![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
By the way: ben jij nog nooit kebab gaan eten? |
Citaat:
|
Citaat:
voor zover ik weet was het verplicht, en dat is schandalig ook dat de scheiding tussen kerk & staat ineens niet meer van toepassing zou zijn is een schande, overtreding van de grondwet! en ja ik eet graag ne pitta :) |
Citaat:
|
Citaat:
Nee aan barbaarse slachtrituelen die bij wet verboden zijn in belgie! Dat ze hun vlees dan maar uit de maghreb landen invoeren of opkrassen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond het integendeel een heel consequente aanpak. Dochterlief kreeg haar eigen eten, maar had geen recht om iemand anders te bekritiseren omdat haar etenstijl niet gevolgd werd. Maar het is niet de eerste keer dat ik zie dat jij met consequenties niet overweg kunt. dhimmie! |
Citaat:
2. Verbod op deze wijze van slachten zonder verdoving wordt met de voeten getreden. 3. Mensen die dit ritueel geslacht vlees willen eten moeten die maar op gecontroleerde manier laten invoeren uit maghreblanden en dit thuis op hun bordje opeten. Mensen die eisen dat hun kinderen ritueelgeslacht vlees voorgeschoteld krijgen hebben pech en moeten hun kinderen maar thuis houden. Spijtig toch dat hun godsdienst een deftige integratie in de weg staat :roll: |
Citaat:
Is dat niet een synomien voor 'wereldvreemd' |
Citaat:
|
Citaat:
Neen zo zijn we niet allemaal. Misschien wel in gradaties. Het wordt wel ernstig als het wordt aangeleerd en bekrachtigd door een diploma. ;-) |
Citaat:
Of waar haal jij je wereldbeeld? |
Citaat:
Meestal een pracht van een blauwe lucht en zonneschijn. Zoals gisteren dus, en dan reed ik even rond -'t was te koud om te gaan wandelen-, wegdromend terwijl je auto door een winterlandschap schuift, tussen bomen met takken zwaar neerhangend door de pakken sneeuw van de laatste tijd, met de bergen op de achtergrond, die met hun witte pieken wijzen naar de blauwe hemel.... Ingegeven door de manipulerende media? Als ik een ding heb geleerd, is dat de media onbetrouwbaar zijn. Trouwens alles wat gebruik maakt van die media is meestal onbetrouwbaar. Kranten in belziek zijn al 176 jaar long onbetrouwbaar, wegens gecontroleerd door de belziekse staat (door subsidies). Eigenlijk is dat omkoperij, weet je wel. Dus waar val je op terug om je wereldbeeld samen te stellen?
|
Nu begrijp ik nog steeds niet wat het probleem is, is het nu echt zo erg dat ze Halal vlees eten? Het is niet slecht, het is gewoon op een andere manier geslacht!
En toch zie ik genoeg 'blanke' belgen die hun inkopen doen bij Marokkaanse slagers, men weet dan toch dat men Halal eten koopt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be