![]() |
Citaat:
|
vrede,
Citaat:
ik ben trouwens niet rap gekwetst in grapjes hoor. ik heb alleen de vervelende kantieke schoolmeester achtige neiging om na de grap toch altijd even de achterliggende context te bespreken. vrede, redwasp |
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp |
Citaat:
|
Citaat:
|
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp |
Citaat:
|
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp |
Citaat:
|
|
vrede,
misschien moet ik ook nog even herinneren dat mijn lieverd echt wel heel lief en schattig is. en ook nog intelligent en zelfs wijs. en had ik al vermeld dat hij zo schattig is? vrede, redwasp ps. ja ik ben wel wat verliefd |
Citaat:
|
vrede,
Citaat:
ik hoop dat ik hem morgen kan zien en in/op hem kan zitten in plaats van op/in dit forum. vrede, redwasp |
Citaat:
:cheer: Geiten :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oja.
Homo! P.be-mentaliteit wa hoog houden eh ;-) |
Citaat:
Die 'intrest' heb je dan, over n maand of na de blok, tegoed. Positief bekijken. :) |
vrede,
ik ben moslim. rente is haram. maar daarentegen legt de heilige qur'aan verschillende keren de nadruk op geduld. mijn lieverd ligt te slapen, ik vind het bijna zonde om hem nu wakker te maken. subiet maak ik voor hem een heerlijke tas koffie (hij is dan wel geen wiskundige, koffie kan hij meer dan waarderen), geef ik hem een kus op zijn neusje en maak ik hem heel stilletjes wakke. soms is het leven inderdaad heel mooi. vrede, redwasp |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be