![]() |
Citaat:
Maar inderdaad, islamieten van om het even welke leeftijd en geslacht, dat laat me volkomen koud wat daar mee gebeurt. Die soort moet ik niet. |
Citaat:
Ik heb ze U nochtans op een blaadje gepresenteerd. |
Citaat:
Pas na 250 posts krijg het over je ijskoude, hypocriete hart om drie negatieve woorden over de daders over je Brusselse lippen te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt een duidelijke mening het is niet direct de mijne maar dat is op een forum alleen maar goed. |
Citaat:
|
Citaat:
Als er iemand weet waarover hij praat zal ik het wel zijn zeker ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wacht ik weet nog iets :roll: Of de guillotine terug invoeren. Liefst op de grote markt. En inkomprijs vragen. En daarna hun hoofd op een speer steken. En voeren aan de wilde beesten in de zoo ( weet niet of die dat lusten) |
Citaat:
Opletten met die fles porto.:-D Het is nog vroeg.....allee toch waar gij verblijft :-) |
Citaat:
je bent toevallig niet zelf 'klant' geweest van dat kind? |
Citaat:
|
Citaat:
Hoop dat je dat begrijpt. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar mijn straffen zijn dan ook niet om mee te lachen. |
Citaat:
ik zoek maar een steekhoudende reden waarom je amper een kwaad woord over de daders kwijt kan (zonder t in t belachelijke te trekken) en het slachtoffer mee culpabiliseert hé ... bovendien vertelde je hier al heel open over t feit dat je met plezier voor seks betaalt en van bijzonder jong vrouwelijk gezelschap houdt ... ik leg maar logische verbanden hé. dus : heb je op dat kind opgezeten fred, en zit je nu wat met een ei mss? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
En dat bijzonder jong zal dan wel uw eigen fantasie zijn (had ik al wel een vermoeden naar) Uiteraard weet ik dat jij daar in je saaie Antwerpen heel moeilijk aan een vrouw jonger dan 60 zal geraken en dan iedereen die maar de kans krijgt om om te gaan met vrouwen van 35 gaat benijden. Ik ben die jaloezie wel gewoon geworden. |
Citaat:
hier schreef je dat zelf van je jong gezelschap : https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=127 niks uit mijn fantasie hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
En dan is daar iets verkeerd mee misschien ? Jaloers ? Is mijn manier van leven een probleem voor U ? Is een jonge (re) vrouw dan niet toegelaten ? U had het voor alle duidelijkheid niet over jong gezelschap dan wel over Bijzonder jong. Als ik schrijf over jonge vrouwen maak jij daar in uw ziekelijke fantasie wel direct bijzonder jong van....dat is pas ziekelijk. Ge moet eerlijk blijven in een discussie. |
Citaat:
|
Citaat:
Ok dan maar. https://forum.politics.be/misc.php?do=cfrules |
Citaat:
Wist God de vader ook dat ik al 20 jaar een geweldige relatie heb met een man die bijna 20 jaar jonger is dan ik? Maar ik woon dan ook niet in het saaie Antwerpen. Daar zal het aan liggen.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
living the dream hé fred! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over de hele lijn. Maar zelf heeft God de Vader niet door dat hij voortdurend door de mand valt. |
Citaat:
|
Zullen we voor deze vergelijkbare bende ook eens gokken van welke origine ze zijn?
In Genk loopt het ook vol maroeffen... https://www.hln.be/in-de-buurt/genk/...pakt~a2388169/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be