Raph |
19 december 2010 19:18 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus
(Bericht 5174273)
Leuk dat u Amerika als voorbeeld aanhaalt. Vertel eens beste Raph, hoe heeft die massale volksverhuizing uitgepakt voor de oorspronkelijke bewoners van Amerika die daar in het geheel niet om gevraagd hadden?
De Aboriginals van Australië? De Serviërs van Kosovo heden ten dage?
|
Dat is wat ikzelf ook zei, ja, en ik vermeldde erbij dat het hier daarom niet zo moet verlopen. Ik illustreer enkel dat 'de geciviliseerde westerlingen' het ook al bont hebben gemaakt om een beter leven te verkrijgen.
Citaat:
(Bericht 5174273)
En het gaat niet om migranten die individueel en druppelgewijs binnenkomen -die zouden door de oorspronkelijke bevolking nog te absorberen zijn- maar het gaat om een georchestreerde vloedgolf. Doorheen de geschiedenis hebben machtshebbers een tactiek gebruikt om bezette gebieden en naties te destabiliseren en vernietigen. Deze methode is eenvoudig: immigratie. Importeer grote groepen vreemde mensen in het bezette land om de oorspronkelijke bevolking uit te dunnen en te verdelen.
|
Een georchestreerde vloedgolf? Voor zover ik weet, gaat het hier om een proces dat al meer dan zes decennia geleidelijk aan de gang is hoor.
Geloof je eerlijk, la main sur le coeur, dat grote moslimleiders golven mensen hierheen sturen om onze naties te destabiliseren en te vernietigen? Een mens zou nog gaan geloven dat je trauma's hebt opgelopen na contact met een niet-kaukasisch individu.
Citaat:
(Bericht 5174273)
Maar het is niet arbitrair van de multiculturalistische elite om te zeggen "sorry volkeren van Europa, volkeren van het westen, vanaf vandaag gaan we hordes niet met jullie cultuur compatibele vreemdelingen importeren omdat wij, de boven u gestelden, vinden dat jullie maatschappijen en natiestaten kapot moeten ter meerdere eer en glorie van onszelf en onze belangen. Aan uw belangen hebben wij zoals gewoonlijk vierkant schijt" ?
Dat vindt u blijkbaar prima?
|
De 'multiculturalistische elite' verkondigt helemaal niets. De multiculturalistische elite wil een menswaardig bestaan voor iedereen, ongeacht afkomst of religie. Een mens is een mens, of ga je daar ook niet mee akkoord? Want wanneer ik uw nazi-ideologieën hier lees, vraag ik mij soms af of u denkt dat er kwaadaardige genen zitten bij mensen die toevallig een paar duizend kilometer verder van uw bed (het epicentrum van het heelal) hier zijn geboren.
Citaat:
(Bericht 5174273)
Bovendien heeft uw soort al 40 jaar lang bepaald hoe het er hier aan toegaat. De hoogste tijd om het volk, dat immers de wrange vruchten van de social engineering van uw geestesgenoten dagelijks mag plukken, zelf te laten beslissen. En als dat niet op democratische wijze geschiedt, dan kan ik u op een briefje geven dat er door het volk andere middelen gebruikt zullen gaan worden. Want ook dat is doorheen de geschiedenis een gekend feit.
|
'Mijn soort'? U bedoelt mensen die elkaar met respect behandelen, ipv als vee?
Ik denk dat 'het volk' hier absoluut niet te klagen heeft, enkel individuen die denken dat de zon uit hun reet schijnt en dat grenzen door God de Almachtige zijn opgelegd. Tijd dat uw soort eens zijn oogkleppen afzet en de wereld eens ziet zoals hij is, in plaats van te blijven bij "Vlaanderen mijn land aan het noordzeestrand". Patatten met saucissen.
|