Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2006 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=131)
-   -   nva verraad eigen principes! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=62457)

1handclapping 18 oktober 2006 19:39

NVA, Spirit, VB... als het hen uitkomt kunnen ze alledrie best overal (in Nederlandstalig gebied, tweetalig FR/NL ééntalif FR, Du et tutti quanti..)
turks, frans, arabisch, grieks, italiaans enz.. benutten om kiezers over te halen (schabouwelijk nederlands - rare stijlfiguur - vortludo). Maw De pot verwijt op spreekwoordelijke wijze de ketel.

(Noot : de pot verwijst hier absoluut niet naar lesbische vrouw,
wij blijven politiek correct vrouwvriendelijk & hopen van alle anderen hetzelfde)

De laatste feiten waren als ik het goed heb Nv-A in Genk in het Turks en VB in een andere limburgse gemeente in het Italiaans (een waarschuwing aan de italiaanse pizzatentuitbaters om een halt toe te roepen aan de turkse pitatentuitbaters)..

Naar dit niveau glijden we af : pizzatentuitbaters versus pitatentuitbaters.. wat is er mis met onze vlaamse frituren heren flaminganten ?

jan hyoens 19 oktober 2006 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2092340)
Aan wat moeten we uw permanente zinsverbijstering wijten?

naar aloude sovjet-gewoonte uw tegenstanders gek verklaren en in een siberisch asiel steken? Lukt niet meer, old chap!

Citaat:

Bij mijn weten enkel de N-VA.
Vermits je geen newbie bent zullen we het maar op selectieve blindheid steken zeker?

Citaat:

Wie? CD&V, SP.A, en Groen! ?
Hey, zelfs jij twijfelt aan het Vlaams gehalte van de CD&V! Nu nog een beetje logisch denken en je weet waar je haar aanhangsel kan plaatsen.;-)

Citaat:

Voorbeelden en bewijzen a.u.b.
kom, kom, pisserke en dements al vergeten? 8-)

leeuwenhart 19 oktober 2006 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 2093535)
naar aloude sovjet-gewoonte uw tegenstanders gek verklaren en in een siberisch asiel steken? Lukt niet meer, old chap!

Vermits je geen newbie bent zullen we het maar op selectieve blindheid steken zeker?

Hey, zelfs jij twijfelt aan het Vlaams gehalte van de CD&V! Nu nog een beetje logisch denken en je weet waar je haar aanhangsel kan plaatsen.;-)

idd niet, 2 gasten waar jij intellectueel nog niet aan hun tenen kan tippen.
En uw respect voor anderen zegt veel over u en uw soort.

Linkse Vogel 19 oktober 2006 19:19

ge had toch tenminste de belangrijkste punten kunnen vertalen! :|

jan hyoens 20 oktober 2006 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart (Bericht 2094947)
idd niet, 2 gasten waar jij intellectueel nog niet aan hun tenen kan tippen.
En uw respect voor anderen zegt veel over u en uw soort.

en leeuwenhart is de dubbelnick van ...

van Maerlant 20 oktober 2006 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 2093535)

Sovjet? Zijn we nu tsjeven of communisten, janneke?

Citaat:

Of misschien op gezond verstand. Jammer dat u dat na al die jaren nog steeds ontbeert.

Citaat:

Hey, zelfs jij twijfelt aan het Vlaams gehalte van de CD&V!
De CD&V heeft bij mijn weten nooit gezegd Vlaams-Nationalistisch te zijn.

Citaat:

Nu nog een beetje logisch denken en je weet waar je haar aanhangsel kan plaatsen.;-)
Ja, ja, natuurlijk, de N-VA is niet Vlaams-Nationalistisch, BDW is een verrader van de Vlaamse zaak, de N-VA is tegen het VB, etc etc. Zet eens een andere plaat op, vogeltje, deze is al grijs gedraaid.

Citaat:

Voelt u zich nu interessant? Of is dat enkel gecamoufleerde schaamte?

van Maerlant 20 oktober 2006 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 2095941)
en leeuwenhart is de dubbelnick van ...

Van?

jan hyoens 23 oktober 2006 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2097412)
Sovjet? Zijn we nu tsjeven of communisten, janneke?

Of misschien op gezond verstand. Jammer dat u dat na al die jaren nog steeds ontbeert.

De CD&V heeft bij mijn weten nooit gezegd Vlaams-Nationalistisch te zijn.

Ja, ja, natuurlijk, de N-VA is niet Vlaams-Nationalistisch, BDW is een verrader van de Vlaamse zaak, de N-VA is tegen het VB, etc etc. Zet eens een andere plaat op, vogeltje, deze is al grijs gedraaid.

Voelt u zich nu interessant? Of is dat enkel gecamoufleerde schaamte?

tjonge, tjonge, bij gebrek aan argumenten maar op man spelen? Doe het dan tenminste een beetje origineel ipv hetzelfde te herkauwen.

van Maerlant 23 oktober 2006 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 2102993)
tjonge, tjonge, bij gebrek aan argumenten maar op man spelen? Doe het dan tenminste een beetje origineel ipv hetzelfde te herkauwen.

Maar manneke toch :-( Jarenlang zaagt ge hier al op de N-VA. Jarenlang verkondigt ge hier steeds opnieuw dezelfde onzin (zelfs uw partijgenoten worden dat beu). Ik kan geen antwoorden blijven verzinnen, hoor. Koop eens "Argumenteren voor dummies" en " 'Wie is de vijand' voor dummies". Het zal je veel vooruithelpen, en op die manier vorm je misschien eens een uitdaging, ipv een levende grap.
:>

PS: antwoord graag:

Citaat:

1. De CD&V heeft bij mijn weten nooit gezegd Vlaams-Nationalistisch te zijn.

2. Sovjet? Zijn we nu tsjeven of communisten, janneke?

jan hyoens 23 oktober 2006 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2104003)
Maar manneke toch :-( Jarenlang zaagt ge hier al op de N-VA. Jarenlang verkondigt ge hier steeds opnieuw dezelfde onzin (zelfs uw partijgenoten worden dat beu). Ik kan geen antwoorden blijven verzinnen, hoor. Koop eens "Argumenteren voor dummies" en " 'Wie is de vijand' voor dummies". Het zal je veel vooruithelpen, en op die manier vorm je misschien eens een uitdaging, ipv een levende grap.
:>

PS: antwoord graag:

jaja, en Mark Grammens en Mark Platel hun kritiek smijten we ook op dezelfde hoop zeker? Toon mij eens één aanval op de nva waar ik verkeerd zat? En dat de CD&V niet Vlaams nationalistisch is, is een open deur inslaan!...ik zou al beginnen excuses zoeken voor de komende federale verkiezingen ipv altijd op de man te spelen.

van Maerlant 23 oktober 2006 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 2104023)
En dat de CD&V niet Vlaams nationalistisch is, is een open deur inslaan!

ik: Wie? CD&V, SP.A, en Groen! ?

u: Hey, zelfs jij twijfelt aan het Vlaams gehalte van de CD&V! Nu nog een beetje logisch denken en je weet waar je haar aanhangsel kan plaatsen.:wink:

Gedraag je niet te geviseerd, schat. Dat past niet bij de kleur van je oogjes.

Citaat:

...ik zou al beginnen excuses zoeken voor de komende federale verkiezingen ipv altijd op de man te spelen.
Geef mij is één reden waarom ik dat zou moeten doen. Weet u misschien op wie ik ga stemmen?

vulpes 23 oktober 2006 17:08

In Gent wordt door een cd&v'er een foldertje uitgegeven in drie talen (als ik mij goed herinner). Drama alom...

N-VA Gent neemt expliciet afstand en 't is nog niet goed...

Zwartengeel 23 oktober 2006 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vulpes (Bericht 2104051)
In Gent wordt door een cd&v'er een foldertje uitgegeven in drie talen (als ik mij goed herinner). Drama alom...

N-VA Gent neemt expliciet afstand en 't is nog niet goed...

Nee, want N-VA is en blijft hetzelfde als CD&V, wat er ook gebeurt of wat ze ook doen. Net zoals voor sommige mensen Vlott gelijk staat aan het VB.

van Maerlant 23 oktober 2006 17:19

Inderdaad :evil: N-VA is een bende vuile tsjeven, die het Vlaams-Nationalisme verraden! blablablablabla

jan hyoens 23 oktober 2006 18:10

de nva die haar principes verraadt? Welke principes?

van Maerlant 23 oktober 2006 19:24

:silly:

(ach, m'n liefje, niemand neemt je nog ernstig hoor. N-VA'ers noch VB'ers...)

jan hyoens 23 oktober 2006 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2104336)
:silly:

(ach, m'n liefje, niemand neemt je nog ernstig hoor. N-VA'ers noch VB'ers...)

zwak

van Maerlant 23 oktober 2006 19:38

Dit is natuurlijk de gevatheid zelf, of niet, m'n vogeltje?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 2104179)

leeuwenhart 23 oktober 2006 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2104068)
Nee, want N-VA is en blijft hetzelfde als CD&V, wat er ook gebeurt of wat ze ook doen. Net zoals voor sommige mensen Vlott gelijk staat aan het VB.

ewwel het VB brengt uitsluitend Franstalige folders uit in Brussel. is dit niet genoeg voor u?

leeuwenhart 23 oktober 2006 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 2104179)

jij bent precis een hond die achter zijn eigen fluit blijft aanhollen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be