Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen
(Bericht 5661839)
oh, komaan zoetje;
|
Ik ben jouw zoetje niet, dus gelieve je koosnaampjes voor je te houden.
Citaat:
(Bericht 5661839)
gaan we nu ook zoiets invoeren als "voorlopige" en "definitieve" argumenten ???
|
Dat is om mensen alsnog de kans te geven op de gestelde vragen en die ene post te antwoorden. Zie het als welwillendheid mijnerzijds.
Citaat:
(Bericht 5661839)
ik weet nu niet goed of ik moet lachen of huilen.
|
Dat heb ik ook als ik jouw uitspraken lees.
Citaat:
(Bericht 5661839)
hier 3 van jouw uitspraken:
1) a)als je weet dat bij een gauss-curve (zoals de IQ-curven zijn) het gemiddelde (de mu ) precies in het midden ligt dan weet je ook dat 50% onder dat gemiddelde licht.
|
Wat een onzin. Je houdt hier geen rekening met mensen die op het gemiddelde liggen. Bijgevolg ligt niet 50% onder het gemiddelde.
"licht" is overigens het tegenovergestelde van donker, of het tegenovergestalde van zwaar - ligt daarentegen, met een g, is een vervoeging van het werkwoord liggen.
Citaat:
(Bericht 5661839)
b) "uitschieters" in een quasscurve zijn 2,3% van een bevolking
|
Wat is het nu? Een "gausscurve" of een "quasscurve"?
Een gausscurve is trouwens gewoon een wiskundig model dat over kansverdeling gaat.
Overigens zouden er 4,6% uitschieters zijn, want je dient de uitschieters naar boven ook mee te tellen.
Citaat:
(Bericht 5661839)
2) jij noemt dat gemiddelde bij afrikanen 70 (of onder), dus noem je ook 50% (of meer) van die afrikanen debiel, als je zegt dat de grens van debiliteit 70 is.
|
Niet ik zeg dat de grens van debiliteit bij 70 ligt, maar de wetenschap stelt dat. Het is ook een algemeen aanvaarde grens. Ik bracht dat enkel onder de aandacht.
Citaat:
(Bericht 5661839)
3) bij blanken zijn er enkel 2,3% debiel (de uitschieters), volgens jouw zijn 50%, of anders gezegd de helft (dus niet alleen de uitschieters) van de afrikanen debiel en 34,1% zwakbegaafd (voor een totaal van 84.1 % van de afrikanen die niet 'normaal' zijn( zie gausscurve IQ) ) en dat noem je niet racistisch?? jij maakt hier duidelijk op basis van ras (afrikanen) een groot onderscheid ( 47,7%) tussen die 2 rassen (blanken-afrikanen)
door dit rassenonderscheid (2,3% - 50%) stel jij duidelijk het afrikaanse ras inferieur aan het blanke ras (debiel - normaal) ... dat is voor mij een duidelijk teken van racisme. (het is ook beledigend).
|
Je kunt me je rekenstukjes en verdere argumentatie, of wat daarvoor moet doorgaan, besparen want je kletst uit je nek, aangezien ik het helemaal niet over blanken heb gehad in het citaat waar het allemaal om draait.
Als drogreden kan deze stropop van je wel tellen.
Maar wel anderen komen verwijten dat ze drogredenen aanvoeren. Hilarisch!
Citaat:
(Bericht 5661839)
hier weer een persoonlijke aanval, nog een drogreden.
|
Persoonlijke aanval? Hoe kom je daar nu weer bij? Ik noem jou toch niet debiel? Ik noem wel jouw aantijging debiel, maar dat is iets heel anders dan een persoonlijke aanval natuurlijk. De forumleiding formuleert het als volgt:
Daar ga je met je persoonlijke aanval.
Citaat:
(Bericht 5661839)
kwaadwillenden , benedengemiddeld IQ .. weer 2 persoonlijke aanvallen
een 'misschien' eraan toevoegen maakt het daarom niet minder beledigend.
als ik jouw zeg bijvoorbeeld "je bent misschien een 'stomme betweterige klootzak" (disclaimer: dit is een voorbeeld, ik noem je dat niet) dan zou die zin evengoed een persoonlijke aanval zijn, met of zonder een 'misschien'!
|
Zie hierboven. Niemand wordt door mij met naam genoemd. Het begint met "als" hetgeen een premisse aanduidt.
In jouw voorbeeld richt je je direct aan mij. Dat is een groot verschil en dat maakt jouw voorbeeld tot een persoonlijke aanval en hetgeen ik zei niet.
Citaat:
(Bericht 5661839)
idem bij;
Citaat:
De bevolking daar dient een mentaliteitswijziging te ondergaan en dat is iets wat zij, en zij alleen, kunnen bewerkstelligen. Of misschien ook niet, want het gemiddelde IQ in die landen ligt rond de grens van debiliteit
|
|
Wil je nu gaan beweren dat die uitspraak een persoonlijke aanval was? Aan wie dan wel?
Citaat:
(Bericht 5661839)
|
En wat moet ik naar een linkje van je met een nietszeggende uitspraak?
Citaat:
(Bericht 5661839)
jouw geloofwaardigheid is voor mij al ver onder nul gezakt.
|
Dat is geheel wederzijds, Sywen. Verder nog iets?