![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vreem·de·ling de; m,v -en 1 buitenlander 2 onbekende http://www.vandale.be/opzoeken?patte...deling&lang=nn |
Citaat:
Gezien de hoge cijfers in werkloosheid en bij OCMW betreffende vreemdelingen is het onzin om te zeggen dat die mensen, laaggeschoold en laag opgeleid, nodig zijn in een kennis en diensteneconomie met al hoog aantal werklozen. En dan breng je nog niet in kaart wat er allemaal gesubsidieerd wordt om uitgerekend die groepen aan werk te helpen en te houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee dank je,mijn vraag wat dat betreft past hier perfect om door u beantwoordt te worden... Dus zal ik hem nogmaals stellen... Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat moet ik gemist hebben. Kan je een link geven? |
Citaat:
Is het onzinnig om de cijfers op een rij te zetten? |
Citaat:
Met wat we uitsparen aan uitkeringen kunnen de belastingschalen eindelijk aangepast worden. |
Citaat:
Geen zinnig mens die daar met ja kan op antwoorden. Zo een draad is normaal gedoemd om na één bladzijde dood te bloeden. |
Citaat:
Verfoeilijk ....draden opstarten enkel en alleen om racistische uitspraken uit te kunnen lokken... |
Citaat:
We hebben het dus bijna uitsluitend over een gebrek aan... |
Citaat:
Waar staat die draad waar er over een gebrek aan beleid gediscussieerd wordt? Worden er ook alternatieven naar voor gebracht? |
Citaat:
Over de racistische moorden op joodse kinderen door een moslim die zijn religieus boekske letterlijk volgt, blijft ze natuurlijk oorverdovend stil. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Mensen zouden gerichte controles moeten toejouchen zodat dergelijke personen uit de maatschappij gehaald worden. |
Citaat:
Daarom dus voor de derde maal.... Citaat:
|
Citaat:
Zo ja: moeten we er dan voortaan voor pleiten dat iederéén - God én Klein Pierke - op eenvoudig verzoek de Belgische nationaliteit kan krijgen, en dat de integratie dan a piece of cake zal blijken? Zo neen: wat heb ik verkeerd begrepen? |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=152 Deze stelling van Mevr. de Buisseret is absoluut fout. Hoe meer moeite je moet doen om iets te verkrijgen, hoe meer waarde je eraan zal hechten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be