Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   16 jarig meisje verkocht voor 2000€ - Brussel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251644)

fred vanhove 17 januari 2020 07:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9225815)
Waarom zeg je dat tegen mij ipv tegen Gipsy?

Die weet dat wel.

Knuppel 17 januari 2020 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9225858)
Wij weten dat ze misbruikt is door een Marokkaanse bende.
Is dat niet voldoende?

Niet voor Brusselse Belgen zoals Fred en Gipsy.
Marokko is bezaaid met sletjes die zich in de EU prostitueren. Berlusconi heeft er ook een. Youness Z, Azeddine A.O, Youness Z en Soufiane S zijn geen Maroefen maar brave Brusselse Belgen.

Drugshandel, inbraken, bommen naar de politie gooien, minderjarige meisjes kopen, opsluiten en martelen om hen in de prostitutie te dwingen, dat is toch gewoon kattenkwaad voor sukkelaars uit het achtergestelde Brusselse milieu? Oef! Heeft Brussel dan achtergestelde milieus?

Fred en Gipsy willen daar geen kwaad woord over de brave bende gezegd hebben want Brussel is een stad zoals een andere. Daar wonen alleen brave Belgen zoals zijzelf. Daar is niet meer criminaliteit dan in de haven van Antwerpen, en daar wonen en "leven" ook alleen maar Antwerpse Belgen.
In Brussel dragen PS-burgemeesters en Brusselse Belgen van allochtone afkomst de burgemeesterssjerp. In Antwerpen een Vlaams-nationalist. Dan weet je als intelligente mens toch waar het schoentje wringt, nietwaar Fredje?

Het Franse meisje van zestien had maar moeten weten dat ze in handen was gevallen van een Maroefenvriendje. Ze was niet wijzer, dus eigen schuld dikke bult. Simpel toch?

Bobke 17 januari 2020 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9226010)
Weet jij ondertussen al met zekerheid of dat meisje ook geen maroefe is ? Heeft dat meisje de dubbele nationaliteit ?

Is dat van belang?

Bobke 17 januari 2020 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9226034)
Marokko is bezaaid met sletjes die zich in de EU prostitueren. Berlusconi heeft er ook een. Youness Z, Azeddine A.O, Youness Z en Soufiane S zijn geen Maroefen maar brave Brusselse Belgen.

Drugshandel, inbraken, bommen naar de politie gooien, minderjarige meisjes kopen, opsluiten en martelen om hen in de prostitutie te dwingen, dat is toch gewoon kattenkwaad voor sukkelaars uit het achtergestelde Brusselse milieu? Oef! Heeft Brussel dan achtergestelde milieus?

Fred en Gipsy willen daar geen kwaad woord over de brave bende gezegd hebben want Brussel is een stad zoals een andere. Daar wonen alleen brave Belgen zoals zijzelf. Daar is niet meer criminaliteit dan in de haven van Antwerpen, en daar wonen en "leven" ook alleen maar Antwerpse Belgen.
In Brussel dragen PS-burgemeesters en Brusselse Belgen van allochtone afkomst de burgemeesterssjerp. In Antwerpen een Vlaams-nationalist. Dan weet je als intelligente mens toch waar het schoentje wringt, nietwaar Fredje?

Het Franse meisje van zestien had maar moeten weten dat ze in handen was gevallen van een Maroefenvriendje. Ze was niet wijzer, dus eigen schuld dikke bult. Simpel toch?

Drugshandel, dat verklaart veel.;-)

fred vanhove 17 januari 2020 08:43

Citaat:

Ja ja Fred dit en Fred dat.

En vooral Fred hier betichten van onwaarheden.

Zeggen dat Fred hier als eerste is begonnen over het VB.....en dat net gij hier als eerste bent begonnen over het VB en dan nog wel in uw allereerste post in deze draad. Ge moet het maar doen8O

Ik had op zijn minst een kleine verontschuldiging verwacht in plaats van Fred te verwijten dat hij het licht onder de zon ontkent.

Anna List 17 januari 2020 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9226051)

Zeggen dat Fred hier als eerste is begonnen over het VB.....en dat net gij hier als eerste bent begonnen over het VB en dan nog wel in uw allereerste post in deze draad. Ge moet het maar doen8O

Ik had op zijn minst een kleine verontschuldiging verwacht in plaats van Fred te verwijten dat hij het licht onder de zon ontkent.

VB heeft er niks mee te maken Freddy, dit is waar t om draait :

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9225851)
Het gaat dan ook niet over Marokkaans crapuul want dat zijn allemaal Belgen.Allemaal geboren in Sint Gillis.
Het gaat hier dus over een Belgisch Franse zaak.

het mag van u blijkbaar niet gezegd dat het Marokkaans crapuul betreft.

fred vanhove 17 januari 2020 08:48

Citaat:

?

Inderdaad niet meer criminaliteit dan in Antwerpen.
Inzake dit soort misdrijven zijnde misdrijven tegen de lichamelijke integriteit zelfs minder dan in Antwerpen en Gent

Hier de cijfers per 1000 inwoners van steden Gent Antwerpen Brussel en Charleroi.

https://matthiassomers.com/2017/06/2...ers-in-belgie/

Anna List 17 januari 2020 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9226057)
Inderdaad niet meer criminaliteit dan in Antwerpen.
Inzake dit soort misdrijven zijnde misdrijven tegen de lichamelijke integriteit zelfs minder dan in Antwerpen en Gent

Hier de cijfers per 1000 inwoners van steden Gent Antwerpen Brussel en Charleroi.

https://matthiassomers.com/2017/06/2...ers-in-belgie/

wie is Matthias Somers mss?

Knuppel 17 januari 2020 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9226010)
Weet jij ondertussen al met zekerheid of dat meisje ook geen maroefe is ? Heeft dat meisje de dubbele nationaliteit ?

Was jij dat niet die beweede dat het enige dat "we" over het slachtoffer van de "Brusselse Belgen" weten is dat ze de Franse nationaliteit heeft?

Waarom til jij opeens zo zwaar aan de nationaliteit van dat zwaar misbruikte meisje?
Waarom schuif je het Franse slachtoffer van Youness, Soufiane en Azeddine de Maroefen nationaliteit toe terwijl je die van de daders in alle talen ontkent?

Dubbelhartigheid is overduidelijk troef bij jou.

fred vanhove 17 januari 2020 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9226055)
VB heeft er niks mee te maken Freddy, dit is waar t om draait :

het mag van u blijkbaar niet gezegd dat het Marokkaans crapuul betreft.

Natuurlijk mag dat gezegd worden....waarom niet ? Denk jij nu echt dat ik het opneem voor crapuul ?
Ik vind als eerste dat dat crapuul moet worden aangepakt en begrijp als eerste dikwijls niet waarom men dat niet al langer doet ?
Het gaat mij hier over de benadering. Is dat meisje een Franse in de echte zin van het woord ?
En als hoofdstedeling weet ik als geen ander dat sommige van die meisjes ook geen doetjes zijn zonder daarmee de feiten goed te praten.
Maar als sommigen hier dan doen alsof ze zeer verontwaardigd zijn over dat meisje zolang het maar een geboren Franse zou zijn maar dan openlijk zeggen dat ze er geen moer zouden om geven mocht ook dat meisje een Marokkaanse achtergrond hebben......daar heb ik het dan even moeilijk mee.

Knuppel 17 januari 2020 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9226051)

Mijn eerste post was post 21. De tekst luid;

Citaat:

Dat was het eerste dat bij mij opkwam: "Brusselaars".
De media doen onbeschaamd aan wanstaltige zelfcensuur. Met dank aan de ""aanbevelingen" voor de media van de berichtgeving over allochtonen.

En dan zijn ze verwonderd dat het Vlaams Belang zo populair wordt.
Moet ik mij hiervoor tegenover JOU verontschuldigen?
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

fred vanhove 17 januari 2020 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9226059)
wie is Matthias Somers mss?

Waarom ? Kloppen de cijfers misschien niet ? Zijn nochtans de cijfers van de federale politie.

fred vanhove 17 januari 2020 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9226067)
Mijn eerste post was post 21. De tekst luid;

Moet ik mij hiervoor tegenover JOU verontschuldigen?
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Als ik mij vergis en iemand onterecht beticht verontschuldig ik mij. Zo werden wij destijds opgevoed.

Anna List 17 januari 2020 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9226065)
Natuurlijk mag dat gezegd worden....waarom niet ? Denk jij nu echt dat ik het opneem voor crapuul ?
Ik vind als eerste dat dat crapuul moet worden aangepakt en begrijp als eerste dikwijls niet waarom men dat niet al langer doet ?
Het gaat mij hier over de benadering. Is dat meisje een Franse in de echte zin van het woord ?
En als hoofdstedeling weet ik als geen ander dat sommige van die meisjes ook geen doetjes zijn zonder daarmee de feiten goed te praten.
Maar als sommigen hier dan doen alsof ze zeer verontwaardigd zijn over dat meisje zolang het maar een geboren Franse zou zijn maar dan openlijk zeggen dat ze er geen moer zouden om geven mocht ook dat meisje een Marokkaanse achtergrond hebben......daar heb ik het dan even moeilijk mee.

dat laatste is complete BS fred
zelfs in deze draad hebben een aantal van de door u gehate VB'ers al gesteld dat ze daar absoluut geen verschil maken in slachtoffers en dat alle seksdelinquenten bijzonder hard aangepakt moeten worden. jij bent hier de enige in de draad die het slachtoffer mee wil culpabiliseren.

Anna List 17 januari 2020 09:02

Citaat:

Een tienermeisje loopt van huis weg omwille van slechte schoolresultaten, valt in de handen van Maghrebijnse tienerpooiers en moet meer dan 10 klanten per nacht afwerken.
Mocht het slachtoffer van Maghrebijnse afkomst zijn, het land stond letterlijk in brand.
Nu, op wat pushberichten van HLN na, gebeurt er verder niets.
Ze maken hoeren van onze dochters en we blijven, net als onze politici, stil zitten. - F.M.
Dit.

fred vanhove 17 januari 2020 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9226062)
Was jij dat niet die beweede dat het enige dat "we" over het slachtoffer van de "Brusselse Belgen" weten is dat ze de Franse nationaliteit heeft?

Waarom til jij opeens zo zwaar aan de nationaliteit van dat zwaar misbruikte meisje?
Waarom schuif je het Franse slachtoffer van Youness, Soufiane en Azeddine de Maroefen nationaliteit toe terwijl je die van de daders in alle talen ontkent?

Dubbelhartigheid is overduidelijk troef bij jou.

Als morgen wordt gezegd dat dat meisje een Marokkaanse is met de dubbele nationaliteit ga jij dan ook zo verontwaardigd blijven doen ?

Anna List 17 januari 2020 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9226068)
Waarom ? Kloppen de cijfers misschien niet ? Zijn nochtans de cijfers van de federale politie.

dat weet ik niet, er staat geen enkele bron bij, ik zie alleen de naam van de blogger M Somers ... het zegt me niks.

Boduo 17 januari 2020 09:04

Citaat:

...

Gisteren was het in Ukkel, vandaag is het in Haacht, morgen...
Er is telkens één constante: drugs.
Dat is geen toeval.
War on drugs is méér dan nodig.

fred vanhove 17 januari 2020 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9226070)
dat laatste is complete BS fred
zelfs in deze draad hebben een aantal van de door u gehate VB'ers al gesteld dat ze daar absoluut geen verschil maken in slachtoffers en dat alle seksdelinquenten bijzonder hard aangepakt moeten worden. jij bent hier de enige in de draad die het slachtoffer mee wil culpabiliseren.

Neen dat doe er hier sommigen helemaal niet. Die maken daar duidelijk een onderscheid in.
En het is niet dat ik beweer dat deze meisjes niet zelden zelf doetjes zijn dat ik het meisje in dit geval culpabiliseer. Ik doe dat niet want ik ken ze niet. Die conclusie trek jij er uit.

Knuppel 17 januari 2020 09:06

Citaat:

Denk jij nu echt dat ik het opneem voor crapuul ?

Je hebt doorheen de hele draad niks anders gedaan dan de misdadige Maroefen uit de wind zetten.

Citaat:

Is dat meisje een Franse in de echte zin van het woord ?
Wat een vraag! Jij twijfelde toch ook niet aan de Belgische nationaliteit in de échte zin van het woord van Youness, Soufiane en Azeddine?

Boduo 17 januari 2020 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9226072)
Als morgen wordt gezegd dat dat meisje een Marokkaanse is met de dubbele nationaliteit ga jij dan ook zo verontwaardigd blijven doen ?

het gaat NIET over de nationaliteit v.h. meisje: het gewoon om de feiten die gepleegd zijn met dat tiener-kind.

:roll::roll::roll:

Anna List 17 januari 2020 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9226080)
Neen dat doe er hier sommigen helemaal niet. Die maken daar duidelijk een onderscheid in.
En het is niet dat ik beweer dat deze meisjes niet zelden zelf doetjes zijn dat ik het meisje in dit geval culpabiliseer. Ik doe dat niet want ik ken ze niet. Die conclusie trek jij er uit.

in deze context beginnen over het feit dat het meisje zelf mogelijk geen doetje is, is exact wat het is, fred, het is medeculpabiliseren van het slachtoffer.
geen doetje gaat immers stevig in de richting 'ze zal t wel zelf gezocht hebben' of 'ze zal wel aanleiding gegeven hebben ook'.

maddox 17 januari 2020 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9226072)

Ik ga gewoon hetzelfde reageren als wanneer een willekeurig meisje in dezelfde omstandigheden zou terecht komen.

Geen enkele vrouw of meisje verdient zo iets, en dat stel schoften, awel, dat ze die ombouwen naar vrouw en die verkopen aan hun vrienden.

Knuppel 17 januari 2020 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9226080)

Wie was dat weer die beweerde dat het slachtoffer zich maar niet met "verkeerde" vrienden had moeten aanleggen? Met andere woorden: eigen schuld, dikke bult?

fred vanhove 17 januari 2020 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9226085)
in deze context beginnen over het feit dat het meisje zelf mogelijk geen doetje is, is exact wat het is, fred, het is medeculpabiliseren van het slachtoffer.
geen doetje gaat immers stevig in de richting 'ze zal t wel zelf gezocht hebben' of 'ze zal wel aanleiding gegeven hebben ook'.

Ik weet als geen ander dat meisjes die in die milieus vertoeven meestal geen doetjes zijn. De rest zijn uw woorden.

Trouwens zo erg vinden sommige VB'ers dat hier dan ook weer niet zeker ?

Als het natuurlijk ook een islamitische is kan het me inderdaad geen zak schelen dat ze gedwongen in de prostitutie zat.:roll:

fred vanhove 17 januari 2020 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9226088)
Wie was dat weer die beweerde dat het slachtoffer zich maar niet met "verkeerde" vrienden had moeten aanleggen? Met andere woorden: eigen schuld, dikke bult?

Wie was het weer die beweerde dat ik hier als eerste het VB heb betrokken ?

fred vanhove 17 januari 2020 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9226088)

Ik ben tegen iedere vorm van geweld.....maar inderdaad....in sommige gevallen geldt de regel bezin eer je begint.

Anna List 17 januari 2020 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9226089)
Ik weet als geen ander dat meisjes die in die milieus vertoeven meestal geen doetjes zijn. De rest zijn uw woorden.

Trouwens zo erg vinden sommige VB'ers dat hier dan ook weer niet zeker ?

Als het natuurlijk ook een islamitische is kan het me inderdaad geen zak schelen dat ze gedwongen in de prostitutie zat.
:roll:

JIJ bent hier de enige die zoiets crapuleus beweert. :roll:

fred vanhove 17 januari 2020 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9226086)
Ik ga gewoon hetzelfde reageren als wanneer een willekeurig meisje in dezelfde omstandigheden zou terecht komen.

Geen enkele vrouw of meisje verdient zo iets, en dat stel schoften, awel, dat ze die ombouwen naar vrouw en die verkopen aan hun vrienden.

Jij wel en ik ook maar sommigen lijden hier wel aan een ernstige vorm van selectieve verontwaardiging.

Knuppel 17 januari 2020 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9226083)
het gaat NIET over de nationaliteit v.h. meisje: het gewoon om de feiten die gepleegd zijn met dat tiener-kind.

:roll::roll::roll:

Inderdaad, maar zo ver is Fredje nog laaaaang niet. Nu al zijn andere omwegen doodlopen insinueert hij gewoon de dubbele nationaliteit van het slachtoffer: de Franse en de Maroefse. Wat hij met handen en voeten afstreed voor de daders.

Een goede raad, Fredje. Ga eens op consultatie bij een zieleknijper. Het mag zelfs een Belg zijn met de Maroefse nationaliteit. En vergeet de tekst van deze draad niet mee te nemen.

fred vanhove 17 januari 2020 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9226093)
JIJ bent hier de enige die zoiets crapuleus beweert. :roll:

Wie ik ?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9225576)
Islamitische vrouwen zijn geen vrouwen hé Freddy. Dat zijn islamieten.

Waar zie je de discrepantie met mijn medeleven met dit kind van 16?

Als het natuurlijk ook een islamitische is kan het me inderdaad geen zak schelen dat ze gedwongen in de prostitutie zat.

Ik dacht dat dat van onze vriend Skobelev kwam in #121.?

Of ben ga je dat ook ontkennen opdat hij een VB vriendje van je is ?

fred vanhove 17 januari 2020 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9226095)
Inderdaad, maar zo ver is Fredje nog laaaaang niet. Nu al zijn andere omwegen doodlopen insinueert hij gewoon de dubbele nationaliteit van het slachtoffer: de Franse en de Maroefse. Wat hij met handen en voeten afstreed voor de daders.

Een goede raad, Fredje. Ga eens op consultatie bij een zieleknijper. Het mag zelfs een Belg zijn met de Maroefse nationaliteit. En vergeet de tekst van deze draad niet mee te nemen.

Ik wacht nog op uw verontschuldiging om mij onterecht te betichten.

Bobke 17 januari 2020 09:21

Citaat:

Ik heb het er even moeilijk mee dat ge nog geen woord van afkeuring over uw lippen kreeg voor dat crapuul.
Bovendien probeert ge de feiten te minimaliseren door te beweren dat ze het zelf gezocht heeft.

fred vanhove 17 januari 2020 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9226098)
Ik heb het er even moeilijk mee dat ge nog geen woord van afkeuring over uw lippen kreeg voor dat crapuul.
Bovendien probeert ge de feiten te minimaliseren door te beweren dat ze het zelf gezocht heeft.

Dan raad ik je aan wat hogerop te lezen.

Knuppel 17 januari 2020 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9226094)
Jij wel en ik ook maar sommigen lijden hier wel aan een ernstige vorm van selectieve verontwaardiging.

Er is in deze draad maar éne die lijdt aan selectieve verontwaardiging. JIJ.
Je hebt geen seconde medeleven betoond aan de slachtoffer van de "Belgen". "Brusselaars" in de ware zin van het woord, op wiens misdaden je niet één woord van kritiek hebt gegeven.

Universalia 17 januari 2020 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9226098)

U niet alleen hoor.

Ik had het er ook moeilijk mee. :|

Knuppel 17 januari 2020 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9226097)
Ik wacht nog op uw verontschuldiging om mij onterecht te betichten.

Ik verontschuldig me niet dubbelhartige lullen.

fred vanhove 17 januari 2020 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9226082)
Je hebt doorheen de hele draad niks anders gedaan dan de misdadige Maroefen uit de wind zetten.

Wat een vraag! Jij twijfelde toch ook niet aan de Belgische nationaliteit in de échte zin van het woord van Youness, Soufiane en Azeddine?

Ja als ik alles wat jij schrijft zou moeten geloven ben ik ver van huis.

fred vanhove 17 januari 2020 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9226105)
Ik verontschuldig me niet dubbelhartige lullen.

Dat vind ik getuigen van weinig respect met je gesprekspartner. Ik doe dat zonder moeite als ik fout ben.

Knuppel 17 januari 2020 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9226092)
Ik ben tegen iedere vorm van geweld.....maar inderdaad....in sommige gevallen geldt de regel bezin eer je begint.

Je doet dus krek hetzelfde wat je anderen in de schoenen schuift. Geen spoor van enig menselijk gevoel voor het 16-jarige slachtoffer van een Maroefenbende "die bekend was bij het Brusselse gerecht"

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be