![]() |
25% van de kiezers is nog onbeslist.
|
Citaat:
Wetend echter dat voor de Vlamingen in België de enige voorwaarde tot regeringsdeelname erin bestaat dat ze hun verkiezingsbeloften verloochenen..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Belangrijker dan alle partijprogramma's samen. |
Citaat:
Is het federaal parlement niet meer verkozen voor 4 jaar ? |
Citaat:
Waar het vroeger altijd "holder de bolder de berg af" was is het verworden tot "ter plaatse trappelen". Na de uitlag gaat hij dan zeggen dat ze "lichtjes vooruitgaan", en zo krabbelt hij iedere keer een klein beetje achteruit, terwijl hij altijd maar blijft herhalen dat hij dat steeds zo gezegd heeft. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Zie onderstaande grafiek, ik veronderstel dat Het Oosten met zijn bijzonder moderne wiskunde zal beweren dat de PS niet ter plaatse trappelt, maar stand houdt, en de MR een spectaculaire vooruitgang, natuurlijk. |
Off topic.
Ik keek naar enkele debatten in de 7de dag. Daar zaten ook enkele NVA-ers bij. Wat mij opviel, is dat ze allemaal een soort ezelachtige gele badge met lange oren op hun jas gespeld hadden. Precies alsof ze wilden zeggen: "stem op ezels!" Het is me allemaal wat. |
Citaat:
De bovenstaande grafiek bevalt hem niet, dus begint hij maar weer over iets anders, liefst iets waarbij hij op de man kan spelen. De fles azijn is duidelijk nog niet tot op de bodem leeggedronken... |
Citaat:
|
Citaat:
Over de Vlaamse kon u niet genoeg nonsens spuien. Beetje schrik dat u dan vastzit met uw verdraaiing van de feiten ? Dat iedereen zou zien dat u bij de Franstalige partijen plots geen animo meer heeft om over ter plaatse te trappelen ? Of zit uw favoriete Franstalige partijtje - in tegenstelling tot N-VA - in zak en as ? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zie dat u dus liever met geen woord rept over het verpletterende verlies van de PS, of het ter plaatse trappelen van de MR. U was nochtans er als de kippen bij om de laagste score voor CD&V ooit als 'stand houden' voor te stellen. Vreemd dat u dan uitblinkt in stilzwijgen als de grootste regeringspartij er zomaar eventjes 9% op achteruit gaat. Nog vreemder wordt het als je dan weet dat u die 33% van N-VA als niet veel soeps voorstelt u over die beschamende 28% van de PS niets te zeggen heeft. En dan toch nog proberen de indruk wekken dat u over een 'neutrale' blik beschikt. U valt grandioos door de mand... Weeral. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U had ze echter wel gezien, want ze zaten in de 7e Dag, waar u dan wel een ander nietszeggend commentaar over klaarhad. Maar ik geef toe, die grafiek past inderdaad helemaal niet in uw kraam. Om meer te zeggen, u verliest er alle geloofwaardigheid bij. In uw plaats zou ik ook snel van onderwerp veranderen. Het goede nieuws is dat u daar heel goed in bent. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be