Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis1949
(Bericht 5345736)
zever ,ik heb jaren aan de band gewerkt in verschillende bedrijven ,nooit maar dan ook nooit een ingenieur tegengekomen,wacht ik vergeet er een,een gast van pvda die geinfiltreerd was bij philips maar die hebben ze met klikken en klakken direkt buiten gezwierd zodra ze er achter kwmen dat hij van opleiding ingenieur was,hij had dat namelijk niet vermeld bij zijn solicitatiegesprek
|
Ik ken er anders wel, en geen PVDA'ers. Heb trouwens zelf ook nog een jaar aan de band gewerkt, de jobaanbiedingen voor licentiaten geschiedenis liggen nu eenmaal niet voor het rapen.
In Cuba kan iedereen met de nodige inzet en brains dokter worden, en en goede opleiding volgen, in Thailand kan enkel de elite of (hoogstens) middenklasse dat. Nadeel in Cuba is dat dokters niet meer betaald worden dan een gewone fabrieksarbeider, want gezondheidszorg is gratis voor iedereen. In Thailand zijn er genoeg die geen degelijke behandeling kunnen betalen. Dokters verdienen er meer dan in Cuba, maar wat vind je nu zelf belangrijker?
|