![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Je bent pas oud als je op 2de hands een Jommeke stripverhaal gaat zoeken.
De "Jacht op een voetbal" bijvoorbeeld. |
Citaat:
|
Citaat:
Zegt nu niet dat je nu al in je beddenbak ligt te snurken hé. Watismedavooriet ! :lol: |
Citaat:
'k zal u bij gelegenheid eens een recentere foto opsturen. Deze is wel al wat aan de oude kant. Nog van voor 'de jacht op een voetbal' zelf. :lol: |
Citaat:
Een zucht van verlichting sloeg mijn kast! Nu heb ik nog Lucky Luke, Suske en Wiske, Nero, Timoer, Johan en Pirrewiet, Piet Pienter en Bert Bibber en ik zal er nog wel enkele vergeten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan doe ik het onderhoud van de iets minder jonge dames hunnen hof. |
Citaat:
Djeezes.... :lol: |
Citaat:
De meesten zijn nochtans van begin en midden tot einde jaren'60, toen mijn oudere zus ze begon te lezen. Zelfs ' dat album van 'Rikki en Wiske in Chocowakije' heb ik nog. En mijn kleinkinderen zijn totaal niet geinteresseerd in stripverhalen. Alleen in de Playstation.... |
Citaat:
Schatting expert 3.400 € - 4.500 € https://veiling.catawiki.be/kavels/2...c-1e-druk-1946 |
Citaat:
|
Er heeft er eentje geld geroken..
|
Citaat:
Lees eens goed wat ik schreef Eyjaf. Ik ga binnenkort eens kijken welke druk het is. Dat is alles. |
Indien in goede staat:
verkopen 3500 euro is een pak geld |
Ik heb net een munt in mijn kast gevonden. Oostenrijkse Niobium Zilver munt uit 2008 (Fascination Light). In originele verpakking, mint condition, met certificaat.
In der tijd cadeau gekregen op een congres. Nu blijkbaar een pak geld waard. ![]() |
Goeiemorgen verzamelaars :-D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be