Herr Flick |
4 januari 2010 17:59 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal
(Bericht 4523226)
http://en.wikipedia.org/wiki/Mod_subculture
Edit:
Zie net dat Derk hierboven al naar de Mods verwijst... Ik was dus niet te jong om er nog in te belanden :-D
Later naar Metalhead geevolueerd....
En nu gewoon fulltime kapitalistische rechtse kl**tzak.
|
Nooit lid geweest van iets, maar van dat laatste ben ik nu ook wel lid, die hard member zelf.
Ik had eigenlijk wel een paar bizarre maten vroeger, ... ook niet lid van een subcultuur, maar er waren er een paar bij waar we wel veel fun mee gehad hebben.
Sommige van die figuren, die via die kameraden de revue passeerden, ... wel ik ben er vrij zeker van dat er een paar van toch den binnenkant van een cel gezien hebben of toch wel een op zijn minst gezegd speciaal leven hebben geleid...
Van eene weet ik zeker , nee eigenlijk 2 die in den bak hebben gezeten, anderen waren bezig met speed, brommers, etc... wij waren brave jongens, wij waren alleen bezig met computers.
En nu nog eigenlijk, ... de stap naar uiterst rechtse kapitalistische klootzak, is vanuit dit millieu snel gezet. 8-) Mijne maat en zijn madam zijn ook zo... Mijnen andere maat en zijn madam zijn minstens even erg, ...
En meteen schieten er mij nog een paar die minstens even kapitalistisch zijn, mischien iets minder rechtse zak, alhoewel... die komen er gewoon niet voor uit, maar zijn het wel. ;-)
|