![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Je stookolietank volgooien op kosten van de zaak. |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry dat ik leef. Mij een laag bij de grondse forummer noemen vind ik er echt over. Sorry, maar op die manier is de liefde over! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit staat marteling gelijk ! Wat de van Saksen-Coburgs en Gotha hier met deze arme man uithalen staat gelijk met het water-boarding van de Amerikanen in Guantánamo. Jarenlang, wat decennialang, kijkt deze man reikhalzend uit naar de erkenning voor zijn lakeienwerk. Resultaat nada. Terwijl er al zovele minkukels er wel in slaagden zij met adellijke kenmerken te tooien. Weten die lui in Laken niet dat zijn gezondheid ook niet alles is. Gaat men hem eerst postuum eren. Gunt men hem echt niets tijdens zijn leven. Haja, ik was het even vergeten. Decroo gaat niet elke zondag naar de H.Mis. |
Citaat:
|
Citaat:
Toch goed dat er nog zekerheden zijn op dit forum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zélf te betalen natuurlijk! |
Citaat:
|
Citaat:
Mocht ik onduidelijk geweest zijn en daardoor verwarring gesticht hebben, dan bied ik mijn verontschuldiging hiervoor aan. . |
Citaat:
De manier waarop hij reageerde, sprak boekdelen. Interessant toch dat we de donderdagnamiddag (en woensdag voor het Vlaams parlement) zo'n rechtstreekse uitzendingen hebben. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bevestigd? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be