![]() |
Citaat:
|
Bedankt: een openbaring die we allen erg mistten :thumbsup:
|
Citaat:
N-VA leed wel haar grootste verlies in Limburg en speelde twee van haar vijf Kamerzetels kwijt, Vlaams Belang kreeg en drie bij. De stevigste Vlaams-nationalisten maakten dus niet alleen het verlies van de minder stevige Vlaams-nationalisten goed, ze verstevigden hun Vlaams-nationalstische aanwezigheid op het Limburgse politieke toneel met een extra zetel. Bij welke partij zou het BLOK die stemmen hebben weggesnoept, en om welke reden? Toch niet voor die onnozele Van Grieken die tweede op de lijst werd van populairste Belgische politici? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alles is na Belgique... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik veronderstel dat het voor de betrokkenen een eigen keuze was. Ten eerste waren ze weg van de eigen omgeving die goed op de hoogte was van hun 'zwart' verleden. En ten tweede vonden ze daar goed betaald werk. Iets wat in eigen streek waarschijnlijk moeilijker was vanwege dat verleden. |
Citaat:
Ze zaten dan ook veel langer, zelfs als provincie onder het Luikse juk... In mijn jonge tijd waren, wat het voetbal betreft, Limburg en Luik in één groep samengezet... Ook de Hasseltse bisschop was enkel een hulpbisschop van de Luikse bisschop... |
Citaat:
Ik heb totaal geen probleem met nakomelingen van personen met een 'zwart' verleden. Niemand is verantwoordelijk voor de daden van zijn (voor-)ouders of familie. Ik heb wel een problemen met zij die vandaag dat 'zwart-verraders-verleden' ophemelen. |
Citaat:
Vreemd he, maar aan franstalige kant hadden al die collaborateurs daar heel wat minder last van; zo goed zelfs dat vele Vlaamse collabo's naar daar verhuisden; vb. Onckelinxs... Hoe zou dat komen denk je??? |
Citaat:
Alleen al dat willen stelt die mensen bloot om zelf als nazies bestemd te worden... Zuivering van de geschiedenis noemen ze dat... |
Citaat:
Sorry hé. ;) |
Citaat:
Omdat die (kinderen van) de Waalse collaborateurs dat verleden niet verheerlijken en goedpraten. Het zijn de Vlaamse kinderen van...die samenhokken in bepaalde politiek partijen. |
Citaat:
Maw, uw bestaan is gewoon verbonden aan gans dat verleden. Mocht Hitler niet bestaan hebben, dan zou jij waarschijnlijk ook niet bestaan hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
En dat is ook een historisch feit maar dat moet met alle middelen en mogelijkheden onder de mat verzwegen worden... |
Citaat:
Zijt gij meer dan 90 jaar of zo ? Hoe kunt gij een "zwart verleden" hebben ? Dan moest ge toch al 20 jaar zijn in 1945, nee ? |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry hoor, maar die leugens pakken niet bij mij... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar Marie toch!
|
Citaat:
|
Citaat:
De echtscheiding is nabij.;-) ( ik ben ook een liefhebber van Brel en ben nooit zo onbeschoft behandeld als in het Brel museum in Brussel ,waar ze weigerden om Nederlands te spreken) |
Citaat:
Blijkbaar het eeuwige idee van de nieuwe overwinnaars om hun stress bot te vieren op allen waar men voordien o.a. jaloers was... Intriest, niet? Indien ik negatief wil denken: "wacht maar tot de Vlomse zelfstandige staat een feit is. - Ik hou de adem in voor de afrekeningen..." Iemand daar al eens aan gedacht? |
Citaat:
Bepaalde zuilen zullen mogen uitleggen waar het geld is. |
Citaat:
Gij doet daar blijkbaar nogal onschuldig smalend over. Ik griezel van dat soort mentale wraak- & aanzet tot machtsmisbruik. Beetje Parijs 1793. Neen, merci. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be