![]() |
Citaat:
|
Ik zal het eens aan den dinges vragen...;-)
|
|
Citaat:
Citaat:
Een half miljoen alcoholverslaafden, twintig duizend drugverslaaafden.... hoe kan men dan het land redden door zich op drugs te richten die weinig in de balans leggen? En dan nog wel door dereguleren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We gaan er maar iets uithalen, 'k heb nog niet ervaren dat de anti's ook maar enige moeite doen om hun kennis/horizon uit te breiden. ;) Current policy debate is that it’s based on “speculation and fear mongering”, rather than empirical evidence on the effect of more lenient drug policies. In Portugal, the effect was to neutralize what had become the country’s number one public health problem. Decriminalization does not result in increased drug use. Portugal’s 10 year experiment shows clearly that enough is enough. It is time to end the war on drugs worldwide. We must stop criminalising drug users. Health and treatment should be offered to drug users – not prison. Bad drugs policies affect literally hundreds of thousands of individuals and communities across the world. We need to provide medical help to those that have problematic use – not criminal retribution. |
Citaat:
Citaat:
|
|
Er is een paar keer gezegd, dat er nog van alles kon gebeuren in deze draad. Welnu, dat is gebeurd. De meeste van de veelposters zijn gebannen, waaronder Artisjok, en Freelancer & Alienation. Slechts 1 die het zeker dubbel en dik verdiende, overleefde het. Voor die gast trok ik mij terug.
|
The War on Drugs and HIV/AIDS
How the Criminalization of Drug Use Fuels the Global Pandemic. zouden er antimensen zijn die dit lezen? |
Citaat:
1/ anti-drughandel en 2/ anti-druggebruik. 'Criminalization of drug use' gaat enkel over het laatste. Die 2 in de titel samenbrengen is, wat mij betreft, slechte journalistiek, maar ja, 't valt op natuurlijk. Over het tweede staat in de tekst dat het moet teruggeschroefd worden als het gaat over drugsgebruik dat derden niet in gevaar brengt.....wat iets totaal anders is dan wat met deze titel wordt gesuggereerd. |
Citaat:
|
Red het land, sta drugs toe
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen als diene Keulen zijn een gevaar voor onze maatschappij. 'k zou hem misschien eens 't volgende kunnen doormailen : http://www.cato.org/publications/whi...-drug-policies |
Citaat:
Het bewijst immers dat legalisatie (eigen gebruik) niet automatisch leidt tot meer verslaafden. Integendeel zelfs. Nadat dat dus bewezen is in Nederland met cannabis, bewijst Portugal dat nu met hard-drugs. In principe zijn dus de anti-drugs politici grotere misdadigers dan de drugsgebruikers. Zij zorgen met hun repressieve beleid voor een steeds maar groeiend aantal gebruikers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch vreemd dat die draden van gebande forumleden nog steeds zoveel aandacht krijgen. Of gaat het om dwarsdrijvers.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be