![]() |
Citaat:
|
Citaat:
De N-VA zal een flink stuk boven de 40% moeten scoren om op federaal vlak meer te kunnen doen dan wat tandenknarsen vanuit de oppositie. 2) Bovendien zal een regering waarvan de PS de touwtjes niet in handen mag houden om de haverklap te maken krijgen met de stakingen en straatrellen (of érger) waar de heethoofden, oproerkraaiers en vechtjassen van de FGTB nú reeds reikhalzend naar uitkijken. Die mensen zitten al een tijdlang op hun honger, hé. De PS zal er geenszins veel moeite voor doen om haar stoottroepen in de hand te houden en/of tot kalmte en voorzichtigheid aan te manen. Integendeel zelfs! Bienvenu en Belgique, le pays qui nous appartient! :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop op een voldoende hoge score voor NVA, zodat VLD het licht ziet en niet met PS in de regering stapt. Ik heb tot de gemeenteraadsverkiezingen VLD gestemd. |
Citaat:
|
Citaat:
En de PS heeft stoottroepen? 8O |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hoe véél "Vlamingen" - over de rest van de "Belgen" zullen we het maar niet hebben - maken zich daar druk in, denkt u? Hier een 'eeuwig malcontente', daar een 'geboren onruststoker', ginder een 'professionele querulant' en o ja, helemaal achteraan weggestopt achter dat PC-scherm nog een 'verstokte zeurpiet', en dat is het zowat, toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het ondermijnt wel het geloof van veel vlamingen in de democratie. En dat merk je bij veel mensen |
Citaat:
|
Citaat:
In de kleine zeven maanden die ons van de geplande verkiezingen scheiden kan immers nog héél wat gebeuren. Ik wil echter graag dromen dat de verkiezingsuitslagen ervoor zorgen dat de heren en dames van het establishment véél méér dan één toontje lager gaan zingen, en de heren en dames van de verenigde oppositie van schaamte in de grond zakken. Mijn voorkeur gaat uit naar 95% blanco en 5% ongeldige stemmen (maar omgekeerd is ook goed), zodat er geen énkele partij boven de kiesdrempel geraakt :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be