![]() |
Citaat:
Yeeee, gehersenspoeld. :-D |
Citaat:
Naïeveling. :') Mss degeen die met een steen hebben gegooid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen enkele media geeft informatie over 'hoeveelheden'. Mijn informatie komt van de meer gematigde betogers die weg wensten te gaan toen men daar mee begon. Dit was echter nauwelijks mogelijk. En speciaal voor jou heb ik het nog eens nagevraagd. Wat bleek? Er is 1 salvo geweest en die mensen zijn direct eruit gehaald door politie. Daarna is er niets meer gebeurd. (Toch niet dat zij konden waarnemen.) |
Citaat:
Citaat:
Die dag in het politiekantoor: "Sorry madam Arkos, wij kunnen de moordenaar van Uw ouders niet aanhouden, de medeplichtigen vinden hem een toffe peer." |
Ik snap de meerderheid hier echt niet.
De grote meerderheid doet alsof er gisteren 7 000 stenen zijn neergedaald op stad Leuven, dat die 200 man systematisch de media was aan het aftuigen en de politie aan het uitdagen en aanvallen was. De kleine minderheid doet alsof de politie totaal buitensporig op die paar arme sukkelaars aan het knuppelen was, zonder enige vorm van aanleiding. Beide is dus bullshit. De rechtsen zouden beter eerst eens een correcter beeld proberen te krijgen van de betoging in plaats van het gene dat ze zichzelf proberen wijs te maken als zijnde die mensen allemaal agressievelingen. De linksen zouden zichzelf eens moeten afvragen waarom dat de politie op bepaalde momenten reageerde zaosl ze deed. Het is niet omdat je iets deed dat onschuldig bedoeld was, dat het daarom ook onschuldig wordt geinterpreteerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom heeft er niemand aan gedacht dat kraakpand in brand te steken? Dat zou heel wat problemen vermeden hebben. Dan konden ze nog altijd terecht in en kartonnen doos van Tom Lanwa!
|
Citaat:
Maar goed, daar gaat het hier niet over. Het gaat hier om uitleveren. En het is best begrijpbar dat men dat niet wilt. Daarom is het juridisch nog niet goed te keuren. Maar ook daar gaat het niet over. De stenengooiers zijn eruit gehaald door de politie. Onmiddellijk. |
Citaat:
Ik weet niet wat Uw eigen opvatting van "agressie" is maar dit was er toch wel flink over. Jammer dat die politie niet harder opgetreden is, de linksen schreeuwden erom. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Deze Vopo wist wsl niet dat hij gewoon een reispas kon aanvragen... :roll: |
Citaat:
Het enige onwettige is het inbreken (waar je voor vervolgt kunt worden). Maar daar wonen is perfect wettig. Een spoor van vernieling => kun je me eens opsommen wat er allemaal vernield is? En een klein deel gebruikt geweld, dat gedeelte is opgepakt door de politie. En dan is er nog een groot degeelte opgepakt omdat ze eigenlijk deel uitmaakte van een illegale protestactie. En jij weet niet waarover je spreekt. Je was er simpelweg niet. Ik denk dat je ook maar 1 mediabron zult vinden die zó hard oordeelt over de feiten. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
, Citaat:
Help, ik kom niet meer bij van het lachen :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Daarom is dat nog niet juridisch. |
Citaat:
|
Citaat:
Wie de wet overtreed dient opgepakt en correct gestraft te worden. En wat heb je bewezen? Dat de betoging welgeteld 1 raam en 1 cameraman heeft geraakt. De wagens waren de dagen daarvoor opgebrand en hopelijk vatten ze de mensen die dat hebben gedaan. Helaas is de kans klein. Dus waar is de spoor van vernieling doorheen Leuven? Citaat:
[quote[Alsof ik de media nodig heb om mijn mening aan aan te passen.[/quote] Neen, je ijlt in het ijle. Dat is natuurlijk enorm onderbouwd. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Waarschijnlijk was U één van de steenwerpers. U zou zichzelf beter gaan aangeven bij de politie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen, ik was niet op de betoging. Ik vond de reden van betogen dom, dus doe ik niet mee. |
Citaat:
Ik wacht btw nog altijd op excuses voor het feit dat je me beschuldigt van geweld te ondersteunen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Emotioneel gezien pik ik het niet dat ik als een voorstander van geweld wordt beschreven. Op geen enkel moment zal ik ooit geweld tolereren en wens daarom ook niet in dergelijke mate beledigd te worden. |
Citaat:
Smaad is wat die "betogers" pleegden de politie. Daarover was U ook héél stilletjes, maar het staat natuurlijk mooier om er plots mij van te betichten. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toen kon men achteraf nog zeggen dat ze het niet geweten hadden, maar nu niet meer de jacht op de werklozen, de jacht op de krakers, de jacht op de onschuldige omstaanders...ook vijf luikenaars die er niks mee te maken hadden (ze hadden de demonstratie niet eens gevonden) werden in de cel gegooid één meiske werd in Leuven station gewoon opgepakt toen ze van de trein stapte...alleen een persoon werd zomaar meegenomen toen hij een nightshop binnen wilde gaan... er circuleren al heel wat getuigenissen van politiebrutaliteit door het land, ik denk dat dit nog een staartje gaat krijgen |
Hij heeft nergens geweld zitten verheerlijken. Ik geef je een bak als ik ergens kan vinden waar hij dat schrijft.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be