![]() |
Citaat:
Het gaat om het citaat zelve, het verwoordt precies wat ik wil duidelijk maken. Maar daar gaat u niet op in. |
Citaat:
|
Citaat:
Die wichelroede beweegde gewoon d�*�*r waar het water het dichtste bij de oppervlakte kwam, hetgeen verder bodemonderzoek overbodig maakte. En wat het Carpenter effect betreft, onze plaatselijke wichelroedeloper is een oude boer, die al jaar en dag voor zijn geburen & collega's wijst w�*�*r putten te boren. Gratis. Die hoeft geen smoelen te trekken om ons iets wijs te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is alleen voor de wetenschap niet relevant. De wetenschap is er niet om te speculeren over een god of wat dan ook. |
Citaat:
Wat gaat je volgende poging zijn om je eruit te kletsen ? Dat het eigenlijk de Sahara was ? Maakt evenmin uit, de Sahara herbergt enorme ondergrondse waterreservoirs. Citaat:
Maak het me eens wat moeilijker want tot dusver veeg ik al je nonsens zonder verpinken van tafel. |
Citaat:
Zo een oplichters wil ik wel meer tegenkomen. Die zijn elk duizenden " kiko's " waard.:lol: Ik zeg : " als het werkt , is het goed ". De rest is dikke zever. Hoe het werkt, weet ik niet. Waarom het werkt, weet ik ook niet. Maar ik weet dat het werkt. Jouw bezwaren echter, dat zijn loze praatjes, toogbank-waarheden waar ik niets, absoluut niets , van voordeel uit trek. Bewijs maar eens dat wichelroedes niet werken. Dat is zoals zeggen dat uw auto niet kan rijden, terwijl je er net duizend kilometer mee afgelegd hebt. |
Citaat:
Je weet dus zelf wie Shakespeare was. Je mag hem wat mij betreft als autoriteit opvoeren inzake dramatiek, de dingen des levens, fantasie, plots, fictie, etc. etc. Maar het gaat hier over paranormale verschijnselen. Vind je het dan echt opportuun om een fictief personage in een fictief toneelstuk van een groot fictieschrijver, als 'bewijs' te hanteren voor het bestaan van hoogst twijfelachtige materie? Je kan evengoed een uitspraak van Willy Vandersteen auteur van Suske&Wiske-boeken aanhalen om te bewijzen dat dronken vliegende spoken bestaan. ![]() Citaat:
|
Citaat:
Af en toe denk je dat het uit de wereld is, maar dan duikt er weer een versie op die niet alleen erger is, maar ook resistent tegen anti-biotica of gezond verstand als het om religiotie gaat. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel meer dan jij voor argumenteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meer kan ik niet doen. Het enige wat jij doet, is je anekdote steeds wat straffer proberen te maken kwestie van een weerwoord te hebben. Je doet maar. Feit is en blijft dat het vinden van water wetenschappelijk gemakkelijk verklaard kan worden en dat geen enkele wichelroedeloper ook maar een glas water kan vinden als er een kritisch iemand bij staat. Citaat:
Pijnlijk... |
En dan verbaasd zijn dat er veelvuldig collocatie's zijn.
Na wat er hierboven zoal te lezen is....... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U hebt het echter altijd over "oplichters". Nochtans heeft onze mede-forummer al twee keer verklaard dat die mens GRATIS werkt. Ook mijn grootvader vroeg nooit geld voor zijn diensten. En toch hebt u het steeds over oplichters??? Ik heb reeds eerder gezegd dat zeker zo'n 90% (mijn eigen schatting) van paragnosten enzovoort voor het geld hun beetje kunnen of hun goedgecamoufleerde niet-kunnen tentoonspreiden. Maar wat met die anderen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be