![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen vind ik het eigenaardige en hoogst ongeloofwaardige gezegdes van iemand zoals u die nu poneert. Iemand die een adept is van de Thor�*. Een Thor�* die nu precies 'praktiserende' homosexuelen met de dood straft! |
Krijgen jullie geen dorst van al dat gepraat?
|
Citaat:
Chimay bleue voor mijn vriend Bokkenreyder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.liveleak.com/view?i=518_1190245078 |
Citaat:
Voor al diegenen hier die niets dan "racisme" rond zich ontwaren, misschien moeten ze ook eens nadenken waarom zoveel mensen meteen richting allochtoon zoeken telkens er iets gebeurt van dat genre, en "moslim" in het bijzonder als het over homo's gaat! Je weet wel, diegenen die van de hoogste toren moeten gegooid worden... Hoe dan ook, ik begrijp dat sommigen blij en verheugd en content zijn dat autochtonen het ook eens hebben gedaan! En die autochtonen moeten ze maar keihard straffen. En de keren dat het geen autochtonen zijn ook! Er moet natuurlijk nog plaats in de gevangenis zijn! De cipiers gaan weer in staking vanwege de overbevolking! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch vrees ik voor een geval van taqyah waarbij het naar de mond praten slechts een lichte vorm is. Vandaar dat ik er een haar eigen bronteksten bijhaalde, kwestie van inzicht in de materie te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie Suqar haar standpunt nog niet verkondigen in een volle moskee. En anderzijds, die guilty by association is eigenlijk ook wel terecht gezien de overgrote meerderheid van de moslims uitgesproken homofoob is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be