![]() |
Citaat:
Dit komt voor de jeugdrechtbank! |
Citaat:
De verjaringstermijn voor aanranding van eerbaarheid/verkrachting is 10 jaar vanaf de leeftijd van 18 te tellen als ik mij goed herinner, dus een paar maanden na datum is zeker nog op tijd. |
(bron)
Citaat:
|
Wie het ook mag zijn:
Dan zou 25 mei dan wel eens doomsday kunnen worden voor de "schuldige" !! |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de wet is ze als -16 jarige niet wilsbekwaam en zijn die jongens strafbaar. Met of zonder toestemming van dat meisje. Dat is het enige wat telt voor de rechtbank! . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar we weten er uiteraard het fijne niet van en we zullen het ook nooit te weten komen. Mij "stoort" het vooral dat een minister haar macht en positie blijkbaar zou gebruiken om haar zoon buiten schot te houden (als moeder begrijpelijk, daar niet van). Of misschien vooral haar eigen naam niet in die affaire te willen zien verschijnen, zeker zo vlak voor de verkiezingen. Dit mag van mij dan ook onderzocht worden. Als ze effectief zaken heeft proberen 'regelen' mag dat voor mij zeker geweten zijn. Wat het seksschandaaltje betreft: dit is een storm in een glas water! |
Citaat:
|
Citaat:
|
En haar ouders zijn medeplichtig voor aanranding van de eerbaarheid van hun dochter, omdat ze door die uitspraak toegelating hebben gegeven om hun dochter te laten aanranden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
:? |
Citaat:
Zaak in de kiem gesmoord wat betreft de pers. Ja ja, de onschuld, wat mooi. |
Citaat:
|
Citaat:
Toch wel vreemd dat ik hier nergens lees dat het parket zich beter met echte criminaliteit zou bezig houden. Of is het voldoende dat het gaat om wat men een 'elite-school' noemt en er blijkbaar een minister zou bij betrokken zijn om dan alle schroom over boord te gooien ? In een draad over holebi ouderschap, lezen we over hoe absoluut de rechten van het kind en zijn welzijn wel zijn. en blablabla. Maar plots blijken die rechten toch weer niet zo absoluut ? Vreemd. Of toch niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be