Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Is bezoek Dossinkazerne ‘links en onnozel’? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=261034)

Jakko 4 oktober 2021 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG (Bericht 9786778)
Het interesseert me zelfs niet wat De Wever daarover vindt omdat het te banaal is voor woorden.

Het is nochtans een logisch gevolg na het posten van de racistische foto's van D'Haeseleer. Geen fait divers als je het mij vraagt.

Boduo 4 oktober 2021 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 9786782)
Het is nochtans een logisch gevolg na het posten van de racistische foto's van D'Haeseleer. Geen fait divers als je het mij vraagt.

"Racistische foto's" ???

WYSIWYG 4 oktober 2021 15:42

Citaat:

Ik vraag het u niet want het is te absurd om er gevolg aan te geven. Leg me eens uit hoe humor - hoe absurd ook - racistisch kan zijn. Zijn jullie allemaal zulke kniesoren? Allemaal equivalenten van ouderwetse pilarenbijters?

Zipper 4 oktober 2021 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9786769)
BDW is een VB hater. Het is zelfs de bestaansreden van de N-VA he. Zonder haat voor het VB zou BDW geen politieke carriere begonnen zijn. Het is bij hem zeer persoonlijk en te maken met zijn familiegeschiedenis.

t'is eigenlijk tussen hem en Dewinter dat het scheef zit. Hier waar ik woon, gaan N-VA schepenen en VB-gemeenteraadsleden samen op restaurant en café.

Pandareus 4 oktober 2021 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9786645)
Je wil zeggen dat het een beetje aan diversifiering in het politieke landschap ontbreekt, en dat er een monopolie is ontstaan hierover ?

Net niet, het is bijzonder positief dat het Blok als een magneet voor racisten werkt. Dat geeft duidelijkheid. Dergelijke akkefietjes zijn ook belangrijk om de ontkenners dat het Blok een racistenclub is van antwoord te dienen.

Boduo 4 oktober 2021 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9786786)
t'is eigenlijk tussen hem en Dewinter dat het scheef zit. Hier waar ik woon, gaan N-VA schepenen en VB-gemeenteraadsleden samen op restaurant en café.

Bij ons is dat ook zo.
Toeval ?

WYSIWYG 4 oktober 2021 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9786787)
Net niet, het is bijzonder positief dat het Blok als een magneet voor racisten werkt. Dat geeft duidelijkheid. Dergelijke akkefietjes zijn ook belangrijk om de ontkenners dat het Blok een racistenclub is van antwoord te dienen.

Maar, vent toh, die zogezegde racisten vindt u in alle partijen, zelfs onder de heilige liberalen.

Boduo 4 oktober 2021 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG (Bericht 9786789)
Maar, vent toh, die zogezegde racisten vint u in alle partijen, zelfs onder de heilige liberalen.

Panda weet dat "net niet"...

WYSIWYG 4 oktober 2021 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9786788)
[/b]

Bij ons is dat ook zo.
Toeval ?

Niks mis mee dat mensen met andere visies elkaar ontmoeten en van gedachten wisselen.
Dat is juist het probleem van de cordoncultuur: die luisteren alleen maar naar wat ze graag horen.

Zipper 4 oktober 2021 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG (Bericht 9786789)
Maar, vent toh, die zogezegde racisten vint u in alle partijen, zelfs onder de heilige liberalen.

Vooral.

Moest onderstaande uitspraak van een VB-er komen, zou hij het racistisch vinden en alarm slaan :

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/04...ere-1-2958166/

Jakko 4 oktober 2021 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9786784)
"Racistische foto's" ???

je hebt gelijk, mijn excuses. De racistische chocomousse foto gaf wel de doorslag, maar blijkbaarwas hij niet aan zijn proefstuk.

N-VA weigert coalitie met Forza Ninove door chocomoussefoto, maar kopman deelde nog meer racistische foto’s

Citaat:

Guy D’haeseleer lijkt zijn droom te mogen opbergen om de eerste extreemrechtse burgemeester van een Vlaamse stad te worden. N-VA-voorzitter Bart De Wever acht de kans dat zijn partij in zee gaat met de man “sub-zero” na het zien van een racistische foto die de man deelde. “Hoe zou ik mijn mandatarissen van Afrikaanse origine nog onder ogen kunnen komen?” Een ontmoeting tussen N-VA en Forza Ninove werd dinsdag alvast afgelast. Intussen doken nog andere racistische foto’s op die de man deelde.

Xenophon 4 oktober 2021 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9786606)
Mijn subjectieve inschatting ?

En een trotse voorzitter die de legacy van de partij impliciet genegen is :

Wanneer je het antwoord op de vraag, "half miljoen werklozen, waarom dan gastarbeiders?" weet, dan mag je het zeggen.

WYSIWYG 4 oktober 2021 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 9786795)
je hebt gelijk, mijn excuses. De racistische chocomousse foto gaf wel de doorslag, maar blijkbaarwas hij niet aan zijn proefstuk.

N-VA weigert coalitie met Forza Ninove door chocomoussefoto, maar kopman deelde nog meer racistische foto’s

Tja saaie boel daar bij het ABVV.:roll:

Boduo 4 oktober 2021 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 9786795)

In het kort: de foto's waren NIET van D'Haeseleer.

WYSIWYG 4 oktober 2021 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9786794)
Vooral.

Moest onderstaande uitspraak van een VB-er komen, zou hij het racistisch vinden en alarm slaan :

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/04...ere-1-2958166/

Dat is inderdaad superieur gedrag. Maar het moet kunnen. Mevrouw Rutten heeft al meer uitspraken gedaan die je van een Belgisch-nationaliste niet verwacht.

https://youtu.be/vo2EFaDMccs

Windhanenpolitiek is in bij de liberalen. Het loopt er dan ook vol met overlopers.

WYSIWYG 4 oktober 2021 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9786801)
In het kort: de foto's waren NIET van D'Haeseleer.

Een opvallende detail:
Is het u ook opgevallen dat al die screenshots in het artikel van een Nederlandstalige krant van franstalige oorsprong zijn?

Xenophon 4 oktober 2021 16:04

Citaat:

Het zijn meme's, en we mogen er mee lachen.

Humor, weet je wel? Voorlopig nog toegelaten.

Jakko 4 oktober 2021 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG (Bericht 9786785)
Ik vraag het u niet want het is te absurd om er gevolg aan te geven. Leg me eens uit hoe humor - hoe absurd ook - racistisch kan zijn. Zijn jullie allemaal zulke kniesoren? Allemaal equivalenten van ouderwetse pilarenbijters?

Waarom werd die onschuldige, humoristische foto dan op 23 maart 2017 door olijke D'Haeseleer verwijderd? Werd het hem wat warm onder de voeten?

Xenophon 4 oktober 2021 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 9786808)
Waarom werd die onschuldige, humoristische foto dan op 23 maart 2017 door olijke D'Haeseleer verwijderd? Werd het hem wat warm onder de voeten?

Misschien wist hij niet dat hij de toestemming daarvoor aan u moest vragen.

:D

daiwa 4 oktober 2021 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG (Bericht 9784782)
Dat is geen mening maar een leugen, net zoals u die alle Oostfronters van misdaden beschuldigt daarbij liegt, omdat u hen van daden beschuldigt waarvan u voor elk van hen niet kunt bewijzen wat u beweert

Somers beschuldigde het VB ook zonder enig bewijs schuldig te zijn aan de brand in Bilzen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be