![]() |
Citaat:
![]() |
Ik had eens gezegd tegen mijn vriendin:
"MMM ik lust graag oreo's." Ze begon da toen in alle desserten te verwerken en nu ben ik dat zo beu gegeten. Geen oreo's meer voor mij. In November begin ik aan nieuw projectje. Een maandje geen vlees eten en uitsluitend water drinken. Geen koffie, geen thee, geen frisdrank geen alcohol. Enkel gezonde voeding en water. |
Jij zult oreo's eten, godverdomme.
Je kan ook vasten als je toch niet werkt. 1 maand alleen op water. Mja, is weer te drastisch zeker. |
Ook geen vlees he. Gewoon groenten, fruit, noten, brood, choco, ...
Ik ben benieuwd wat dat met mijn lichaam gaat doen. Door recent te stoppen met roken ervaar ik mijn veel frisser. Wat als ik alles gezond aanpak? |
Citaat:
En waar ga je je noten betaalbaar vinden ? |
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik drink niet meer Ik rook niet meer Ik bespaar meer dan 100 euro per maand. Nu gij! Ik heb wellicht meer per maand over dan gij gast :) Ik cheapskate maar voor te sparen zodat ik kerstpakskes kan kopen voor iedereen he. Sinterklaas komt ook bekan. Trouwens: wat is er mis met choco? |
Citaat:
|
Citaat:
En wat er mis is met choco ? Je had het over gezond eten. 70 gram suiker per 100 gram kan je bezwaarlijk gezond noemen. |
Citaat:
Ik smeer maar 4gram choco op mijn boterham ofzo. |
Citaat:
Dan heb je dus 3 gram ongezonde suikers binnen. En welk merk spreken we eigenlijk over ? |
de witte producten :D cheapskaten he Ejafjall
|
Citaat:
Ook van de witte producten ? :-D |
Neen dat was niet van de witte producten. Van Excellence.
|
Citaat:
|
Citaat:
Met daarbovenop 6 tot 8 halve liters jupiler. Nu zero |
Citaat:
Wat zou het land doen zonder de gepensioneerden die consumeren en ... werken ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be