![]() |
Dit staat u te wachten...tenminste als men het geld zal hebben (wat men niet zal hebben)
Van een stelling gesproken zie ...awel dat is er eens één. Maar die moet dus op vele plaatsen komen hé? Weet je...dat spel gaat nooit onderhouden worden. Want het kan zo goed als niet wegens onbetaalbaar. ![]() |
Moet je hier eens kijken.
Hoe kan je daar van boven nog tussen om te werken? ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
uhuh..qua design is dat mooi, het is futuristisch en het past in de stijl van onze eeuw (metaal en glas). Maar het enige dat je hier gezet hebt is een prestige gebouw zonder na te denken over de praktische kant. En dat voor een fucking treinstation.8O Meneer Calavatra mag uiteraard eens een demonstratie geven over de manier van werken bij de onderhoud...no problemo. ;-) |
Wat had ik een hekel aan staalbouwkunde op de Hogere Technische School.
Vooral die Belgische spanten.......:| ![]() |
Citaat:
Je ziet toch de verschillen? Daarbij het zijn plastieken golfplaten daar van boven. Dat krijgt geen onderhoud. Die worden na x aantal jaar gewoon vernieuwd. |
Kijk dit was nog in de opbouw. Klik maar op de foto, je kan inzoomen.
![]() Moet je eens zien wat een enorme hoop netten en stellingen er gemonteerd zijn om er aan te werken. En hoe verder je naar opzij kijkt van het dak, hoe groter de opening wordt tussen die onderste spanten en het dak zelf. Je kan daar met een hoogtewerker niet aan. Ladders..vergeet het maar, iets anders? ..nee niks. Trouwens ik zou al niet weten waar hem nog te parkeren van onderen ook nog eens. |
Citaat:
![]() In het station van Antwerpen zijn de trappen en galerijen hetzelfde maar minder hard verborgen. |
Citaat:
Da's dan simpel. We nemen gewoon een andere met minder capsones. Mag iets meer kosten. |
Citaat:
Tenzij jij een arm van 50 meter lang hebt is daar niks. Nougabollen! |
Citaat:
Mambo ziet graag kunst. Maar u ziet blijkbaar mambo niet graag en wenst hem een zalige smak op de grond toe. En dat iets meer kosten..begin maar al een fonds aan te leggen. |
Enne meneer de elitaire...gaan de veiligheidscoördinatoren van de nmbs een oogje dichtknijpen?
En de ministerie van arbeidsveiligheid? Of moeten we ze omkopen? t' is maar dat we het op voorhand moeten weten hé. De nmbs kennende ondertussen ...gaat dat dus een dikke "njet" zijn. |
Ik denk dat ik dat station in Luik minstens één keer per jaar ga bezoeken om foto's te maken.
|
Kijk dit was voor de oplevering bij de afwerking. Toen hingen daar nog de veiligheidsnetten en de stellingen.
Plezant ...maar u mag zomaar geen firma's inschakelen die dat nog mogen doen hoor. ![]() ![]() En tenzij die gastjes voor eigen risico aan het werken, zijn ze hier met verboden handelingen bezig. Blijkbaar was iemand met de inspecteurs pinten gaan pakken op dat moment.;-) |
Idd, we hebben veel te leren van Wallonie...
Leren dat dingen ook tegen morgen kunnen, zoals het stoppen van de vervuiling van de zenne... Leren dat Foie Grass niet dier-onvriendelijk zou zijn. Leren dat wapens maken voor onstabiele regimes eigenlijk wel moet kunnen... C'est Chique, la Wallonie |
Citaat:
Het is niet iedereen gegeven. |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
België is na Zwitserland het strengste land ter wereld qua reglementen en normen. Iets dat u zou moeten weten. ;-) |
Citaat:
Ik geef u een tip : als uw concurrent de zaak binnenhaalt en de veiligheidsvoorschriften niet naleeft leg dan klacht neer via uw advocaat. Daar dienen advocaten voor. Niet om in het parlement te gaan zitten of er (meer waarschijnlijk) de absenteïst uit te hangen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be