![]() |
Citaat:
Geen probleem voor het forum dus, enkel een zoveelste taktiek om een doel te bereiken... |
Citaat:
Hoe zit het met het racisme? |
Citaat:
|
[QUOTE=Alboreto;5536269]Tja, wilt ge inhoudelijke reacties, stop dan met stropoppen, trolls en racisme.:roll:
Ik wil, en heb dit al verscheidene keren aangetoond, gerust discussiëren op een volwassen manier. Het is me er dan ook niet om te doen om mensen de mond te snoeren. Waar het me wel om te doen is, is het platvloerse en onredelijke racisme dat de discussies verstoord. Ik heb bij Groentje bv, hoewel ze xenofobe uitspraken doet, niet het gevoel dat er niet te discussiëren valt. We kunnen meningen uitwisselen en zien dat onze meningen op vele vlakken eigenlijk niet zoveel verschillen. Bij mensen die woorden gebruiken zoals linkiewinkie, pedofeet, Iesslam, of mensen met een andere mening denigrerend gaan aanspreken heb ik niet de indruk dat ze geïnteresseerd zijn in discussie, maar enkel haat en racisme willen verspreiden. Het feit dat ze redelijke discussies gewoon negeren versterkt daarin mijn mening. Voorbeelden daarvan zijn Grimbergen (geband), enkele vormen van Circe (geband) en Sus Iratus (geband). Zulke mensen kan het forum missen als kiespijn.[/quote] Dit is toch te gek voor woorden.. u beledigt andere forummers constant met " stropop, trol, racisme" en beweert dan in de volgende zin dat u op een volwassen manier discussieert zonder anderen de mond te willen snoeren.. Anderen onmiddellijk beschuldigen om toch maar niet inhoudelijk te moeten reageren is geen volwassen manier van discussieren en wel degelijk bedoeld om mensen monddood te maken, begin misschien eens zelf minder degenererend te zijn naar anderen toe? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wel hierom: Citaat:
over een reactie op een artikel waarbij moslims in de VS even van een vliegtuig werden geplukt omdat men hen verkeerdelijk voor terroristen hield. De reactie: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar? Bron? Link? Bewijs? Aristjok modus uit... |
Citaat:
En dat geven ze zelf toe. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1479 |
@Nierika
Toets de reactie aan de vuistregels. Citaat:
Insinueren dat iedere moslims zich schuldig maakt aan terrorisme is racisme van het type C. Lees ook de volgende reacties in die draad. P.S. Je hebt wel geluk dat de moderatie niet meer optreedt tegen persoonlijke aanvallen. |
Citaat:
Maar wil je de moderatie eerst vragen welke forumgebruikers ik wel nog mag citeren, in deze? Anders wordt ik mogelijk beschuldigd van klopjacht en aanstoken van ruzie en vete. |
Citaat:
Ik probeerde gewoon te antwoorden op een paar vragen van 'de andere kant' zoals Arbiter het verwoord. Ik zal het niet meer doen ;-) |
Citaat:
De in deze draad aangehaalde voorbeelden van Jurgen worden allemaal geklasseerd. Er is eentje waaraan ikzelf twijfelde, maar mijn evaluatie werd losweg van de kaart geveegd door de andere moderators. Lijkt me toch duidelijk? Als je nog voorbeelden hebt dan wil ik ze gerust bekijken. Maar hou ze eerst zelf kritisch tegen het licht alvorens ze te melden. Liever een goed twijfelgeval dan een hoop uitspraken die perfect legaal zijn. Maarten |
Citaat:
|
Citaat:
Kan me bvb voorstellen dat er nog oude topics zijn die dateren van voor de laatste aanpassingen in de discriminatiewetgeving, al weet ik niet wat we i zo'n geval moeten doen. Dus ... wat mij betreft blijven de meldingen welkom. |
Citaat:
Ik had het in mijn bericht over legaal racisme, legale racistische uitspraken. Die van type A t.e.m. C. (zie bericht hierboven #1531) Ik veronderstel dat het nutteloos en overbodig is deze te melden, aangezien ze toch legaal zijn en dus geen overtreding van het forumreglement. Behalve misschien die van type C aangezien en ik citeer : "(Pas op: Als u veel van dit type berichten plaatst zouden wij dit wel als geheel kunnen laten vallen onder 'haatzaaien' waarvoor we al eerder een forummer hebben verbannen.) |
Ik heb me altijd afgevraagd waar al die verklikkers vandaan kwamen toen het verboden was om joden onderdak te verlenen.
Dit is een zeer leerrijk draadje. |
Citaat:
Ik herhaal, ik ben geen bleuke wat fora betreft en weet heel goed wat een trol en een stropop is en merk heel snel als mensen die richting opgaan. Ik heb het aan u al een paar keer uitgelegd. Als ge iemand een mening toeschrijft die niet de zijne of hare is, en dan die persoon er op aanspreekt dan valt dat onder de stropop-techniek. Citaat:
Het is een tactiek die in het I&I forum heel dikwijls gebruikt wordt en ik wijs daar regelmatig op omdat het een oneerlijke manier van discussiëren is. Dit valt mijns inziens niet onder de noemer 'iemand de mond snoeren', maar gewoon iemand er op wijzen dat die verkeerd bezig is. Citaat:
Het gebruiken van stropoppen en gaan trollen is op zich totaal het tegengestelde van inhoudelijk te discussiëren. Als iemand u er dan op wijst dat ge niet meer inhoudelijk aan het discussiëren zijt, dan is het niet die persoon die de discussie doet ontsporen, maar dan zijt ge het zelf. Citaat:
Lol, als er iemand geen lessen te geven heeft over denigrerende opmerkingen naar andere forumbezoekers ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be