Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Persmededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=132)
-   -   Vlaams Belang deelt soep uit aan Brusselse daklozen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133059)

Jazeker 27 december 2009 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4511639)
Dat ze zelf op zoek gaan naar een job en een huis kopen. Er staan momenteel duizenden vacatures open, de jobs liggen er voor het grijpen.

Ben je ergens wars geraakt van het feit dat wonen enorm duur is geworden? Toon me een alleenstaande arbeider die een huis kan kopen en ik toon je een vacuüm.

bentje 27 december 2009 13:21

mooie actie

Ambiorix 27 december 2009 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4510239)
Als het hier in Vlaanderen nu eens echt liberaal zou worden dan waren er veel minder daklozen ..

gelooft ge dat nu echt:roll:

Kallikles 27 december 2009 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4511817)
Ben je ergens wars geraakt van het feit dat wonen enorm duur is geworden? Toon me een alleenstaande arbeider die een huis kan kopen en ik toon je een vacuüm.

Ik denk dat Savatage niet weet wat een arbeider is.

Xenophon 27 december 2009 13:49

Volgens mij is het zo'n befaamde "win win" situatie. de soep houdt de armen warm en de haat tegen het VB houdt de rest warm.

Kallikles 27 december 2009 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4511951)
Volgens mij is het zo'n befaamde "win win" situatie. de soep houdt de armen warm en de haat tegen het VB houdt de rest warm.

M.a.w.: het komt er gewoon op aan te provoceren en de Vlamingen te verdelen. In gemeenschapsvorming en de volkseigen armen zijn deze pseudonationalisten niet geïnteresseerd.

alice 27 december 2009 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4511811)
D�*�*r twijfel ik zeker niet aan.Als ze maar eerst een symbolische knieval doen Eerst vernederen, d�*n hulp.
Je kan ze ook verplichten hulp te komen smeken. of bekering eisen, zoals de missionarissen.
de haat van de blokkers, niet de mijne.

Neen, wel degelijk ,uw haat; Dat doet u de grootst mogelijke onzin verkopen en zwetser is geen scheldwoord maar goed Nederlands voor iemand die onzin verkoopt en dat zou mogen weten.
Het afzetten van de hoofddoek is gedoeld om te voorkomen dat dit als excuus wordt gebruikt bij onenigheid die al eens tussen vrouwen ontstaat in de bedeling van eten en goederen. Het is dus de bedoeling gelijk te zijn en jezelf niet te onderscheiden van anderen, en te voorkomen dat het onderscheid als excuus wordt gebruikt, je ziet dus niet wie moslima is of niet. Maar gezien jou haat, denk je er niet eens over na dat het verzoek om andere reden dan vernedering zou gebeuren, in jou brein is dit zo, verder kun je niet eens kijken....

filosoof 27 december 2009 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4510239)
Als het hier in Vlaanderen nu eens echt liberaal zou worden dan waren er veel minder daklozen ..

Zoals in de USA?

born2bewild 27 december 2009 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4512149)
Zoals in de USA?

kinderlijke opmerking

garfield 27 december 2009 15:22

mooie actie.

Xenophon 27 december 2009 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4512113)
M.a.w.: het komt er gewoon op aan te provoceren en de Vlamingen te verdelen. In gemeenschapsvorming en de volkseigen armen zijn deze pseudonationalisten niet geïnteresseerd.

Het had bijna waar kunnen zijn, alleen is het zo dat het niet het VB is dat de haat verspreidt.

Het is het VB dat gehaat wordt omdat ze Belgie bedreigen.
De haatstaat Belgie, opgericht door separatisme zal ook ten onder gaan aan separatisme, hoe ironisch.

garfield 27 december 2009 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 4510270)
Misschien kan jij dan het voornemen nemen om je ietwat beter te informeren, dan zou je geweten hebben dat er "oh toevallig" spek in de soep zat.

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=15

:|

Is de klassieke erwtensoep niet zoizo met spekblokjes stukjes (knack)worst en eventueel wat korstjes?

Men deelt erwtensoep uit en het is direct met een racistische bedoeling. :|
De hongerigen zullen dankbaar de soep aannemen.

Cut de krap 27 december 2009 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4510110)
Was die soep niet opzettelijk bereid met varkensvlees zodat allochtonen er zeker niet van konden eten?

Zoals die van VB'er Hilde De Lobel in 2006?

Misschien niet racistisch maar netjes en menslievend is het alvast ook niet.

Wat is er mis met soep met varkensvlees?

Cut de krap 27 december 2009 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield (Bericht 4512188)
Is de klassieke erwtensoep niet zoizo met spekblokjes stukjes (knack)worst en eventueel wat korstjes?

Men deelt erwtensoep uit en het is direct met een racistische bedoeling. :|
De hongerigen zullen dankbaar de soep aannemen.

Racistische soep bestaat niet. Enkel onverdraagzame allochtonen die - al hebben ze geen nagel om aan hun gat te krabben- eisen stellen vanaf de moment dat ze voet aan kaffirgrond gezet hebben. Ze mogen blij zijn dat ze eten krijgen, of opdonderen als het menu hen niet bevalt.

filosoof 27 december 2009 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap (Bericht 4512253)
Racistische soep bestaat niet. Enkel onverdraagzame allochtonen die - al hebben ze geen nagel om aan hun gat te krabben- eisen stellen vanaf de moment dat ze voet aan kaffirgrond gezet hebben. Ze mogen blij zijn dat ze eten krijgen, of opdonderen als het menu hen niet bevalt.

De dag dat je dakloos wordt mag je een bord komen vragen, ratten-, katten- of hondensoep uiteraard.: twisted:

alberto 27 december 2009 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4511817)

Arbeiders die er niet om geven om in ploegen te werken, die kunnen een huis kopen, ze zijn er, daar ben ik zeker van, mag ik nu uw vacuum zien?

system 27 december 2009 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 4512285)
Arbeiders die er niet om geven om in ploegen te werken, die kunnen een huis kopen, ze zijn er, daar ben ik zeker van, mag ik nu uw vacuum zien?

Gij weet niet wat een huis kost zekers?

alberto 27 december 2009 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4512312)
Gij weet niet wat een huis kost zekers?

Toch wel, maar je hebt huizen en huizen en een ploegenarbeider verdient niet slecht.

Zwartengeel 27 december 2009 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4512259)
De dag dat je dakloos wordt mag je een bord komen vragen, ratten-, katten- of hondensoep uiteraard.: twisted:

Dat laatste zou je in China of Vietnam nochtans voor je neus kunnen krijgen. Te nemen of te laten...

garfield 27 december 2009 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4512259)

Als ik en mijn familie koud en honger lijden, hou ik je aan je belofte.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be