Gwylan |
26 april 2014 22:18 |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten
(Bericht 7114826)
Niks van. Wat system zegt, moet u aan hem vragen Gwylan, maar het is een feit dat de NVA al op 35% heeft gestaan in een peiling, dan weer op goeie 28% gestaan en de laatste tijd schommelt ze tussen de 31% en de 33%. Ze trappelt dus ter plaatse. Als u dat niet wilt inzien, dan bent u stekeblind.
|
Mijn forumnaam wordt hier in uw post per abuis vermeld, merk ik.
Maar nu ik u toch aan de lijn heb, mijnheer System/Het Oosten....
Peilingen zijn slechts peilingen, al volstaan ze voor u kennelijk om te stellen dat een welbepaalde partij, met name de N-VA, “ ter plaatse trappelt”.
Inzake de Nederlandstalige partijen geeft onderstaand grafiekje de schommelingen in de peilingen weer ten opzichte van de beginpercentages, zegge van de verkiezingsuitslag 2010. Bekijk één en ander eens goed, en zelfs u zult kunnen vaststellen dat er slechts één partij is die niet " ter plaatse trappelt", doch minstens 3 �* 4% méér lijkt te zullen halen dan in 2010.
Bijlage 93880
Pas over precies één maand zullen u en anderen weten of hetgeen de peilingen doen uitschijnen ook bewaarheid wordt, maar behoudens een mirakel en/of al te veel gefoefel met het elektronisch stemmen her en der, staat u wellicht een onaangename verrassing te wachten als uw hersencel u nu in de waan heeft doen verkeren dat de N-VA ter plaatse trappelt.
|