![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ook de forummoraalridder uithangen en toch hypocriet dat verfoeilijke, verderfelijke kapitalisme blijven steunen, bloedcomputers en bloed mobiele telefoontjes kopen & gebruiken, niet levensnoodzakelijke spullen tòch blijven aankopen e.d.? ...en dan gaan janken dat ze 'geen keuze' hebben'? Natuurlijk heb je 'n keuze, je hebt altijd 'n keuze, jij hebt de jouwe gemaakt. Wijs dus maar met 't beschuldigende vingertje naar jezelf ipv jezelf op 'n voetstuk te plaatsen, je moreel zoveel hoger plaatsen dan 'n ander, terwijl je identiek hetzelfde doet. Telkens je je computer gebruikt - en dat is nogal redelijk vaak, aan je aantal posts en de uren die je op dit forum zit te zien - kleeft er bloed aan je handen, telkens je je mobiele telefoon gebruikt idem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat wil ik ook wel eens lezen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is het eerste dat je nodig hebt om iets te veranderen. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ons systeem is toch beter dan dat van de USA. Want wij hebben meer correcties. Op wereldvlak hebben we ook correcties nodig. Wereldhandel met respect voor mens en milieu. Jobs met eerbiediging voor mensenrechten en arbeidsrechten. Iedereen eerlijk belastingen betalen. Banken nationaliseren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is pure hypocrisie, anderen, altijd & iedereen met de vinger wijzen en vrolijk verder met de kudde meelopen. In de Engelse taal is daar 'n mooie frase voor. |
Kunnen we deze in-trieste draad stoppen door "ja" te antwoorden op de smeekbede van de openingsposter???
|
Citaat:
Iedereen heeft wel degelijk 'n keuze in ònze contreien, je kan wel degelijk kiezen om NIET mee te doen aan de ratrace, 't kapitalisme etc... Maar jij hebt je keuze gemáákt! Jij bent degene die er voor koos om 'n job in de IT te ambiëren, 'n computer aan te schaffen, te gebruiken, 1 of meerdere mobiele telefoontjes aan te schaffen en gebruiken etc... Voordat dit alles bestond leefden de mensen immers óók! Er zijn in deze huidige tijd zelfs nog mensen die al die dingen niet nodig hebben, niet hèbben, ook zij leven. Je klaagzang heeft geen enkele zin, zelfs geen enkele geloofwaardigheid als je er zelf aan meedoet. |
Citaat:
|
Citaat:
Levert niets op. Misschien alleen 10 pagina's extra herquotes. :lol: |
Citaat:
Je kan binnen het kapitalisme er voor kiezen om 4/5 te werken i.p.v. full-time, maar je doet onvermijdelijk mee aan het kapitalisme. |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar nee, jij hebt je keuze gemaakt, je verkiest 't 'n baan te hebben, huisje, tuintje, boompje, beestje, relatief makkelijk leventje, alles wat 't kapitalisme je geboden heeft, en dan gaan inhakken op dat systeem dat jou & je familie die dingen biedt, je gal spuien, belerend, vermanend en beschuldigend met 't vingertje wijzen naar anderen, terwijl je jezelf er makkelijk in genesteld hebt, al jankend; "Ik heb géén keuze"! K�*n 't nog hypocrieter, ben ik niet tevreden met mijn situatie. dan dòe ik er effectief wat aan, in daden, niet met zeuren en klagen en anderen beschuldigen op 'n virtueel platform. Ìs er iets makkelijker dan steeds anderen beschuldigen, vermanen, terecht wijzen, en tegelijkertijd zèlf niks doen? |
Citaat:
Léés jij altìjd enkel maar de 1ste zin, waar je dan op gaat antwoorden alsof er niks anders staat? Uit 't leven stappen? Er zijn miljoenen mensen op deez' wereld die géén computer, mobieltjes e.d. hebben, die leven óók. Stond er nochtans klaar en duidelijk bij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat nu met die mooie maatschappij ? Men spreekt van sociale voorzieningen, ik zie dat anders , Sociale uitsluiting . de maatschappij van de sociale uitsluiting . |
Ho , is het een misdaad om hard te werken en Vlaaming te zijn ? Ik denk het wel .
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg 'dank u' voor de schop die je onder je reet krijgt, de kaakslag, en nog net geen neqschot, aan de pamperaars, de doegoeders, de 'sinterklazen-met-andermans-centen-ik-ben-zo super-moreel-hoogstaand'! Ofwel moet je maar gaan stelen om je rechten op te eisen, misschien krijg je dan 'rezpek'...zoals dat tegenwoordig heet. |
Citaat:
|
Citaat:
Als enkel maar de 1ste zin gelezen wordt, k�*n je niks snappen. |
Citaat:
Maar ik vind dit niet echt een keuze. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb jij daar geen probleem mee? Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie u hier anders niets anders doen dan zeuren en klagen en anderen beschuldigen op 'n virtueel platform. Volg uw eigen raad op en ga naar een land waar racisme niet is verboden en ge kunt discrimineren naar eigen inzicht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be