![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vuil Belgisch tuig met een enkel Belgisch paspoort? Ze werden gepakt, kwamen voor het gerecht, werden veroordeeld en moesten de schade, indertijd 19.000 Fr betalen. Ze waren gevallen en motor beschadigd. Ben nog altijd op de schadevergoeding aan het wachten.:-D |
43 feiten binnen de twee jaar, en een verblijf in Everberg, maar 't is toch zo'n ne goeie.
Typisch voorbeeld van de multiculturele "verrijking":roll: |
Citaat:
jammer dat er al op z'n minst 42 slachtoffers moesten passeren alvorens hij goed tegen de lamp liep |
Citaat:
|
Hopelijk houdt de politie zich eens bezig met het natrekken van "het doen en laten" van z'n familie !
|
Citaat:
En ik hoop voor hem dat hij eerst op den hond botst en niet op mij. |
Citaat:
het gaat hier niet over de afkomst van die jongen hé, toch niet bij djimmi en mij, maar wel over het feit dat zo iemand blijkbaar met een paar weken in een instelling terug op straat gesmeten wordt wegens plaatsgebrek. |
Citaat:
Roofovervallertjes, minderjarig , allochtoon of niet. Die horen volgens mij thuis in een werkkamp. Mijn scenario. Citaat:
|
Citaat:
Op sommige momenten moet ge gewoon doen wat ge moet doen wat ook de gevolgen zijn. |
Als een inbreker de moeite wil doen om huize Chaos binnen te geraken. Niet alleen valt er hier weinig te rapen (tenzij je 100den boeken wil verhuizen, of loeizware machines wil verslepen), maar is ook de mechanische beveiliging zelfgebouwd en "leuk" (nog geen boobytraps, maar da's maar een kwestie van een paar uur plezier met metaal),ook zowel mijn vrouwtje als ik hebben enige ervaring met rare situaties, en kunnen omgaan met de meeste handwapens.
Die ook rijkelijk verdeeld zijn in deze woning. Mijn vrouwtjes oefenzwaarden staan in de paraplubak bv. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben principieel tegen het recht om je goederen te verdedigen met wapens, dit in tegenstelling tot wettelijke zelfverdediging. maar mocht ik al voor de 5e keer overvallen worden en bedreigd worden met een schroevendraaier, ik zou toch ook naar een mes grijpen om me te beschermen, jij toch ook veronderstel ik. |
Citaat:
Of eerder oriental style, bokken en zo? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be