Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   11.000 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201221)

Marie van de koster 13 september 2016 16:20

Volgens de wetten van de logica zou ik vandaag serieus moeten afvallen : een uur gefietst en minstens 3 kg zweet verloren. Maar logica is nergens meer te vinden ...

bembem 13 september 2016 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 8233106)
Volgens de wetten van de logica zou ik vandaag serieus moeten afvallen : een uur gefietst en minstens 3 kg zweet verloren. Maar logica is nergens meer te vinden ...

hihihi :lol::lol::lol::lol::lol:

Marie van de koster 14 september 2016 10:01

Goeiemorgen rijsteters :-D

Marie van de koster 14 september 2016 10:01

't Moeten niet altijd patatten of spaghetti zijn, hé ;-)

Peche 14 september 2016 18:40

Ik denk dat ik me beter onthecht van ideologie. Het kan sterk manifesteren in mij.
Vroeger kon ik het naar links en rechts smijten en het uitwroeten naar een midden.
Dat wordt hoe verder wij in tijd evolueren hoe moeilijker. Maar in principe moet ik het gewoon doen, onthechten van ideologie.
Of vind ik gewoon mezelf en word ik standvastiger in mijn mening? Maar wat goed doet ze me? Als creationist creëer ik misschien de verkeerde energie rondom me heen. Vroeger greep ik energie en speelde ik ermee, maar ik vrees dat het vandaag met mij speelt. Vertegenwoordig ik mezelf of vertrek ik vanuit ideologie?
That is the question that puzzles me (ja my) brain.

bembem 14 september 2016 18:55

good evening there :-):-)

bembem 14 september 2016 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 8233722)
't Moeten niet altijd patatten of spaghetti zijn, hé ;-)

hihi :lol:

straks fishsticks voor mij :-D

Marie van de koster 14 september 2016 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8234367)
Ik denk dat ik me beter onthecht van ideologie. Het kan sterk manifesteren in mij.
Vroeger kon ik het naar links en rechts smijten en het uitwroeten naar een midden.
Dat wordt hoe verder wij in tijd evolueren hoe moeilijker. Maar in principe moet ik het gewoon doen, onthechten van ideologie.
Of vind ik gewoon mezelf en word ik standvastiger in mijn mening? Maar wat goed doet ze me? Als creationist creëer ik misschien de verkeerde energie rondom me heen. Vroeger greep ik energie en speelde ik ermee, maar ik vrees dat het vandaag met mij speelt. Vertegenwoordig ik mezelf of vertrek ik vanuit ideologie?
That is the question that puzzles me (ja my) brain.

Wat een moeilijke vragen en gedachten. En dat met dit warm weer.
Ik heb er al moeite mee om te besluiten of ik morgenvroeg ga afwassen en Peche filosofeert als een echte geleerde! Wow!

Marie van de koster 14 september 2016 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8234386)
hihi :lol:

straks fishsticks voor mij :-D

Doet me eraan denken dat ik dringend mijn ijskast moet laten ontdooien zodat ik terug wat diepvriesdinges kan aanschaffen. Maar met dit warm weer de ijskast laten ontdooien? Zure melk, gesmolten kaas, verlepte salade, slechte charcuterie ... Het zal moeten wachten tot na de hittegolf.
Dus ook de aankoop van fishsticks.

Marie van de koster 15 september 2016 09:57

Goeiemorgen voor wie haar soms geweld aandoet :-D

Marie van de koster 15 september 2016 10:00

Dat beroemde zinnetje van Marc Galle schoot me daarjuist te binnen toen ik enkele reacties op Facebook las in zo'n schabouwelijk slecht Nederlands dat ik er bijna om kan huilen. Dat zijn volwassen mensen met schoolgaande kinderen en die slagen er niet in om twee duidelijke, foutloze zinnen na elkaar te schrijven. Grammatica, zinswendingen, spelling ... het is hun allemaal onverschillig.
En de persoon bij wie me dat het meest opviel, is echt geen allochtoon, hoor!

bembem 15 september 2016 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 8234858)
Dat beroemde zinnetje van Marc Galle schoot me daarjuist te binnen toen ik enkele reacties op Facebook las in zo'n schabouwelijk slecht Nederlands dat ik er bijna om kan huilen. Dat zijn volwassen mensen met schoolgaande kinderen en die slagen er niet in om twee duidelijke, foutloze zinnen na elkaar te schrijven. Grammatica, zinswendingen, spelling ... het is hun allemaal onverschillig.

yep, is inderdaad erg...

bembem 15 september 2016 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 8234468)
Doet me eraan denken dat ik dringend mijn ijskast moet laten ontdooien zodat ik terug wat diepvriesdinges kan aanschaffen. Maar met dit warm weer de ijskast laten ontdooien? Zure melk, gesmolten kaas, verlepte salade, slechte charcuterie ... Het zal moeten wachten tot na de hittegolf.
Dus ook de aankoop van fishsticks.

bizar het is precies telepathie -> m'n ijskast deze middag de stekker uitgetrokken om te laten ontdooien, vriesvak was helemaal vastgekoekt met ijs... (foto'tje volgt, lol)

bembem 15 september 2016 15:13

lol

Peche 15 september 2016 15:43

Zeer intrigerend.

Marie van de koster 15 september 2016 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8235236)

lol

Zo ziet dat er bij mij ook uit. Dat duurt een dag voor het ontdooid is. Maar waar blijft een mens intussen met de inhoud. Zeker met dit weer. Hoewel het hier net een beetje geregend heeft.
Verfrissing :lol:

NieuwNoors 15 september 2016 22:18

Citaat:

Het kan nog erger Marie: op mijn FB schreef vandaag iemand (ze heeft 5 kinderen!) en ze is een rasechte Vlaamse: Oww, wat een schatig kintje seg op de footo. Egt een schatig popetje. ERG! :cry:

NieuwNoors 15 september 2016 22:21

Citaat:

Het kan nog erger Marie: op mijn FB schreef vandaag iemand (ze heeft 5 kinderen!) en ze is een rasechte Vlaamse: Oww, wat een schatig kintje seg op de footo. Egt een schatig popetje. ERG! :cry:

SDX 15 september 2016 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8235272)
Zeer intrigerend.

-lol-

Marie van de koster 16 september 2016 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8235742)

Dat doet pijn aan mijn ogen :-(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be