![]() |
Citaat:
Fred. |
Citaat:
Bladetende apen in de bomen of grazers in de savanna hadden we geweest. Er is dan toch geen externe druk om te evolueren op eender welk gebied. |
Citaat:
Citaat:
Fred. |
Citaat:
Citaat:
Zonder "oorlogsdrang" geen boog en dus ook gn dokters om gaatjes te plakken. Zo simpel is het. Opnieuw hoor ik je blaten maar ik lees nog steeds geen (tegen)argumenten. Welke vooruitgang is er geboekt "van binnenuit"? |
Citaat:
Citaat:
Fred. |
Citaat:
Citaat:
GPS, sattelieten, GSM, ... |
Citaat:
Fred. |
Citaat:
Beweer jij de wetenschap te volgen maar doe je de moeite niet om verder te kijken of weet je iets niet dat iedereen weet(oorlog = vooruitgang) ondanks je "volgen" , noem ik je dom. Als je dat NIET had beweerd dan had je onwetend geweest en dat kan ik begrijpen. |
Citaat:
Fred. |
Citaat:
Wetenschappelijk denken is emo's opzijzetten Fred. We hadden deze conversatie niet kunnen hebben zonder de vooruitgang onder oorlogsdruk. Nu ja, conversatie:roll:. Ik plaats quotes en links ter verduidelijking en ondersteuning maar lezen doe je duidelijk niet. Of dacht je dat ik daar niet eerder al over nadacht of gelezen had? |
Citaat:
Zelfs het kleinste kind weet dat wat ik zeg, "spijtig genoeg" waar is. No war , no medicine, no technology. |
Citaat:
Je links allemaal volgen en lezen kan ik niet wegens tijdsgebrek. Fred. |
Citaat:
Citaat:
Fred. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Waarom verdraai jij steeds alles? Denk jij bij je vak ook niet anders(logischer) dan bij je vrouw? Echt, hoe langer hoe dommer je reacties worden Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik negeer je nu even tot je wat afgekoeld bent. Fred. |
Citaat:
Het is net door zichzelf te onthechten van persoonlijke emoties, zintuiglijke waan en geheugenfouten dat men tot objectieve waarheid kan komen. Door de objectieve waarheid te verkennen generatie op generatie vliegen vliegtuigen, werkt uw pc, en rijden auto's. Wat heeft dwaze dogmatiek de mensheid al opgeleverd? |
Citaat:
Citaat:
Iets opsteken wil je duidelijk niet ergo ===> "wij" leren bij, jij ... |
Citaat:
Zodra het nut werd aangetoond ging de ontwikkeling pijlsnel. No jets without war. En voor de niet zo intelligente lezer ;ik ben géén voorstander van oorlog. Just stating facts. |
Citaat:
Er zijn genoeg mensen die het zowel het tegendeel beweren als bewijzen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be