![]() |
Citaat:
Kufr Qassem. De belaagde politieagenten die deze "massamoord" hebben uitgevoerd zijn veroordeeld en hebben in de gevangenis gezeten. Shimon Perez, als Israëlische president heeft er nog eens zijn formele excuses voor aangeboden. Wanneer gaan we dat horen vanuit Palestijnse hoek: " Sorry dat we die schoolbus opgeblazen hebben". Deir Yassin. Een dorpje net naast Jeruzalem. De ene partij beweerd dat de vreedzame moslims gewoon uitgemoord werden omdat ze zich niet konden verdedigen, zeker niet nadat het aanbod van deArabische hoge raad in Jeruzalem het dorpje te laten verdedigen door Iraakse en Syrische huurlingen werd afgewezen door de inwoners van dat dorpje. De andere partij beweerd dat na de afwijzing van de steun door de AHC er een aantal incidenten georchestreerd werden om de palestijnen van dat dorpje tot "betere inzichten te brengen". Helaas waren de Israëlies op dat moment al bezig met het opruimen van Palestijnse, Jordaanse, Syrische en Iraakse "speciale eenheden". Resultaat, 1 dorpje dat ipv om Arabische troepensteun kon smeken, 1 uitgeroeid dorpje net omdat men die Arabische steun kon missen als kiespijn. |
Citaat:
|
:lol::lol::lol:
Dixie heeft mij gerapporteerd wegens "beledigingen" en "off topic gaan"! Teken van onmacht, zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge moet maar kijken naar het verschil in levensstandaard in die regio. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het anders verwoorden, maar uw manier is vriendelijker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Laat ons wel wezen: Torah, Bijbel, Koran: 't zijn allemaal sprookjesboeken. Helaas is er maar één sprookjesboek waaraan sommigen meenden rechten te mogen ontlenen om een land dat niet van hen was te claimen.
|
Citaat:
Het is allemaal een pot nat en daarom mag je wel eens iets doen aan je Joden-fetisj. |
Citaat:
Het zionisme heeft niets te maken met het Jodendom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vanachter je computertje? |
Het bestrijden van racisme tout court is een nobele zaak.
Maar je krijgt het er bij de Israël-supporters écht niet ingestampt dat (al of niet gerechtvaardigde) kritiek op Israël en/of op Israëlische politici niéts te maken heeft met Jodenhaat. Ik heb kritiek op Wilders: ik ben al lang blij dat Nietzsche me er niet van beschuldigt een kaaskoppenhater te zijn! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be