![]() |
Citaat:
Heb je al één bubbel horen protesteren tegen wat deze hofnar uitkraamt? |
Citaat:
En onze rijkdom hebben we ook al te danken aan onze koning... |
Citaat:
Patriot heeft hier al gezegd dat hij die ondemocratische visie van secretaris Rogier niet steunt. En Staaf (OK, geen BUB-er) noemde hem een "ongeleid projectiel". |
Citaat:
Met deze nieuwe ''aanwinst'' hebben ze toch echt wel de hoofdvogel afgeschoten. :-) |
Citaat:
Wat 'Rogier' VANDAAG uitkraamt komt trouwens verbazend goed overeen met wat Ruben Cottenjé al in 2001 vol overtuiging schreef. Dezelfde Ruben Cottenjé die 'knipoogt' naar de de 18-eeuwse adel, dezelfde waar de bubbels van menen dat ze onze lieve heer mee bij zijn tenen hebben, en dezelfde die zelfs door Kim met de nodige ....ahum....eerbied behandeld wordt. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is dat sinds Prinsjesdag? (30 april) Of is dat gekomen door de senioren van Antwerpen tijdens de nederlandse bezetting? En u heeft 'partijspreekrecht' gekregen van uw voorzitter? |
Citaat:
|
Citaat:
Om uiteenlopende redenen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar naar mijn bescheiden mening doet er zich voor jou in dit geval een specifieke reden voor. Secretaris Roger/Ruben de Cottenjé/BUB vormt imho een ernstige bedreiging voor jouw reputatie van top-pasticheur van dit forum. Met zijn politieke kolder, zijn ancien-régime-typetje, zijn de-burgerij-is-niet-in-staat-tot-grote-daden pose, inclusief subtiel heimwee naar adellijke keukenmeid-avonturen, is secretaris Rogier op korte tijd een forumster geworden die Supe®Staaf naar de kroon steekt. |
Citaat:
En ga wat beter op mijn - eigen - tellen passen. Je vlijmscherp scheermes kent geen onderscheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gij zijt terug mijne vriend! :-) |
mongolen
Citaat:
Het leven is zo simpel en jullie maken er zo'n soep van...carrierejagers! |
Nederland-Vaticaan
Citaat:
|
En ze kunnen weer eens niet zwijgen over de B.U.B..:-)
|
popie-jopie
Citaat:
|
zwijgen
Citaat:
|
ballance
Citaat:
Het ancien-regime heeft hier niets mee te maken met hetgeen de BUB voorstelt. Het gaat wel degelijk om een democratisch België, zoals dat ook in de eerste grondwet van het koninkrijk werd geformuleerd. Het is als het ware het goede bewaard van het princiepe koninkrijk in evenwicht met een democratie. Constitutionele Monarchie dus, geen abslotute Monarchie. De Monarch in België wordt in zijn dienen "begrenst" PS: mijn naam is Rogier en niet Roger |
Citaat:
|
Citaat:
2. De reden dat Hare Majesteit er niet was is heel prozaïsch. Nederland wordt bij begrafenissen van buitenlandse staatshoofden vertegenwoordigd door de minister van buitenlandse zaken, tenzij de persoon in kwestie een intieme of goede vriend was. Door de huidige goede banden is Nederland hiervan afgeweken en heeft de minister-president gestuurd. 3. Dat was een belgicistische Bisschop die de nog ongeboren vrucht van een zwangere vorstin vervloekte. Zeg maar, een voorloper van de BUB. 4. Godsdienstoorlogen...worden ze door u zo genoemd? 5. Is dat zo? Staat dat in uw geschiedenisboekje? Het zou wel veel duidelijk maken. 6. Uhuh... U heeft mijn vraag nog niet beantwoord over 'partijspreekrecht'. Maar ik zal 'm nu anders stellen: Weet u mama wel dat u met de computer zit te spelen? |
Rijkdom van de koning
Citaat:
Dus in ieder geval zult gij niet klagen dat de Monarchie U veel geld kost. En of de rijkdom van de koning aan U te danken is...misschien als gij dan al 175 jaar en ouder zijt, want de prins die hier koning (Léopold I) werd was niet bepaald een straatloper...en heb jij in Belgisch-Kongo gezeten ? Nochthans de families die meegaan in het kielzoch van de monarch lieten ook geen graantje vallen...Trouwens is België niet gebouwd mede op het geld van zijn kolonie en zijn monarch ? Of denkt U dat het allemaal komt van de "Vlaemsche zwijnen ?" |
mama
Citaat:
|
Citaat:
't Is dat ge niet genoeg uw best gedaan hebt hé. Citaat:
|
Citaat:
Je zal er maar mee geassocieerd worden... |
Citaat:
![]() |
Citaat:
En is dit uw antwoord op al die missers? Man, ik krijg echt te doen met Patriot. De enige BUBber die nog enigzins geloofwaardig is. En dan wordt je geloofwaardigheid zo afgebroken... |
Citaat:
Ik zal dan maar in je plaats onze 18de eeuwse voorouders mijn welgemeende excuses aanbieden.:-) |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Uit Wikipedia: Citaat:
Ik zei het al, het was een voorloper van de BUB. |
Over de 'Oranjes en het Vaticaan':
Citaat:
|
juist
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie er wereldvreemd is heeft ondertussen iedereen kunnen vaststellen dankzij de draad die moest dienen om Ruben te promoten.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Tegenover de Vlamingen en de Nederlanders komen ze er nooit goed uit, onze Frans-en adelgezinde bubbeltjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be