![]() |
Citaat:
|
Goeiemorgen geheelonthouders :-D
|
Goeiemorgen mensen met een houten kop :-D
|
Citaat:
Ik heb (gelukkig) geen houten kop maar gisteren onverwacht bezoek gehad en we zijn volop aan de 'Kriek' gegaan.... Het was héél lekker trouwens, 2 soorten gedronken: Liefmans en Lindemans. Nu minstens een weekske of 2 geen alcoholische drankskes meer :-D |
Citaat:
|
Goeiemiddag trouwens aan degene die een steen door het glas van mijn voordeur gegooid heeft :evil:
Ik wens je de rest van je leven slapeloze nachten + veel jeuk en 2 korte armen. N?*! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ken ik héél goed dus. |
Citaat:
Kost wel redelijk veel, bovenop de 250 Euro voor een nieuwe ruit in de deur....:cry: |
Goeiemorgen bierdrinkers :-D
|
Goedentussenmorgenmiddag weet ik veel ;)
Camera ?? Wel oppassen , want criminelen in of bij uw woning , en de privacy , rare wetgeving hier omtrend , best vragen de crimineel eerst een papiertje tekent , want anders …. , leve de Belgische poliZeik !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedennachtelijkemorgen :-)
|
Citaat:
Citaat:
|
Goeiemorgen aan de mensen die het weten :-D
|
Citaat:
Het probleem is dat ik het niet weet. Sorry :-D Ik weet wel dat ik ontzettend geniet van mijn vakantie. Ik weet ook dat ik me niks aantrek van sommigen hier die zodanig van zichzelf vervuld zijn dat ze niet meer kunnen inzien dat ze eigenlijk NIKS voorstellen. Ik ga geen namen noemen want ik wil geen strafpunten, maar ik denk Marie dat jij weet wie ik bedoel. |
Citaat:
|
Citaat:
Intussen op eigen kosten het raam van voordeur laten vervangen. :-( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be