![]() |
Citaat:
Millequet of een andere politieker zijn het slachtoffer van zo'n feiten. De tegenpartijen buiten zoiets uit. In dit apeland is dat nu eenmaal zo. Ik hoop dat kinderen van Vlaams-nationalisten zoiets NIET doen ! Dan zou het kot ZEKER te klein zijn !!! :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik las enkel dat die 6 jongens 16-jarigen waren in de OP |
Citaat:
Ik ken een koppel, alle 2 "beren". Hun 2 dochters van 15 & 17 zien er uit als jonge vrouwen. Et alors ? |
Het heeft geen zin om hier over te blijven door emmeren.
De betreffende eliteschool stuurde de "jongeren", waaronder de zoon van een boze federale minister, NIET weg als ze deze zaak via andere maatregelen had kunnen oplossen. De directeur wist gewoon dat dit gebeuren, vroeg of laat, de media zou halen. Daarom deed hij, in zijn ogen, het enige juiste om de reputatie van zijn school te redden. Die lag hem meer aan het hart dan de reputatie van Milquet. |
Citaat:
De rechter (jeugdrecht) in kwestie zal er doorgaans ook geen graten inzien hier temeer omdat ze tot dezelfde nauwe leefgroep behoren. Eventuele bemoeienissen vanuit de politiek om de zaak in de doofpot te steken dient hij/zijn ook niet _als onpartijdige rechter_ te beslechten. |
Citaat:
Logisch dat een elite-school haar reputatie wilt bewaren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De kern!
Citaat:
Laat ons de wijze woorden niet vergeten die de huidige koning der Belgen er wellicht op deze school werden ingeprent: Citaat:
|
Citaat:
Je mag kiezen. |
Citaat:
Anderzijds was het onderwijs top en heb ik daar een basis gekregen voor mijn latere leven. Si c'était �* refaire zou ik geen seconde twijfelen. |
Citaat:
Jij bent de ongelukkige winnaar! :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Pech voor jou, want het was het Nieuwsblad dat de link legde naar de koningskinderen. Dat gebeurde al op 3 mei, dus vier dagen geleden. Niets kwetst meer dan de waarheid zullen we maar denken, zeker? |
Citaat:
Al moet je mij eens uitleggen waarom het feit dat zij naar die school zijn gegaan, kwetsend zou moeten zijn. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be