![]() |
Citaat:
Weliswaar had Jul zowat alle titels en macht in handen, maar Gust was de eerste die de titel imperator alleen voor zichzelf reserveerde. (Voordien kon die titel gegeven worden aan verschillende lieden, die een bepaald "imperium" of commando mochten voeren.) Vanaf Augustus lag alle "bevel" of imperium dus bij de keizer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kwisvraag
Iets moeilijker :
In 2013 was juli een heel warme maand. Hoeveel was de gemiddelde temperatuur in die maand? (Ik kan er multiple choice van maken als het niet gevonden wordt.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En derbij, er loopt al een topic met een kwis speciaal op maat voor de k&k-bevolking. :-D http://forum.politics.be/showthread.php?t=106557 ;-) :cheer: TLF :cheer: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Probleem met internet quizzen is dat al de antwoorden ook op internet staan. :-(
Gemiddelde Temperaturen : 20.2°C gem. maximum temperatuur : 24.9°C gem. minimum temperatuur : 15.4°C minimum van de maand : 9.8°C maximum van de maand : 32.4°C Tiens, in dit forum kan je precies geen tabellen maken ? http://www.meteobelgie.be/artikelen/...juli-2013.html Die kwizz lijkt toch ook niet veel nieuw volk naar hier te lokken. Nieuwe, creatieve ideeën zullen nodig zijn. Wie neemt de uitdaging aan ? Hell yea ! |
Citaat:
|
Citaat:
20.2° C is juist! |
Citaat:
Ik geloof (of beter ik weet want ik heb het ondertussen ondervonden) dat hier zelfs geen tabs pakken. |
@ Zucht
Heb ik uw pint al gegeven? Anders *hierbij* ! |
Kwisvraag
Citaat:
In afwachting nog een vraagje : Welk land is het grootste : Noord-Korea of Zuid-Korea? |
Citaat:
(#299 !) |
Laat misschien Hot Marijke eens een virtuele gangbang organiseren in dit topic ?
Misschien dat dat nieuw volk lokt ? |
Citaat:
En nu zal ik die 300ste eens lezen, zie :lol: |
Citaat:
Maar daar zien of horen we de laatste tijd niet veel meer van, hé. Had die geen kindje gekregen? Misschien daarom. |
Oei, als ze gaan dreigen met Hot Marijke zal ik ook nog maar snel eens een efforke richting 11000 doen.
Voila. |
Citaat:
Dus waar zit dat Hot Marijke? Iemand enig nieuws? |
Citaat:
A zo'n moeilijke vragen zeg...:-( |
Citaat:
|
Proficiat, die kaap ben ik ondertussen al voorbij.
|
Kwisvraag
Citaat:
Ik hoor u toch geen antwoord geven? Doe het maar gauw of ik drink de pint zelf uit. Anders hier nog eens een vraagske : welke 2 ingrediënten moet mayonaise zeker bevatten? |
Citaat:
|
Citaat:
Waarmee men bedoelt: ieder kiest alnaargelang zijn goesting maar wel met een ondertoon van "amai, is dat uw keus?" En dat is geen Antwerps nee. ;-) |
Citaat:
|
Maar dan kan ik ze nog sympathiek vinden. Ik ben er zelfs van overtuigd dat het in de grond een heel braaf meisje is :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lieve lezers (als er zijn tenminste)
't Is weer genoeg geweest vandaag. We gaan nog eens efkes de e-mailtjes bekijken, FB bestuderen, PC afzetten en TV opzetten. Tussendoor japonneke aan en ons dus deze avond niet meer moe maken. Goeienacht, slaap zacht! |
Citaat:
Negeerlijst werkt perfect. |
Dit is een ongelofelijke prestatie die niet genoeg onder de aandacht kan worden gebracht! :D
|
Citaat:
Zo moeilijk was dat niet hoor. |
Citaat:
Maar is het toeval dat na een vermelding van Hot Marijke en gangbang je geïnspireerd geraakt tot een quiz-vraag over mayonnaise ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be