![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Man man, leer eens het verschil tussen een miljoen en een miljard. |
Ludiek om te zien hoe OVLD de wind van voor krijgt dankzij alle media-aandacht van de mediageile Gwendolyn Trutsel, terwijl dat Groen letterlijk een verkiezingsnederlaag heeft gehad en nu gewoon lekker mee gaat regeren :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Toekijken hoe de Vlamingen gaan betalen voor het zuiden ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie vooral veel drama
zolang er geen cijfers op tafel liggen, is een regering nog heeeeeel ver af. |
Citaat:
|
Citaat:
Alexander Decroo was vanmorgen op de radio ... die heeft nog geen cijfer gezien ... |
|
Citaat:
Die zullen ook nooit de bepaling Vlaams in hun naam opnemen. Dat is dus totaal anders dan bij de Vlaamse Liberale Democraten. Van partijen zoals Groen! en SP.a weet je dus dat die steeds de kaart van de PS en Ecolo zullen trekken. VLD is enkel al door zijn naamkeuze verplicht om de Vlaamse kaart te trekken, anders moeten ze hun naam maar veranderen in BLD. |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs bij de voordragig van die regering mag er niets fout lopen, dus geen enkele afwezig of onthouding bij O-VLD of die regering geraakt zelfs niet aanvaard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je gaat me nu toch niet vertellen dat die paar honderd supplementaire jobkes die ze federaal zouden toegespeeld krijgen het verschil gaan maken. Of vergis ik me? Ik denk echt dat Weverke zich nu triomfantelijk in de handen wrijft want tov zijn achterban heeft hij nu het perfecte excuus waarom NVA niet in deze regering mag of kan zitten. |
Citaat:
Het linkse riedeltje van "laat de rijken maar betalen" is niet alleen afgezaagd maar is ook zo goed als onmogelijk te realiseren. |
Citaat:
Denk je? Het heeft toch altijd prima gewerkt. Wij; de kiezers dus; zijn er niet slimmer op geworden. Dus zal het wel blijven werken. Ik lig er niet wakker van hoor. Afwachten wat er van komt. Het loopt hier toch vol met slimme mensen. Die gaan dus de keuzes maken in het belang van allen. Benieuwd of we het zullen merken. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe dan ook, de ovld is zo klein dat ze gewoon NIETS te verliezen heeft, alleen te winnen. Volledig terecht dat ze er in stappen en de mp kunnen afdwingen |
Citaat:
Dan kan de Vlaamse middenklasse (daar gaan ze het geld zoeken) gillen wat ze willen, maar qua electoraal gewicht kunnen ze bovenstaande coalitie nooit breken (tenzij ze meer dan 80% vd stemmen in VL wetren te behalen) De NVA heeft het gewoon laten liggen toen ze in de regering zaten. Een unieke kans zélf om zeep geholpen. |
Citaat:
De fundamentele reden hiertoe werd al aangehaald: in Belgie is er maar 1 echte natie, dat zijn de Franstaligen. Die twisten wel onderling, maar als hun nationale belang qua franstaligen aan de beurt komt, zijn het allemaal franstalig-nationalisten, voor quasi-100%. De Vlamingen waarvan sommigen beweren dat het een volk is, zijn dat helemaal niet. Daar zijn er zelfs een kleine meerderheid van die niks willen horen van de Vlaamse natie - in tegenstelling tot de franstaligen die als 1 man achter hun Franstalige natie staan. Het volstaat dus om dat verdeelde allegaartje voor 20-30% mee te krijgen in een of andere koehandel, en de franstalige nationalisten halen hun verdiende slag thuis, ten opzichte van een verdeelde non-natie die de Vlamingen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
In plaats van geen Vlaamse regering te vormen. |
Citaat:
Nu nog paars-groen die de middenklasse financieel pijn doet en volgende Vlaamse verkiezingen is er een meerderheid VB/N-VA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2 Weet je wat het ergste is... Dat er geen enkel woord ervan overdreven is, maar de correcte objectieve waarheid... La Belgique is zuivere maffia... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be