuoze auteur Hafid Bouazza, in 1970 in Marokko geboren, blijkt in De akker & de mantel: Over de vrouw en de islam (2015) niet bepaald blind voor de culturele achtergronden van bepaalde vormen aan – laten we het maar noemen – ‘onaangenaam gedrag’.

We zouden dit met meer voorbeelden kunnen aanvullen (Ahmed Aboutaleb), maar misschien is het interessanter te vragen hoe dat komt. Waarom is het zo stil in de Kamer wanneer Wilders de Marokkanenkwestie aan de orde stelt? Waarom krijgen de Social Justice Warriors geen steun van toonaangevende figuren in de Marokkaanse gemeenschap?

https://tpo.nl/2019/09/27/prof-paul-...e-correctheid/

Laat de SJW’s van deze wereld maar eens nadenken over die laatste vraag, ipv uitgechikte en achterhaalde zever te blijven spuien.

kojak 28 september 2019 00:35

Och Diegootje toch...
Oftewel snap je er de ballen van, oftewel trek je het nodeloos in het belachelijke.
Je mag nog kiezen van mij ook. ;)
En uw rechtse propaganda mag je ook achterwege laten wens je nog wat geloofwaardig over te komen.

XenApp 28 september 2019 03:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9125060)
Ik heb het er een paar maand uitgehouden (GE) en toen heb ik betere oorden opgezocht. Die plek was een oord van verdriet & anonimiteit. En inderdaad, de tot in het extreme doorgedreven regelneverij was mij er ook te veel aan.

Ocharme. Je kon je rascisme niet uiten.

patrickve 28 september 2019 04:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9124982)
Enne, nogmaals, voor alle duidelijkheid, ik zie die vreemdelingen ook liever niet komen.
Mijn mening blijft hier trouwens ook nog altijd dezelfde. Zorg dat ze niet hoeven te komen, en we zijn van een pak miserie van af.

Juist. Maar denken dat je dat kan doen door het ginder naar hun goesting te maken zonder U te moeien, is mislukt gebleken. Als ge ze ginder allemaal afmaakt is dat een stuk zekerder.

patrickve 28 september 2019 04:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9125010)

Waarom moeten wij iets "verwachten" ? Als ik het goed begrijp, plaatsen wij ons in de situatie waar wij afhankelijk zouden zijn van de uitzonderlijke prestatie die je aanhaalt van wildvreemden om zelf geen ambras te hebben ?

Waar dienen die wildvreemden dan voor ? Welk nut brengt hun bestaan ons ? Wat is de beste toestand voor ons: dat ze bestaan, of dat ze niet bestaan ?

kojak 28 september 2019 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9125107)
Juist. Maar denken dat je dat kan doen door het ginder naar hun goesting te maken zonder U te moeien, is mislukt gebleken. Als ge ze ginder allemaal afmaakt is dat een stuk zekerder.

Ne psych zou werk hebben aan u peins ik.
Goed voor onze werkgelegenheid. ;)

patrickve 28 september 2019 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9125198)
Ne psych zou werk hebben aan u peins ik.
Goed voor onze werkgelegenheid. ;)

Psychologen hebben veel werk aan mensen die ware statements uiten ?

Gij zegt: "het zou beter zijn mochten ze niet naar hier komen".

Ik zeg: "een manier om vrij zeker te zijn dat ze niet naar hier komen, is ze ginder afmaken."

In welke mate is dat fout ?

Jay-P. 28 september 2019 11:11

De schrink vraagt dan: "zijt gij destijds zwaar onderdanig geweest aan die nanny uit de Congo?"

kojak 28 september 2019 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9125244)
Psychologen hebben veel werk aan mensen die ware statements uiten ?

Gij zegt: "het zou beter zijn mochten ze niet naar hier komen".

Ik zeg: "een manier om vrij zeker te zijn dat ze niet naar hier komen, is ze ginder afmaken."

In welke mate is dat fout ?

Ik doe er ook alles aan dat de belastingscontroleur niet langs komt.
Je brengt me op een idee. :lol:

patrickve 28 september 2019 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9125422)

Voila se. Eens men out of the box denkt, wordt veel mogelijk he :-D

patrickve 28 september 2019 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 9125252)
De schrink vraagt dan: "zijt gij destijds zwaar onderdanig geweest aan die nanny uit de Congo?"

Hijg !

Breek mijne mond niet open :lol:

Boduo 28 september 2019 17:27

Wie aandelen heeft in deze "coalitie" verkoopt ze best...

kojak 28 september 2019 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9125492)
Voila se. Eens men out of the box denkt, wordt veel mogelijk he :-D

Probleem is dan wel dat wat later de flikken aan mijn deur gaan staan.
Mag ik dat op dezelfde manier oplossen ? :lol:

Bob 28 september 2019 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9125422)

Hebt ge zoveel te verbergen ?

kojak 28 september 2019 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 9125827)
Hebt ge zoveel te verbergen ?

Ben jij soms een belastingscontroleur ?
'k zou maar opletten moest ik u zijn. :lol:

Tavek 28 september 2019 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XenApp (Bericht 9125106)
Ocharme. Je kon je rascisme niet uiten.

lol

Neen ik was te lui.

patrickve 29 september 2019 04:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9125646)
Probleem is dan wel dat wat later de flikken aan mijn deur gaan staan.
Mag ik dat op dezelfde manier oplossen ? :lol:

Coherentie he !

Diego Raga 29 september 2019 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9125100)
Och Diegootje toch...
Oftewel snap je er de ballen van, oftewel trek je het nodeloos in het belachelijke.
Je mag nog kiezen van mij ook. ;)
En uw rechtse propaganda mag je ook achterwege laten wens je nog wat geloofwaardig over te komen.

Khadija Arib, Ahmed Marcouch, Hafid Bouazza zijn schrijvers van ‘rechtse propaganda’, aldus onze Wijze Kale, die – mocht ‘m ook maar één keer iets van dit literaire gezelschap gelezen hebben – zo’n gestampte kemel niet zou schieten.
Maar hey, ik weet dan ook niet of hun artikels over de islam ook in braille verschijnen...

kojak 29 september 2019 22:48

Och Diegootje, ga op een ander gaan lullen.
Gewoon wat verder kijken dan de link die je gaf spreekt boekdelen.
Nice try, but no cigar.
Ik loop in uwe zever écht niet meer in. Ga die maar op een andere gaan verkopen, als je hem nog verkocht krijgt tenminste. ;)

Diego Raga 29 september 2019 22:57

Game, set & match. Bye Kale. :lol:

kojak 29 september 2019 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 9126612)
Game, set & match. Bye Kale. :lol:

Droom maar rustig verder in uw bekrompen wereldje.
Uw reakties spreken boekdelen.

Bob 29 september 2019 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9125848)
Ben jij soms een belastingscontroleur ?
'k zou maar opletten moest ik u zijn. :lol:

Alhoewel, heb soms den indruk dat men de belastingcontroleurs beter een schietwapen zou geven.
Wat dan weer niet wil zeggen dat de belastingen niet veel te hoog zijn, maar dat is dan weer een ander verhaal.

kojak 29 september 2019 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 9126623)
Alhoewel, heb soms den indruk dat men de belastingcontroleurs beter een schietwapen zou geven.
Wat dan weer niet wil zeggen dat de belastingen niet veel te hoog zijn, maar dat is dan weer een ander verhaal.

Ik heb daar ook al verhalen van gehoord...
Schietwapen, .... ik zou al beginnen met een kogelwerende vest.
Burgers die héééél blij waren als er zo ene aan hun deur kwam aanbellen.
In alle geval, zo'n job zou ik ook niet graag doen. Idem wat deurwaarders betreft. Getuigen van Jehova, das natuurlijk wat anders. Das wild buiten categorie. :lol:

Bob 30 september 2019 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9126625)
Ik heb daar ook al verhalen van gehoord...
Schietwapen, .... ik zou al beginnen met een kogelwerende vest.
Burgers die héééél blij waren als er zo ene aan hun deur kwam aanbellen.
In alle geval, zo'n job zou ik ook niet graag doen. Idem wat deurwaarders betreft. Getuigen van Jehova, das natuurlijk wat anders. Das wild buiten categorie. :lol:

Alhoewel, sommigen beweren dat belastingcontroleur een eetjob is (of het vroeger alleszins was).

Boduo 30 september 2019 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 9126785)
Alhoewel, sommigen beweren dat belastingcontroleur een eetjob is (of het vroeger alleszins was).

Voor zover bekend mogen controleurs overal een gewone dagschotel eten.

kojak 30 september 2019 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9126803)
Voor zover bekend mogen controleurs overal een gewone dagschotel eten.

Een geluk dat je er eten hebt bijgezet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be