![]() |
Citaat:
Maar wat wil je nog kwijt over het onderwerp? Doe gerust! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik lieg niet en trek niets in, zou niet weten waarvoor! Kun je nu eens inhoudelijk iets bijdragen?:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik beschouw dit als afgehandeld; maar provoceer maar hoor wanneer je dit voor jezelf nodig acht, ik neem geen woord terug van wat ik schreef !;-) |
Citaat:
Dit is het toppunt .... mensen beschuldigen, woorden verdraaien , vragen negeren en omzeilen , ziekelijk gewoon. Same shit..., wel hier .... http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=612 |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik lees ook graag de posts van Artisjok en heb veel respect voor de manier waarop ze haar mening naar buiten brengt onder een lawine van beledigingen en misprijzen. Ik heb haar nog nergens onderdrukking van vrouwen weten verdedigen, in tegendeel. Die beweringen van u zijn dus inderdaad flagrante leugens. Ik ben het eens met Arisjok. In Engeland zeggen ze 'put up or shut up'. M.a.w bewijs wat ge zegt of zwijg. |
Citaat:
Idd... ik zou er nog aan toe willen voegen dat de manier waarop het hier loopt 'in heel I&I' fucked up is. Steeds de topic omzeilen , rond de pot draaien , beledigen , woorden verdraaien , liegen en woorden in de mond leggen. Dit alles gaat meestal samen met het ontwijken van de vraag en een hoop islamofobisch gedoe. |
Citaat:
Het is zielig bij momenten, en het ergste is dat ze het niet beseffen en nog denken dat het probleem bij die andere is. Ook weer een rode draad doorheen hun redeneringen. Echt zielig. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie dat we hier hebben ... alles goed ? Mijn teksten zomaar samenvatten .... :x ;-) |
Citaat:
Toe, Wisord. Ik mag zoiets. Ik als moslima kan mij alles permiteren, dat moeten jullie nu ondertussen wel al weten he :-D |
Citaat:
IK heb ook toegelicht waarom ; waarom geef je die citaten niet weer? Inhoudelijk kun je daarop reageren of niet, dat deed je niet, wel zeuren dat " anderen liegen" bij nader order mag ik een mening hebben over uw uitlatingen, daar kunt u het wel of niet mee eens zijn en al of niet weerleggen, blijven huilen dat het " leugens zijn" zonder inhoudelijk te weerleggen is kinderachtig en onvolwassen als houding! U kunt eens uitleggen wat voor u vrouwenrechten betekenen, of toelichten waar volgens u hoofddoeken voor staan, u kunt uitleggen waarom u het niet met mijn vaststelling eens bent, u kunt uitleggen HOE U HET GEDACHTENGOED WAAR HOOFDDOEKEN VOOR STAAN EN VROUWENRECHTEN COMBINEERT maar u deed dat niet, maar zeurt als een klein kind dat MIJN MENING over uw uitlatingen leugens zijn. U kunt dus niets uitleggen of toelichten maar wel wollig kleppen dat anderen liegen:roll: |
Citaat:
Ziekelijke shit idd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
-
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be