![]() |
Macchiavelli, geloof me, het heeft geen zin.
U trapt in de val door erop in te gaan. Het doel van dergelijk gedrag is dit forum te verzuren zodat er hier nergens nog een degelijke discussie is. En al zeker niet over multiculturele zaken, aangezien dat een taboe zou moeten zijn volgens de linkse kerk. |
Citaat:
Er staat bovenaan nochtans vermeld : “Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.” De starter van de draad heeft dat niet gemerkt, denk ik... |
Citaat:
2. De titel is 'Racisme op Politics.be?", dus wel degelijk een binnenlandse aangelegenheid. |
Citaat:
2. Ik begrijp wat u bedoelt : alles waar een .be achter staat, is een binnenlandse aangelegenheid. U zult ongetwijfeld gelijk hebben. |
Citaat:
:) Belgische logica is nu eenmaal: iedereen gelijk behalve zij die iets meer mogen (dan zijn dan zij die weten hoe de regelgeving in elkaar steekt en weten hoe er misbruik van te maken). |
Citaat:
Citaat:
Een aangelegenheid op een Belgisch forum is binnenland, toch? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Een witte raaf tussen de rommel die er staat. Ze zijn heel zeldzaam, en ik denk dat u dat ook wel beseft. Want net als ge denkt, het gaat precies wat beter krijgt ge dit http://forum.politics.be/showthread.php?t=157722 http://forum.politics.be/showthread.php?t=157008 |
Citaat:
|
Racisme op Politics.be?
Naaaaah Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, racisme is dat niet hé... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Racisme?
Naaaaaah. Citaat:
|
Citaat:
Zwarten zijn zwarten. |
Citaat:
jij moet eens leren dat je niet alle verwerpelijke meningen moet/kunt verbannen uit deze wereld. |
Citaat:
Sommigen kunnen nog niet toegeven dat er op dit forum wettelijk (niet strafbaar) racisme voorkomt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be