![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is wellicht niet toevallig dat die ''Sahara-post'' blijft opduiken. Veel forumgebruikers zijn blijkbaar nog niet overtuigd. Die post was al dikwijls onderwerp van discussie. In de draad zelf en een draad "Voorbeelden van haatspraak die niet bestraft worden. " onder S&M waar uw antwoord was : Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=85 Met onmiddellijk de boodschap dat er niet over valt te discussiëren http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=86 en het sluiten van de draad. Blijkbaar scheelt er iets aan het meldingsysteem. De post dateert van 30 november. Op 1 december schrijft iemand dat hij de post meldde. http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=13 Terwijl de moderatie pas na 6 weken de melding ontving. Met vriendelijke groeten |
Citaat:
Idem voor "idioot". De ene keer wordt er tegen opgetreden, een andere keer niet. |
Die mods mogen gerust ne forumBBQ krijgen van Maarten, ze verdienen dat precies wel. Als je ziet hoe men achter hun gat blijft lopen om duizend keer hetzelfde te moeten uitleggen...
Mss moeten de mods zelf maar eens op het driehoekje drukken om dat soort spam te melden ... :-D |
Citaat:
Op 1 december is die post gemeld en afgehandeld met de betrokkene. Zes weken laten werd hij opnieuw gemeld en afgehandeld, en opnieuw, en opnieuw. 3 maanden later werd hij opnieuw meermaals gemeld en nu is hij weer opnieuw geëvalueerd. De uitkomst was steeds dezelfde. Nogmaals, wij bespreken een melding in principe alleen met de betrokkene. Met vriendelijke groet, Arbiter |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met racisme had dat helemaal niets, noppes nougabollen te maken. Ik denk dat je hier te ver zoekt. Het is een sterke term en afkomstig uit een tijdperk waarin de Europeanen de indianen en afrikanen nog als 'edele wilden' beschouwden. Je kan je redenatie evengoed omkeren en er een kompliment inzien voor de vindingrijkheid van de 'edele wilden'. Zou jij er op komen tamtams of rooksignalen als medium te gebruiken? Geniaal toch? |
Citaat:
Ik begrijp wel dat u een melding enkel wil bespreken met de betrokkene. (Soms zelfs niet met de betrokkene) Maar kan u dan begrijpen dat de melder en andere forumgebruikers niet overtuigd zijn? Met vriendelijke groeten. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe het ook bedoeld geweest is, het is en blijft een misplaatste en verwerpelijke post. |
Citaat:
Ik noem je nergens knettergek. Geef me een link waar ik dat wel doe. Ik stel wel: Als je daarin het meest pure racisme ziet, ik herhaal: het meest pure racisme, dan ben je knettergek Artisjok. en daar neem ik geen woord van terug. Jij ziet dat als een persoonlijke aanval? Voor mij is het nochtans pure ernst. Als jij en Drosophilia het puurste racisme zien in de post die jullie aanhalen, is er ergens iets heel er mis in jullie gedachtegang. Ik kan me voorstellen dat jij je dat niet kan inbeelden, maar daarom hoef je er nog geen persoonlijke aanval van te maken. Je mag de post gerust melden aan het beheer. Ik wil hen gerust uitleggen waarom een simpele vaststelling niet kan gezien worden als een persoonlijke aanval. Je maakt jezelf met gratuite termen als "het meest puur racisme" compleet belachelijk. Er is in die post in de verste verte geen racisme te bespeuren, Jezus zeg!!!! Je hardnekkige pogingen om dit forum te verzieken zijn dan ook stuitend. Ik herhaal het nogmaals: Ik heb medelijden met de moderatie. Hou je eens godganse met zo'n trivialiteiten bezig zeg! |
Dit is hem dus, de befaamde post met het meest pure racime:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het wordt hier echt wel leuk hoor. Waarom vraagt Artisjok niet ineens dat ze me een permban geven? Case closed and solved. |
Citaat:
Misplaatst en verwerpelijk zijn subjectieve begrippen, is 't Uw bedoeling om alles wat U 'misplaatst' en 'verwerpelijk' vindt te (laten) verwijderen? |
Citaat:
Het is heel simpel. Wij beoordelen een melding en grijpen in indien noodzakelijk. Zo niet, dan niet. De melder heeft zijn/haar plicht gedaan door iets te melden wat naar zijn/haar mening niet door de beugel kan en dat is genoeg. Andere forummers weten niet eens dat er gemeld is en zijn druk bezig te discussieren, zoals het hoort op een discussieforum. Maar misschien kunt u uitleggen waarvan de melder en andere forumgebruikers overtuigd moeten zijn. Met vriendelijke groet, Arbiter |
De "melder" zal pas overtuigd zijn wanneer de forumleiding de visie en wensen van de "melder" integraal overneemt en toepast.
|
Zou een BBQ wel genoeg zijn om de mods te laten ontspannen?
Ik begin te denken dat Maarten ze al beter een gastronomisch weekendje kado doet... :rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be