Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   NVA straft de armen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201189)

Nietzsche 24 april 2014 12:45

De neo-liberalen zijn weer goed bezig zie ik.

HRobin 24 april 2014 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7111967)
Die wasserettes zijn schandalig duur. Op termijn komt de aanschaf van een wasmachine goedkoper uit.

Ik heb het over de zelfbedieningswasserette, en die vallen, toch diegene die ik ken, mee van gebruik hoor.

Nietzsche 24 april 2014 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7111260)
Iemand trouwens op TV daarstraks gezien hoe professor emeritus Jan Vranken die niveaanse trut met de grond gelijk maakte? En zij maar roepen en tieren en wild om zich heen schoppen... Die dacht waarschijnlijk dat degene die het hardste roept het debat "gewonnen" heeft... De professor daarentegen was de sereniteit zelve en was op geen enkel ogenblik onder de indruk van het geraaskal van die trol... Om van te smullen!

Bron?

Dat wil ik ook zien. :-D

Pericles 24 april 2014 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7111260)
Iemand trouwens op TV daarstraks gezien hoe professor emeritus Jan Vranken die niveaanse trut met de grond gelijk maakte? En zij maar roepen en tieren en wild om zich heen schoppen... Die dacht waarschijnlijk dat degene die het hardste roept het debat "gewonnen" heeft... De professor daarentegen was de sereniteit zelve en was op geen enkel ogenblik onder de indruk van het geraaskal van die trol... Om van te smullen!

Ja vooral toen die Vranken Homans een sneer wou geven door te zeggen dat ze migranten Nederlands moest leren en geen Antwerps , terwijl hij zelf bezig was met een Limburgs accent van hier tot in Timboektoe. :lol::lol::lol:

fox 24 april 2014 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7111977)
Bron?

Dat wil ik ook zien. :-D

Ik zou dat ook willen zien. Helaas lijkt het verhaal alweer aan de levendige fantasie van Raf ontsproten te zijn. Ik heb wel onlangs een Terzake gezien waarin Liesbeth Homans brandhout maakte van een pamflet dat tegen haar persoon was gericht.

Vrijheideerst 24 april 2014 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7112029)
Ja vooral doen die Vranken Homans een sneer wou geven door te zeggen dat ze migranten Nederlands moest leren en geen Antwerps , terwijl hij zelf bezig was met een Limburgs accent van hier tot in Timboektoe. :lol::lol::lol:

Lol, dat zal Rafke wel niet opgemerk hebben.

Pericles 24 april 2014 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 7112033)
Ik zou dat ook willen zien. Helaas lijkt het verhaal alweer aan de levendige fantasie van Raf ontsproten te zijn. Ik heb wel onlangs een Terzake gezien waarin Liesbeth Homans brandhout maakte van een pamflet dat tegen haar persoon was gericht.

Hij maakte zichzelf belachelijk door Homans te wijzen op haar Antwerps accent , terwijl hij zelf bezig was in het Limburgs van de mijnstreek.:lol:
Bovendien wist hij blijkbaar niet meer zo goed in welk vakgebied hij precies deskundig was , want hij verwarde voortdurend sociologie met psychiatrie. :lol:

Eduard Khil 24 april 2014 14:26

Liesbeth was ijzersterk. Die "professor" Vranken speelde constant de man (in casu: de vrouw hier) zonder neutrale argumenten. Zeer zwak figuur en zelfs de presentator begon het wat ongemakkelijk te krijgen bij zijn zever.

Vrijheideerst 24 april 2014 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7112066)
Liesbeth was ijzersterk. Die "professor" Vranken speelde constant de man (in casu: de vrouw hier) zonder neutrale argumenten. Zeer zwak figuur en zelfs de presentator begon het wat ongemakkelijk te krijgen bij zijn zever.

Naar het schijnt was ook Zuhal Demir zeer sterk tegen Peter Maoist.

Eberhard Leclerc 24 april 2014 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7112066)
Liesbeth was ijzersterk.

Ik vind politici die niet in staat zijn in behoorlijk en dialectloos Nederlands op de tv te verschijnen per definitie zeer zwak.

Dan heb ik het nog niet over dat domme gekakel dat uit dat graaierige mondje komt.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7110478)
De N-VA vindt dat armen arm zijn door hun eigen fout en dat ze maw er zelf voor moeten zorgen dat ze uit die armoede geraken.

Logisch. De armen moeten de crisis betalen, want zij hebben hem immers ook veroorzaakt.

Eduard Khil 24 april 2014 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7112099)
Ik vind politici die niet in staat zijn in behoorlijk en dialectloos Nederlands op de tv te verschijnen per definitie zeer zwak.

Dan heb ik het nog niet over dat domme gekakel dat uit dat graaierige mondje komt.

.

puur op de man(vrouw) en geen argumenten. Blijkbaar kan u inhoudelijk niet reageren dus pakt u haar maar aan op haar accent. Zeer zwak van u, en het bewijst alleen maar wat ik eerder stelde

Raf 24 april 2014 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7112074)
Niet volgens Raf hoor ...
Hij ziet dat totaal anders.

Ik zie dat nuchter, onbevooroordeeld en objectief. Zoals het hoort dus. Het was duidelijk dat die NVA-troela "kottekesvolk" is; de Vlaamsche variant het het "trailer park trash". In Nederland bekend als "Tokkies".

Raf 24 april 2014 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HRobin (Bericht 7111975)
Ik heb het over de zelfbedieningswasserette, en die vallen, toch diegene die ik ken, mee van gebruik hoor.

Ja, die bedoelde ik ook. Die zijn schandalig duur. € 4,00 voor een simpel wasje is schandalig duur. Aan die prijzen haal je de aankoop van een wasmachine er op minder dan een jaar uit.

Raf 24 april 2014 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7112128)
Is het?

Het is.

Eberhard Leclerc 24 april 2014 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7112104)
....dus pakt u haar maar aan op haar accent. ...

Voor iemand die, even goedkoop, migranten de maat neemt voor wat betreft het Nederlands, ga je wel even op het taalgebruik van mevrouw zelf letten natuurlijk.

Abominabel!

wa, da, goe , gaai

Raf 24 april 2014 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyWitters (Bericht 7111983)
ik weet niet in welk keuterdorp jij woont, maar ik ken het ocmw clienteel van mijn woonplaats wel...

Nee, dat ken jij niet, tenzij je zelf op een of andere manier professioneel betrokken bent bij het OCMW van je gemeente. Anders ken jij dat hoegenaamd niet en kan jij daar geen uitspraken over doen.

manta 24 april 2014 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7112146)
Voor iemand die, even goedkoop, migranten de maat neemt voor wat betreft het Nederlands, ga je wel even op het taalgebruik van mevrouw zelf letten natuurlijk.

Abominabel!

wa, da, goe , gaai

Dialecten horen bij de eigenheid van de taal in Vlaanderen. We zijn ook geen Nederlanders (Niet dat je het ABN daar veel hoort)).

Eberhard Leclerc 24 april 2014 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7112154)
Dialecten horen bij de eigenheid van de taal in Vlaanderen.

Dat doe je dan thuis maar.

Iemand die in , armoedig, dialect op tv komt vertellen dat migranten Nederlands moeten leren (heeft ze in de kroeg gehoord misschien?), neem ik niet serieus.

Kakmadam mag de veters nog niet strikken van de gemiddelde allochtoon>

Zo doen ze dat bv in Waregem!

Catastrof ft. Fenomen - Waregem (5500 hits) 21 april 2014
https://www.youtube.com/watch?v=KOBjPaD20jg

Jan van den Berghe 24 april 2014 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7110478)
De N-VA vindt dat armen arm zijn door hun eigen fout en dat ze maw er zelf voor moeten zorgen dat ze uit die armoede geraken.

Bewijs uw uitspraak eens.

manta 24 april 2014 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7112170)
Dat doe je dan thuis maar.

Iemand die in , armoedig, dialect op tv komt vertellen dat migranten Nederlands moeten leren (heeft ze in de kroeg gehoord misschien?), neem ik niet serieus.

Kakmadam mag de veters nog niet strikken van de gemiddelde allochtoon>

Zo doen ze dat bv in Waregem!

Namaakhollands in Waregem?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be