![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welk land gaat je aanvaarden en onderhouden als je de taal niet spreekt, en ze niet wil leren? |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig genoeg elk zijn goesting. |
Citaat:
Maar goed ieder zijn meug....als ik er niet moet zijn blijf ik er liefst weg ! |
Citaat:
Na 25 mei gaat de vraag groot zijn vanwege jou en je 'geestesgenoten'. |
Citaat:
Met pijn in mijn hart moet ik eerlijkerwijze stellen dat de kusten in Nederland en Frankrijk met kop en schouders voor de Belgische:Vlaamse kust uitsteken. |
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig ben je er niet naar toe geweest,Fred . Je zou er niet meer bij gekund hebben. |
Citaat:
Al die Belgicisten die na 25 Mei een Vlaamse Leeuw gaan kopen om aan hun gevel te hangen om toch maar goed te staan bij de nieuwe machthebbers. :-) |
Citaat:
Ja ,ja ooit al eens Bray Dunes geweest? een mengeling van Haren -Buda en de dijk van Blankenberge tijdens de Duitse bezeting :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarna ga ik zeker met de Vlaamse leeuwenvlag kijken als de Zwarte Leeuwen spelen ;-) |
Citaat:
maar de Vlaamse Kust dat is klasse hé ;-) |
Citaat:
|
Vlaamse kust volzet,ondanks boycot Franstaligen :-(
=> Vlaamse kut volzet,ondanks boycot Franstaligen 8O |
Citaat:
Dat kunnen ze in Benidorm niet zeggen. |
Citaat:
|
Einstein ? Spijtig dat van die man zijn gedachten goed omzeggens niets meer is overgebleven in Vlaanderen:cry:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Reine des Plages
In de tijd toen Leopold 2 van Oostende "La reine des plages" maakte was er er tenminste nog een zeker cachet.
De franstalige adel en bourgeoisie hadden een beetje meer klasse dan het huidige Vlomse plebs |
[quote=Witte Kaproen;7114733]
Citaat:
|
Citaat:
Stap de Vlaamse kust maar eens te voet af, dan zul je zien dat er nog vele stroken onbebouwde kustlijn zijn . Tussen Knokke en de Nederlandse grens Tussen Zeebrugge en Blankenberge. Tussen Blankenberge en Wenduine Tussen Wenduine en De Haan Tussen De Haan en Bredene Tussen Oostende en Middelkerke Tussen Oostduinkerke en Koksijde Tussen Koksijde en De Panne Tussen De Panne en de Franse grens |
Citaat:
|
[quote=fred vanhove;7114738]
Citaat:
|
Citaat:
Nu kunnen alle lagen van de bevolking genieten van de frisse zeelucht. Dat is toch een hele vooruitgang. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik verkies een elite met een nederig plebs. |
[quote=Witte Kaproen;7114744]
Citaat:
|
Citaat:
met mijnheer de baron en de pastoor; "hou jij ze arm dan hou ik ze dom." Dat wordt mooi beschreven in romans zoals "Het gezin van Paemel" Gelukkig heeft de Vlaamse ontvoogdingsstrijd hier een einde aan gemaakt. Om die tijd nog eens te beleven kan je misschien eens gaan solliciteren voor een postje als Butler in het Paleis van Laken :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Jaartal boycot +1 : 60 van de 300 toeristen zijn Walen reactie van intellectueel witte kaproen: 'hoera! de boycot is geslaagd!' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be