![]() |
![]() |
MB 600 Pullman, in productie tot 1981
![]() |
Citaat:
De Fyra is van 2012 hoor . |
![]() |
Als iemand mij eens een goed renovatie project weet te vinden, altijd welkom.
Geen hopeloze zaken a.u.b. Genre mustang, porsche, alpine, triumph...iets dergelijks. |
Citaat:
http://www.moicani.fr/article-george...112948713.html |
Citaat:
|
![]() mijn vader heeft in '88 een pajero gekocht gehad. Dat vindt hij tot op de dag van vandaag de meerst prachtige wagen die hij ooit gehad heeft. Hij had plannen om die te bewaren om er een old timer van te maken. Helaas ging dat ding om de vijf voet kapot. Hij heeft die dan maar van miserie verkocht:cry:. |
![]() |
![]() Lotus Elite 501 LHD '79 |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Weet je , ik had er 25 jaar geleden eens eentje gekocht , mam man man , ik nam er de matten uit en den bodem hing er aan , hij stond een maand of drie in mijn garage en toen ik de deur eens wou open doen , ondervond ik dat ze begon te klemmen , hij was zo rot dat hij begon door te zakken . toen is er uiteindelijk eens wou aan beginnen , niet met de hald automaat en niet met de alogeen , er was gewoon geen lassen aan , als je er met de vlam in de buurt kwam had je een nieuw gat van 3 cm . Het was werkelijk onbegonnen werk . |
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Die oude fiats en alfa romeo's waren meer roestgaten dan er auto aan zat dikwijls. Een kennis van mij had ooit eens een 911 gekocht. Schoon van buiten en met taxatie rapport van redelijke grote waarde. Toen ik langs onder keek zat er links en rechts 1 groot gat van in de voorste wielkassen tot in de achterste wielkassen en het chassis was opgevult met kranten en met polyester dichtgesmeert. Hij kon alle minuten in 2 breken tijdens het rijden dus. Ik heb dat volledig hersteld voor hem...gratis. Bleek dat het taxatie rapport enkel de bovenkant had geschat. |
Bitter SC coupé
![]() |
![]() |
![]() Syrena sport 3 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be