Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Welke religie spreekt jou het meest aan? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=191569)

eno2 26 september 2013 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 6818143)
Ja maar dat is dan het risico van het opstarten van een draad. Een draad kan succes hebben of vlug uitdoven. Zoals de meeste draden hier. Maar het is niet omdat uw onderwerp (en draad) -misschien- niet het verhoopte succes zou kennen, dat u dan andere draden moet komen 'verpesten' of 'doorspuien' met hetzelfde onderwerp. Daar gaat het over.

Precies.

Dat noem ik: supertrollen.

eno2 26 september 2013 22:17

De zaken bij naam noemen over zijn onbewijsbare delusies en zijn floodinggedrag noemt HC "wegpesten"

eno2 26 september 2013 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6818149)
Ik verpest geen andere draden, dat is alleen jouw idee omdat je daaraan ergert.

Haast iedereen vindt, dat je dat wel doet.
Citaat:

Mijn atoomtheorie is op vele andere onderwerpen van toepassing, zoals hier over religie en ook op de evolutietheorie enzovoort.
Jouw atoomtheorie is nergens op van toepassing want het is een louter onbewijsbaar fantasme.
Citaat:

Je moet ophouden met beledigen.
System drukt zich heel gematigd uit en met veel takt.
Als je dat al beledigend vindt...
Tja, misschien is het wel Godslastering tegen jou goddelijkheid:rofl:
Citaat:

En gewoon inhoudelijk reageren alsjeblieft.
Waarom zouden de mensen MOETEN ingaan op jouw zinloze en inhoudsloze delusies? Toch puur tijdverlies?

Er zijn er nog te veel, die dat doen.

stropke 26 september 2013 22:37

Welke religie spreekt jou het meest aan? Geen enkele !!!

microwezen 26 september 2013 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6817983)
Ik kan het filosofisch bewijzen.

Zo ken ik iemand die filosofisch kan bewijzen dat-ie in zijn broekzak past.
Dus....

eno2 27 september 2013 09:36

Het geluk is een onstabiele toestand die afhankelijk is van de wisselvallige vervulling van een aantal passies die op zich al lijden veroorzaken. De B. stelde de doorbreking van de ketting van de passies voor. En een lijdzame aanvaarding van het onvermijdelijke restlijden.

eno2 27 september 2013 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 6818254)
Welke religie spreekt jou het meest aan? Geen enkele !!!

Nou dat is perfect. Maar God verhoede dat je ooit geconfronteerd wordt met een paar drama's in je leven, of geraakt wordt door de externe dramatiek van het leven: dan zal je automatisch wel aan spiritualiteit beginnen doen.
(Daarom nog geen georganiseerde).

eno2 27 september 2013 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6818490)
Het geluk is een onstabiele toestand die afhankelijk is van de wisselvallige vervulling van een aantal passies die op zich al lijden veroorzaken. De B. stelde de doorbreking van de ketting van de passies voor. En een lijdzame aanvaarding van het onvermijdelijke restlijden.

In feite is de boodschap van de B. vrij subversief. Antikapitalistisch. Want tegen het verwerven en het accumuleren gericht. De streken die deze "bedelaarsleer" aanhangen zijn dan ook niet toevallig economisch achtergebleven.

harriechristus 27 september 2013 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door microwezen (Bericht 6818287)
Zo ken ik iemand die filosofisch kan bewijzen dat-ie in zijn broekzak past.
Dus....

Op dezelfde manier waarop de wetenschap kan "bewijzen" dat het hele heelal uit een oneindig klein punt is voortgekomen.

Dan zit mijn atoomtheorie toch heel wat beter in elkaar.

eno2 27 september 2013 11:56

Wetenschappelijk theorieën worden voortdurend getoetst.
Bij Harriechristus valt alleen zijn delusiegraad te toetsen: die staat op tilt.

harriechristus 27 september 2013 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door microwezen (Bericht 6818176)
Dat is geen bewijs. Dat is een stelling.

hier volgt het bewijs:

HET ATOOM IS INGEWIKKELDER

1 - je kunt zo zien dat bijvoorbeeld een uranium-atoom ingewikkelder is dan een zonnestelsel met zijn vele kerndeeltjes: positieve protonen en neutrale neutronen en negatieve elektronen die om de kern heen draaien. Verder zijn de protonen en neutronen weer opgebouwd uit quarks in 6 soorten.
2 - Daar komen ook nog de hogere natuurwetten bij van het elektro-magnetisme, de kwantummechanica en de snarentheorie.
3 - Denk verder ook aan de grotere krachten van de kern-energie en anderen.
(De microkosmos heeft 3 extra krachten, namelijk het elektromagnetisme en de sterke en zwakke kernkracht en ook de zwaartekracht berust naar alle waarschijnlijkheid op deeltjes in de microkosmos, zoals met name de nog hypothetische gravitonen of als nieuwste: de Higgsbosonen die de zwaartekracht zouden verzorgen..)
4 - Voor het atoom heb je dan ook nog het systeem van Mendeljeff voor ongeveer 113 verschillende soorten atomen.

De microkosmos is ingewikkelder dan de macrokosmos en het is mijns inziens ook een hogere wereld.
Het is een wereld die verder ontwikkeld is en een verder ontwikkelde wereld is mijns inziens een
ruimtevaartcultuur.
Hoger niet alleen omwille van hogere natuurkundige eigenschappen, maar dus ook hoger in die zin dat de microkosmos het product is van levende wezens.
Citaat:

Dat is geen bewijs, maar een voorspelling.
Het is een logische voorspelling voortvloeiende uit een doorgaande evolutie en daarom een bewijs.
Citaat:

Dat is geen bewijs, maar een verwachting (dat geef je zelf al aan door "best mogelijk" te gebruiken)
Omdat het heelal dan als een logisch systeem in elkaar komt te zitten is het een bewijs.
Ook al omdat je dan de evolutie en de werking van ons lichaam veel beter kan verklaren dan de wetenschap doet.
Citaat:

En de volgende punten leidt je af uit de vorige punten, en omdat dat geen bewijzen zijn, kunnen we die overslaan.
Dat is niet zo, maar wel blijkt uit alles dat je er niks van begrepen hebt en ook onwillig dat te willen doen.

Je gaat blijkbaar liever onder met het krakkemikkige heelal van de wetenschap.
Veel succes.....:-):-):-)

AnarchoChristophe 27 september 2013 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6818629)
hier volgt het bewijs:

1 - je kunt zo zien dat bijvoorbeeld een uranium-atoom ingewikkelder is dan een zonnestelsel met zijn vele kerndeeltjes: positieve protonen en neutrale neutronen en negatieve elektronen die om de kern heen draaien. Verder zijn de protonen en neutronen weer opgebouwd uit quarks in 6 soorten.

Wat? FYI, materie, alles in ons zonnestelsel, bestaat uit atomen (allerlei verschillende atomen nog wel). Dus jouw übercomplexe systemen, die nog eens in een hoger systeem gerangschikt zijn, dat volgens jou minder complex is.
Jij bent hier aan het beweren dat een onderdeel complexer is dan het geheel waarvan het onderdeel deel uitmaakt.
Dit houdt ongeveer even veel steek als zeggen: "een cel is complexer dan het organisme waarvan het deel uitmaakt" of "een lijn is complexer dan de tekening waarvan ze deel uitmaakt.".

Je draait helemaal door.

Nietzsche 27 september 2013 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 6818641)
Wat? FYI, materie, alles in ons zonnestelsel, bestaat uit atomen (allerlei verschillende atomen nog wel). Dus jouw übercomplexe systemen, die nog eens in een hoger systeem gerangschikt zijn, dat volgens jou minder complex is.
Jij bent hier aan het beweren dat een onderdeel complexer is dan het geheel waarvan het onderdeel deel uitmaakt.
Dit houdt ongeveer even veel steek als zeggen: "een cel is complexer dan het organisme waarvan het deel uitmaakt" of "een lijn is complexer dan de tekening waarvan ze deel uitmaakt.".

Je draait helemaal door.

:lol:

Another Jack 27 september 2013 12:22

Citaat:

hier volgt het bewijs:

2 - Daar komen ook nog de hogere natuurwetten bij van het elektro-magnetisme, de kwantummechanica en de snarentheorie.
(De microkosmos heeft 3 extra krachten, namelijk het elektromagnetisme en de sterke en zwakke kernkracht en ook de zwaartekracht berust naar alle waarschijnlijkheid op deeltjes in de microkosmos, zoals met name de nog hypothetische gravitonen of als nieuwste: de Higgsbosonen die de zwaartekracht zouden verzorgen..)
4 - Voor het atoom heb je dan ook nog het systeem van Mendeljeff voor ongeveer 113 verschillende soorten atomen.

De microkosmos is ingewikkelder dan de macrokosmos en het is mijns inziens ook een hogere wereld.
Het is een wereld die verder ontwikkeld is en een verder ontwikkelde wereld is mijns inziens een
ruimtevaartcultuur.
Hoger niet alleen omwille van hogere natuurkundige eigenschappen, maar dus ook hoger in die zin dat de microkosmos het product is van levende wezens.
Het is een logische voorspelling voortvloeiende uit een doorgaande evolutie en daarom een bewijs.
Omdat het heelal dan als een logisch systeem in elkaar komt te zitten is het een bewijs.
Ook al omdat je dan de evolutie en de werking van ons lichaam veel beter kan verklaren dan de wetenschap doet.
Dat is niet zo, maar wel blijkt uit alles dat je er niks van begrepen hebt en ook onwillig dat te willen doen.

Je gaat blijkbaar liever onder met het krakkemikkige heelal van de wetenschap.
Veel succes.....:-):-):-)

Wat zei Hegel over atomen, harrie?

eno2 27 september 2013 12:56

Bovendien hebben de gefabuleerde stellingen van HC niets met religie te maken. Daarvoor alleen al is hij een trol in religieuze draden.

JeeBee 27 september 2013 15:07

Citaat:

hier volgt het bewijs:

Wat een beschamende hutsekluts voor iemand die een 'wetenschappelijk' bewijs denkt te leveren. Niet al te pientere schooljongen niveau na afschuimen van mijnheer Google.

harriechristus 27 september 2013 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 6818641)

Je draait helemaal door.

Inderdaad kan het onderdeel complexer zijn dan het geheel zoals bij de atomen ten opzichte van een zonnestelsel.

Want bij die vergelijking mag je natuurlijk niet de delen bij het geheel optellen, want dan klopt de vergelijking niet meer.

Dus het geheel zonder delen (het zonnestelsel) is primitiever dan de delen, dat zijn de atomen.

Bovendien waren de atomen er eerder dus behoort het geheel (het zonnestelsel) eigenlijk bij de delen (de atomen).
Zodat je eigenlijk het zonnestelsel bij de atomen op moet tellen.
Zoals de kast van een computer behoort bij de computer zelf en niet andersom.

harriechristus 27 september 2013 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6818661)

Dat is niet zo belangrijk.
Hij kon nog niet weten dat het ruimteschepen moesten zijn, want de ruimtevaart was er toen nog niet.

harriechristus 27 september 2013 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee (Bericht 6818842)
Wat een beschamende hutsekluts voor iemand die een 'wetenschappelijk' bewijs denkt te leveren. Niet al te pientere schooljongen niveau na afschuimen van mijnheer Google.

Ik hoor hier geen argument, wel weer een belediging.

harriechristus 27 september 2013 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6818707)
Bovendien hebben de gefabuleerde stellingen van HC niets met religie te maken.

Mijn atoomtheorie bewijst het bestaan van God en geen enkele religie krijgt dat voor elkaar.

Aldus is mijn atoomtheorie de enig ware godsdienst op aarde.

JeeBee 27 september 2013 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6818853)
Ik hoor hier geen argument, wel weer een belediging.

Ja maar, ik had geen wetenschap gelezen in wat jij een wetenschappelijk bewijs noemde. Alleen wat losse flodders die niet samenhangen, die foutief zijn, die je zelf niet snapt.

Wanneer de waarheid je beledigt dan moet je de waarheid veranderen, dat is; je 'atoomtheorie' naar het rijk der fabelen verwijzen.

microwezen 27 september 2013 15:20

Citaat:

hier volgt het bewijs:

En de volgende stelling en nog steeds geen enkel bewijs.

Citaat:

En een auto is ingewikkelder dan een fiets.
Dus?

Citaat:

Hogere natuurwetten... Laat me raden, dat zijn gewone natuurwetten die jij niet begrijpt?

Citaat:

Dus?
Bovendien ontken jij het bestaan van kernenergie. Immers kunnen microwezentjes niet zomaar verdwijnen en zich omzetten in energie.
Atomen kunnen niet geannihileerd worden, dat is een verkeerd idee der wetenschap.

Citaat:

En het zonnestelsel heeft 8 planeten en circa 300.000 planetoïden. (En dat is alleen nog maar tussen Mars en Jupiter. Als we de asteroïden van de Kuipergordel en de Oortwolk gaan meetellen komen we waarschijnlijk d�*k boven de 5 miljoen)
Dus wat dat nou met een atoom te maken heeft om mee te vergelijken....
Oh ja, Rutherford had gekeken naar het zonnestelsel en daar zijn model op gebaseerd.

Citaat:

Dus de wereld van een auto is hoger dan die van een fiets.

Citaat:

Dus omdat jij te dom bent om natuurkunde te begrijpen (dat is voor jou dan blijkbaar de 'hogere' natuurkunde) moet het levende wezens zijn...
Echte logica...

Citaat:

Iets duizenden keren herhalen maakt het nog steeds geen bewijs.
Bewijs is controleerbaar. Dus ga jij even 1000 jaar in de toekomst, maak een video en kom terug om het te laten zien.
Het "bewijs" dat jij aanvoert is nog slechter dan de koffiedik van mijn grootmoeder.

Citaat:

Dus kan ik bewijzen dat ik in mijn broekzak pas. Want dat is logica.
kijk maar: Ik pas in mijn zwembroek, mijn zwembroek past in mijn broekzak; DUS pas ik in mijn broekzak.

Citaat:

Verklaar virussen en andere ziektes dan eens?
Want dat doe je nergens. Je zegt alleen maar DAT het beter te verklaren is.
Kortom: Wéér een stelling en geen bewijs.

AnarchoChristophe 27 september 2013 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6818848)
Want bij die vergelijking mag je natuurlijk niet de delen bij het geheel optellen, want dan klopt de vergelijking niet meer.

No shit, Sherlock. Dus de realiteit rijmt niet met Uw vergelijking.
Citaat:

Dus het geheel zonder delen (het zonnestelsel) is primitiever dan de delen, dat zijn de atomen.

Euhm, neen.
Nu mag jij nog zo'n complex mogelijke motor bouwen, het voertuig waar die motor deel van uitmaakt is minstens even, en dus bijgevolg meer, complex.
Citaat:

Bovendien waren de atomen er eerder dus behoort het geheel (het zonnestelsel) eigenlijk bij de delen (de atomen).
Zodat je eigenlijk het zonnestelsel bij de atomen op moet tellen.

Dus een lichaam behoort tot de cellen waaruit het bestaat? Een auto behoort tot de motor? :crazyeye:
Citaat:

Zoals de kast van een computer behoort bij de computer zelf en niet andersom.

De complexiteit van een kast eenderzijds en een computer anderzijds zijn kleiner dan die van de kast en de computer samen. Punt uit.

Pak nu Uw rommel en daar is het spreekwoordelijke gat van de deur. Stop met deze en andere draden over religie en levensbeschouwing te vervuilen met Uw eindeloos getrol.

microwezen 27 september 2013 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6818661)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6818851)
Dat is niet zo belangrijk.
Hij kon nog niet weten dat het ruimteschepen moesten zijn, want de ruimtevaart was er toen nog niet.

Maar volgens jouw logica had Hegel er wél op uit moeten komen. Immers kende Hegel de waarheid™.

harriechristus 27 september 2013 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee (Bericht 6818864)
Ja maar, ik had geen wetenschap gelezen in wat jij een wetenschappelijk bewijs noemde. Alleen wat losse flodders die niet samenhangen, die foutief zijn, die je zelf niet snapt.

Wanneer de waarheid je beledigt dan moet je de waarheid veranderen, dat is; je 'atoomtheorie' naar het rijk der fabelen verwijzen.

Nog steeds beledigingen en geen argumenten.

microwezen 27 september 2013 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6818857)
Mijn atoomtheorie bewijst het bestaan van God en geen enkele religie krijgt dat voor elkaar.

Maar god is een fictief verzinsel, dus is jouw atoomtheorie dat ook.

harriechristus 27 september 2013 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door microwezen (Bericht 6818865)
En de volgende stelling en nog steeds geen enkel bewijs.

Zeker wel als je het begrijpt.
Citaat:

En een auto is ingewikkelder dan een fiets.
Dus?
Een auto is nog geen ruimteschip, maar bij de atomen kan dat wel.
Citaat:

Hogere natuurwetten... Laat me raden, dat zijn gewone natuurwetten die jij niet begrijpt?
Die jij niet als hogere natuurwetten wil erkennen.
Citaat:

Dus?
Bovendien ontken jij het bestaan van kernenergie. Immers kunnen microwezentjes niet zomaar verdwijnen en zich omzetten in energie.
Atomen kunnen niet geannihileerd worden, dat is een verkeerd idee der wetenschap.

Energie bestaat ook weer uit nog kleinere deeltjes die ruimteschepen zijn.
Citaat:

En het zonnestelsel heeft 8 planeten en circa 300.000 planetoïden. (En dat is alleen nog maar tussen Mars en Jupiter. Als we de asteroïden van de Kuipergordel en de Oortwolk gaan meetellen komen we waarschijnlijk d�*k boven de 5 miljoen)
Dus wat dat nou met een atoom te maken heeft om mee te vergelijken....
Oh ja, Rutherford had gekeken naar het zonnestelsel en daar zijn model op gebaseerd.
Meerdere deeltjes maakt nog geen hogere wetten.
Bovendien weten we meer van ons eigen zonnestelsel dan van de atomen waarin ook nog veel meer deeltjes (ruimteschepen) moeten zijn.
Citaat:

Dus de wereld van een auto is hoger dan die van een fiets.
Inderdaad en die van het ruimteschip is nog hoger.
Citaat:

Dus omdat jij te dom bent om natuurkunde te begrijpen (dat is voor jou dan blijkbaar de 'hogere' natuurkunde) moet het levende wezens zijn...
Echte logica...
Een hogere realiteit en dat is de ruimtevaart, waar ook wij zelf al mee bezig zijn.
Citaat:

Iets duizenden keren herhalen maakt het nog steeds geen bewijs.
Bewijs is controleerbaar. Dus ga jij even 1000 jaar in de toekomst, maak een video en kom terug om het te laten zien.
Het "bewijs" dat jij aanvoert is nog slechter dan de koffiedik van mijn grootmoeder.
Er is een verschil tussen bewijzen = beredeneren en aantonen = laten zien.
Zo berust ook het wiskundige bewijs op beredeneren en heeft nog nooit iemand de Oerknal gezien.
Citaat:

Dus kan ik bewijzen dat ik in mijn broekzak pas. Want dat is logica.
kijk maar: Ik pas in mijn zwembroek, mijn zwembroek past in mijn broekzak; DUS pas ik in mijn broekzak.
Die onzin heb je al 1000 x verteld en ben je blijkbaar zelf te dom om te begrijpen dat je je zwembroek hebt uitgedaan.
Dit berust waarschijnlijk op een verre gaande staat van dementie.
Mijn taak om hier medelijden te tonen.
Citaat:

Verklaar virussen en andere ziektes dan eens?
Want dat doe je nergens. Je zegt alleen maar DAT het beter te verklaren is.
Kortom: Wéér een stelling en geen bewijs.
Ik kan het in het algemeen veel beter verklaren.
Het is hier niet mijn taak om in bijzonderheden te treden, omdat dit voor mijn atoomtheorie niet noodzakelijk is.

En ook omdat de kennis daarvan bij de microwezentjes aanwezig is.

harriechristus 27 september 2013 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door microwezen (Bericht 6818891)

Je hebt ook jezelf verzonnen, maar ik niet.

harriechristus 27 september 2013 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 6818868)
No shit, Sherlock. Dus de realiteit rijmt niet met Uw vergelijking.

Het rijmt niet met wat jij ervan maakt.
Als je twee dingen met elkaar vergelijkt mag je de ene niet bij de andere optellen.
Het is dus een vergelijking van A met B en niet A met A+B.
Citaat:

Euhm, neen.
Nu mag jij nog zo'n complex mogelijke motor bouwen, het voertuig waar die motor deel van uitmaakt is minstens even, en dus bijgevolg meer, complex.
Fout dus, want het gaat dan om een voertuig zonder motor, die met de motor zonder voertuig vergeleken moet worden.
Nu kan het voertuig zelf ook erg complex zijn, maar een atoom is duidelijker complexer dan een zonnestelsel.
Citaat:

Dus een lichaam behoort tot de cellen waaruit het bestaat? Een auto behoort tot de motor? :crazyeye:
Zo is het, want de cellen waren er eerder en ons lichaam is daaruit ontstaan.
Wat iets gemakkelijker te begrijpen is dat de hersenen als essentie van het lichaam belangrijker zijn dan het lichaam zelf.
Het lichaam komt dan op de tweede plaats.
Citaat:

De complexiteit van een kast eenderzijds en een computer anderzijds zijn kleiner dan die van de kast en de computer samen. Punt uit.
Dat is een andere vergelijking.
Het gaat tussen de kast alleen en de computer alleen.
Die computer heeft die kast helemaal niet nodig.
Citaat:

Pak nu Uw rommel en daar is het spreekwoordelijke gat van de deur. Stop met deze en andere draden over religie en levensbeschouwing te vervuilen met Uw eindeloos getrol.
Schelden is erg goedkoop en een teken van hersenvervuiling.

Terwijl het heel gemakkelijk te zien is dat een atoom ingewikkelder is dan een zonnestelsel.

Maar het valt niet mee om te erkennen dat ik wel eens gelijk zou kunnen hebben met mijn atoomtheorie.

harriechristus 27 september 2013 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door microwezen (Bericht 6818881)
Maar volgens jouw logica had Hegel er wél op uit moeten komen. Immers kende Hegel de waarheid™.

De waarheid openbaart zich in een ontwikkelingsproces, en wel in een dialectiek van these, antithese en synthese.

En mijn atoomtheorie is de synthese van Hegel zelf en de natuurwetenschappen.

Met name de evolutietheorie en de atomen en de ruimtevaart.

microwezen 27 september 2013 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6818916)
Het rijmt niet met wat jij ervan maakt.
Als je twee dingen met elkaar vergelijkt mag je de ene niet bij de andere optellen.
Het is dus een vergelijking van A met B en niet A met A+B.

Maar A en B kan je helemaal niet vergelijken. Het zijn heel verschillende letters!

microwezen 27 september 2013 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door microwezen (Bericht 6818891)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6818902)
Je hebt ook jezelf verzonnen, maar ik niet.

Pff.. Als er iemand zijn eigen dingen verzint ben jij het wel.
Je eigen wiskunde, je eigen logica, je eigen taal, je eigen filosofische bewijs.

Peche 27 september 2013 16:18

microwezen had beter eno gebleven

microwezen 27 september 2013 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door microwezen (Bericht 6818865)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6818901)
Die jij niet als hogere natuurwetten wil erkennen.

Dus gewone natuurwetten die voor jou te moeilijk zijn.
Dat "hogere" slaat dus op jouw kennisniveau. Te hoog gegrepen voor Harrie om het te begrijpen.
Iets ingewikkelder dan F = m X a, en het is paniek bij jou tussen de oren.:lol:

Another Jack 27 september 2013 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door microwezen (Bericht 6818881)

Hier begint uw verhaal toch wel een beetje te rammelen, harrie....

harriechristus 27 september 2013 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door microwezen (Bericht 6818941)
Maar A en B kan je helemaal niet vergelijken. Het zijn heel verschillende letters!

Maar het zijn beiden ook letters en in die zin gelijk.

En de vergelijking is deze dat de A eerst komt en dan de B.

Maar in mijn atoomtheorie staan ze ergens voor: de atomen en ons zonnestelsel.

Goed onthouden dus......:-):-):-)

harriechristus 27 september 2013 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door microwezen (Bericht 6818949)
Pff.. Als er iemand zijn eigen dingen verzint ben jij het wel.
Je eigen wiskunde, je eigen logica, je eigen taal, je eigen filosofische bewijs.

Dat is de creativiteit van een groot genie, anders dan de schoolse slavernij van een robot, die niks zelf verzinnen kan.

Laat staan dat het ook nog logisch zou kunnen zijn.

Zie daarvoor je eigen absurde zwembroekenlogica.

Leuk geprobeerd maar wel mis......:rofl:

harriechristus 27 september 2013 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6818960)
microwezen had beter eno gebleven

Is eno dan zo vooruit gegaan?......:rofl:

harriechristus 27 september 2013 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door microwezen (Bericht 6818987)
Dus gewone natuurwetten die voor jou te moeilijk zijn.
Dat "hogere" slaat dus op jouw kennisniveau. Te hoog gegrepen voor Harrie om het te begrijpen.
Iets ingewikkelder dan F = m X a, en het is paniek bij jou tussen de oren.:lol:

Dus de hogere school heb jij nooit gehaald en bent op de lagere gebleven en hebt daar al je natuurkunde geleerd.

:rofl:

harriechristus 27 september 2013 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6819004)
Hier begint uw verhaal toch wel een beetje te rammelen, harrie....

Ik hoor hier weer geen argumenten.

Maar je mag heus wel vragen stellen als je iets niet begrijpt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be