![]() |
och zolang de leden hun lid niet verliezen...
allez de mannelijke toch he.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Federale overheidsdienst Justitie Commissie voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer. Advies, nr.: 51/2002 van 19 december 2002 Betreft: Uitsluiting door de vakbonden van vakbondsleden op grond van hun kandidaatsstelling op de lijst van het Vlaams Blok en de mededeling van deze persoonsinformatie aan de andere vakbonden. [size=1](Ge kunt een kopij van het ganse ding krijgen als ge mij e-mailed.)[/size] Hier de conclusie. De commissie stelt vast dat het opmaken van een lijst van uitgesloten leden door elke vakbond afzonderlijk op basis van een raadpleging van een kandidatenlijst van het Vlaams Blok en de toetsing ervan aan de eigen ledenlijst een legitieme verwerking is. De commissie is daarentegen van oordeel dat voor wat betreft de doorgifte van de nominatieve lijst van de eigen uitgesloten leden aan de andere vakbonden, de oud WVP van toepassing is en deze verwerking bijgevolg een schending uitmaakt van de volgende bepaling van de oude WVP;
Daarom verklaart de commissie de klachten gegrond, … |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Staken baat, werken schaadt ? In een vorig leven vocht ik ook voor de rechten van de arbeiders en het verbeteren van de werkomstandigheden. De vakbonden wensten ons zelfs geen steun te verlenen omdat het bedrijf geen vakbonden herkende. Toch slaagde één medestander en ik erin onze eisen te verwezenlijken. Wellicht kunnen de meeste lezers zich niet eens voorstellen dat het maar ging om proper water om ons mee te wassen. Het water dat uit de kraantjes (héél modern toen trouwens) kwam werd rechtstreeks uit de Brugse vaart gepompt. We vroegen niet meer dan een filter in de pompinstallatie zodat het wc papier tenminste tegengehouden werd. Toen het bedrijf de deuren sloot besefte ik pas dat het bedrijf de investeringen niet meer aan kon. Vergelijk het maar eens met de soms onzinnige eisen die vakbonden nu stellen. |
Citaat:
Ik was één van de zovelen. Maar toch alvast bedankt om hetgene U er heeft aan toegevoegd. Ik ben het beu van iedere keer te moeten horen, link? Waar? Wie? Wat? Ik vind dat ze zelf maar eens moeten kijken. |
Citaat:
|
Daarom dat de VLD top er zo "ontmand" bijloopt de laatste tijd...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be