![]() |
Citaat:
|
Als jullie mij na vandaag niet meer lezen, weet dan dat alles ok is.
Ik heb een nieuwe weg gevonden in het leven. Ik ga uit mijn hoofd, het licht in en weg van ideologie. Sorry dat ik nog naspasmes had, en dat ik zo radicaal tekeer kon gaan. Ik kan het niet terugnemen, maar ik ga wel mijn eigen persoonlijk pad belopen nu. Het gaat jullie allemaal goed! dikke groepsknuffel, en maak jullie niet ongerust over mij. Ik ben meer alive dan ooit tevoren. |
Citaat:
|
Thx man.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen gaan mij toch niet geloven. Check je pm |
Citaat:
|
P726 - Helloow :)
|
Welkom , cookie monster Je laatste bezoek: 23 July 2016 om 04:05 Nieuwe berichten Zoeken in forums Deze pagina opnieuw laden Zoekresultaten Pagina 1 van 62 :oops: Een beke TE veel om te checken :oops: :p zzzzooooeeeeffff :mrgreen: :sleeping: zzzzzzzzzzzzzzzz :sleeping: |
Citaat:
Kunt ge mij weldra vervangen, niets verloren :cheer: alleen gewonnen :cheer: Welcome back :) |
IK zal hier enkel nog sporadisch keet komen schoppen :oops:
Met goedendag & een schild :D Minder goesting om te internetten , en TV interesseert me feitelijk niet meer !! Ook ga ik mijn ogen meer rust gunnen !! In elk geval , ikke is weer ribbedebie , tot de volgende :) :sleeping: |
:)
Slaap lekker Coockie, good to know you are alive. |
No no , me is dead , me am zombie :p :)
|
En gij komt naar hier? No brains heeeeeeerreeeeeeee
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer: !!!!! same here... ik probeer ook wat te minderen.... (tv is al weg), LOL |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be