![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar is de vrijheid van de Vlamingen om, zoals de wet het voorschrijft in het Nederlands behandeld te worden in Bruxelles??? Ze hebben de keuze zich aan te passen aan de francofone muur tegenover hen of veel kabaal te moeten maken om na lang wachten in het Nederlands geholpen te worden... als ze al in het Nederlands geholpen worden... Doen alsof dat niet waar is, is de Vlamingen in hun gezicht uitlachen... |
Citaat:
En dan de Vlaamse horigen die daaraan meewerken niet mogen uitmaken voor gespuis??? Belgische gedwongen verdraagzaamheid en democratie noemen ze dat... |
Citaat:
|
Citaat:
(Het boek van Bart Van Loo gelezen ?) Zelfs nu nog: als ze in Bourgondië weten dat je daar als Vlaamse toerist bent, wordt je meestal heel goed bejegend. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
In twee generaties is dat er voor >90% uitgekweekt. Citaat:
|
Citaat:
Even testen : probeer eens duidelijk aan te geven wat ik precies zei en dat volgens jou een leugen is en waarom. Geen algemeen gesjauwel aub, wees precies. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Ook bij franstaligen moet men regelmatig in de wachtrij staan. |
Citaat:
Uiteraard mag men op elk moment op zoek gaan naar medestanders om de wetgeving te veranderen. Maar tot zolang dat realiteit is geworden, blijft de bestaande toestand uiteraard 100% van toepassing. |
Citaat:
In het beste geval zijn alle N-VA parlementsleden daar vragende partij voor, en mogelijkerwijze ook die van het Blok. Dan sta je heeeeeel ver van de benodigde meerderheid om de wet te veranderen. Andere politieke partijen hebben geen zin om steriele discussies over zulke futiliteiten te voeren en zeker niet om daar ruzie over te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat vertel jij hier allemaal ? België is helemaal geen 'bilingue' land. Begrijp je eigenlijk wel de fundamenten van onze federale staat en hoe men die 40 jaar geleden in stelling heeft gezet ? Ik twijfel eraan als ik bovenstaande lees... |
Citaat:
Wat hun niet aanstaat noemen ze dan maar gespuis. |
Citaat:
Soit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be