![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me af hoeveel Koen Wauters aangeboden krijgt om zich voluit politiek in te zetten. |
Citaat:
|
Citaat:
Een gevaar in elk type van regime is dat er personen onvervangbaar worden. Ik zie N-VA na een tijdje zonder BDW niet direct meer stemmen halen dan een CD&V of een Open VLD of zelfs een Sp.a. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met een Vlaams seperatistisch standpunt alleen ga je nooit veel stemmen kunnen halen zonder demagogie. |
Citaat:
|
Citaat:
Leterme is verkozen geraakt door zich Vlaamser op te stellen dan Verhofstadt. Dewever is verkozen geraakt door zich nog Vlaamser op te stellen dan Leterme. zie je er een patroon in? |
Superleugenaars Verhofstadt en Leterme hebben hun kiezers goed liggen gehad.
Maar dat gaat niet blijven pakken, denk ik, want ze hebben beide goed kletsen gekregen. Met De Wever zullen we zien. |
Citaat:
|
Citaat:
Daar zijn ze het niet over eens, en een deel van z'n kiezers wil zo vlug mogelijk onafhankelijkheid, een ander deel niet. Onmogelijk te verzoenen, dus moddert Bart maar wat aan, en probeert hij de schuld in de schoenen van de Walen te steken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar we kunnen wel leren uit het verleden. Verhofstadt is verslagen door Leterme omdat Leterme Vlaamsgezinder was en omdat Verhofstadt zijn beloftes over staatshervormingen en BHV niet heeft kunnen verwezenlijken. Dewever heeft Thyssen verslagen omdat hij Vlaamsgezinder was en omdat Leterme zijn beloftes over staatshervormingen en BHV niet heeft kunnen verwezenlijken. zie jij een patroon? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be