![]() |
Waarom ik deze morgen aan reclame denk?
Gisteren kwam ergens in die draad over 3 tips om te besparen voor senioren het cremeren en begraven ter sprake. En wat zit er deze morgen in mijn spam? Uitvaart verzorgen -speciaal voor u. Jawadde 8O |
Citaat:
microsoft outlook scant zelfs gewoon de tekst van privé mailverkeer daarvoor, daar ben ik ondertussen van overtuigd. |
Citaat:
|
Goedenavond Marie en alle medeforummers (wel alleen de lieve):-)!
Wegens een ernstig letsel aan mijn schouder kan ik niet goed typen want: dat doet ontzettend veel pijn.....pfffffffffffffffff. Heel wss volgt er nog een operatie. Dus nog Pfffffffffffffffffffffffffffffffff-er! @ Marie: ik blijf dit draadje volgen elke dag hoor. Lieve groetjes, NN |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op 26 oktober 's avonds pijnvrij gaan slapen. Iets na 03u 's nachts wakker geworden van onhoudbare pijn in schouder en volledige arm + ook hand. 's Anderendaags (27/10) naar de spoedafdeling omdat ik de pijn niet meer kon verdragen. Dokter van spoed zei dat ik een radiografie+ echografie van schouder moest laten maken. Ok; dat duurde 3,5 uur..............fffffffffff terwijl ik crepeerde van de pijn. Nadien terug naar spoedarts voor de uitslag: 'Tja madam, ge hebt een slijmbeursontsteking+ een afgescheurde pees + een kalkophoping in uw schouder die sowieso moet verbrijzeld worden. EN wss volgt er nog een operatie voor de afgescheurde pees. TOF hoor. Ik zit hier nu al 3 weken thuis, te creveren van de pijn. Zoals ik zei, zelfs typen doet pijn....MAAR pas op 14 december wordt er beslist of ik al dan niet moet geopereerd worden. Kalk verbrijzelen in het beste geval en operatie in't slechtste geval dus. FFFFFFF. Ik wil gewoon gaan werken en eindelijk eens pijnloos zijn. Zoals ik reeds schreef: zelfs typen doet pijn. :cry: |
Citaat:
Maar gelukkig blijkt typen geen pijn te doen :-) |
Goeiemorgen mensen die pijn hebben :-D
|
Goeiemorgen DafalganForte en Brufen600 lovers.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hierbij een kleinigheid voor u :-) |
Citaat:
hoop maar op die operatie, dan ben je er in één keer vanaf. sterkte! |
Citaat:
|
Citaat:
En voor je het weet dartel je terug rond. ;) Laat je maar goed verzorgen, hou de moed er in, en sterkte ! |
Welbedankt Marie, Anna en Kojak!
:hug::hug::hug: |
Citaat:
|
Citaat:
Wordt ook onder die naam, "Ibuprofen EG" verkocht. ;-) Blijkbaar onder allerhande namen verkocht.... |
Op dit forum consumeerde men toch hele lattes tramadol ?
|
Citaat:
En nu nog tot 14/12 moeten wachten voor er definitief beslist wordt over de behandeling, dus nog eens 28 dagen, amai! Dat trekt er toch echt niet op. Nogmaals heel veel goede moed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be